Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Du har ännu inte svarat på frågan, hur skiljer sig Polisens uppdrag att hålla lag och ordning från Guds uppdrag i en framtida ordning att hålla på lag och ordning?
Om du insisterar på att behandlas som en 12-åring så kanske du förstår om du reflekterar över följande fråga:
"Hur skiljer sig Polisens uppdrag att hålla lag och ordning från den lille gröne stenätarens uppdrag i en framtida ordning att hålla på lag och ordning?"
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Förstår ni nu ateister vad det är för pajas som representerar er?
Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga?
Du är en rätt kass kristen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Denna pajas kan inte ens argumentera för sin sak.
Finns det andra ateister som vågar gå in i denna debatt? Nej, jag förstod nog det.
Ska två personer föra en debatt som rör sig framåt så krävs det faktiskt att båda parter följer debattens spelregler, annars blir det bara en fars. Din intellektuella frånvaro gör det hela lönlöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Och Bogomil är inte ens en ateist enligt personens egna inlägg, ändå håller ni honom om ryggen, skäms på er.
Men den som hatar sin broder, han är i mörkret och vandrar i mörkret, och han vet icke vart han går; ty mörkret har förblindat hans ögon.
Du är en rätt kass kristen faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Så du kommer aldrig att förnedra dig till att någonsin argumentera för dina "elementära logiska" slutsatser?
Du kommer bara fortsättningsvis att förnedra andra människor som 12-åringar bara för att dom inte förstår din "logik"? Helt utan förklaringar.
Alltså, på ett diskussionsforum för vuxna så kan jag egentligen tycka det är ett rimligt antagande att folk kan argumentera som vuxna och inte som 12-åringar.
Citat:
Jag hoppas bara att andra i Flashback inser din idiotiska hållning, och agerar emot dig. Du tror dig vara förmer än andra människor, en övermänniska, jag spyr åt din personlighet.
Jag säger er: Älska era ovänner och be för dem som förföljer er. Då är ni er himmelske Faders barn.
Du är en rätt kass kristen, ttsp.