2016-06-30, 17:14
Medlem
NirvanAs avatar
Nu överger alla Ligue-1 och EPL blir ännu mer hypad i svensk media.. undra om man kommer orka med det?
Citera
2016-06-30, 17:18
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Då är det bekräftat att han drar till United.

Och som väntat så är det Zlatan själv som går ut med det och inte klubben som det annars är.
Citera
2016-06-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Då är det bekräftat att han drar till United.

Vart ser ni detta? Eller är jag trög som missat?

Edit: Hittat!
Citera
2016-06-30, 17:26
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Vart ser ni detta? Eller är jag trög som missat?

https://www.instagram.com/p/BHSGQLKh66c/?taken-by=iamzlatanibrahimovic
https://twitter.com/Ibra_official/status/748533508298129409?lang=sv
Citera
2016-06-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
https://www.instagram.com/p/BHSGQLKh66c/?taken-by=iamzlatanibrahimovic
https://twitter.com/Ibra_official/status/748533508298129409?lang=sv

Hittade precis själv, men tack ändå!

Ska bli riktigt intressant & följa det här.
Citera
2016-06-30, 17:28
Medlem
Han kommer floppa.
Citera
2016-06-30, 17:30
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Och som väntat så är det Zlatan själv som går ut med det och inte klubben som det annars är.
Inte helt hundra ännu. Finns fortfarande en obefintlig chans att det inte blir något då kontraktet inte är påskrivet ännu. Tvivlar starkt på att Zlatan skulle ge upp 40 miljoner för att skriva på en dag innan lojalitetsbonusen med PSG kickar in.
Citera
2016-06-30, 17:38
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Inte helt hundra ännu. Finns fortfarande en obefintlig chans att det inte blir något då kontraktet inte är påskrivet ännu. Tvivlar starkt på att Zlatan skulle ge upp 40 miljoner för att skriva på en dag innan lojalitetsbonusen med PSG kickar in.
Han skulle nog inte gå ut med det om han inte vore säker oavsett.

Jag tror faktiskt inte att han kommer klara av tempot i England. För ett par år sedan hade han nog kunnat göra bra i PL, men nu vete fan.
Citera
2016-06-30, 17:38
Medlem
ojvamysigts avatar
Det som förvånar mig är att han själv går ut och bekräftar innan klubben har gjort det. Jag är ingen expert på Man Utd, men det normala är ju att en storklubb som signar en världsspelare går ut med detta på ett relativt högtidligt och kontrollerat sätt. Det skulle förvåna mig om det inte vanligen regleras i kontraktet.

Eftersom Man Utd fortfarande inte har bekräftat efter snart en timme: Har Zlatan förhandlat sig till att exklusivt få gå ut med detta eller har han gjort bort sig?
Citera
2016-06-30, 17:39
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Hur vet du det?
Citera
2016-06-30, 17:42
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Hur vet du det?

Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Det som förvånar mig är att han själv går ut och bekräftar innan klubben har gjort det. Jag är ingen expert på Man Utd, men det normala är ju att en storklubb som signar en världsspelare går ut med detta på ett relativt högtidligt och kontrollerat sätt. Det skulle förvåna mig om det inte vanligen regleras i kontraktet.

Eftersom Man Utd fortfarande inte har bekräftat efter snart en timme: Har Zlatan förhandlat sig till att exklusivt få gå ut med detta eller har han gjort bort sig?

United är ett börsnoterat företag och har en skyldighet att rapportera om de köper eller säljer en spelare. De måste rapportera in så fort som ett kontrakt är påskrivet. Så United kan alltså inte skriva kontrakt och vänta med att bekräfta det. Därmed så skriver de med största sannolikhet inte ett kontrakt bara en dag innan som Zlatan ska få 40 miljoner av PSG.
Citera
2016-06-30, 17:43
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
United är ett börsnoterat företag och har en skyldighet att rapportera om de köper eller säljer en spelare. De måste rapportera in så fort som ett kontrakt är påskrivet. Så United kan alltså inte skriva kontrakt och vänta med att bekräfta det. Därmed så skriver de med största sannolikhet inte ett kontrakt bara en dag innan som Zlatan ska få 40 miljoner av PSG.
Två mycket starka skäl att tro att du har helt rätt. Tack för förklaringen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in