2016-06-23, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Snaskiga påståenden som baseras på utsagor från två afghanska män som utger sig vara 17 år. Kan de afghanska männen anses vara trovärdiga källor? Tidningen Eskilstuna-kuriren tycker det, men här på flashback finns åtskilliga av oss som är källkritiska när något luktar lurt.

Aldrig påstått att konkurrenter måste komma från samma ort. Men du har tydligen bra koll på den utpekade kvinnan eftersom du tvärsäkert vet att "kärringen i detta fall så handlar det inte om sex, utan om makt och att utnyttja och gärna förnedra", som du skriver.

Hur menar du att de som inte bor på samma ort som henne skulle kunna vara hennes konkurrenter? Hur skulle det går till? Konkurrenter är två motståndare som vill ha samma sak, så vad exakt är det hon har som jag vill ha menar du? Vill jag har pojkpenis? Nej, knappast. Jag håller mig till riktig karl. Vill jag ha silikonbröst? Nej tack, jag är nöjd med mina naturliga bröst. Vill jag vara manipulativ och ljuga för min omgivning för att få pengar och lura till mig sex? Nej, inte det heller du. Vill jag vara empatistörd? Absolut inte. Så vad exakt är det jag och andra konkurrerar om med denna psykopatkvinna? För övrigt är det rätt enkelt att se vilken typ av karaktär det är på GM i detta fall. Man tittar på foton, läser vad hon sagt när hon konfronterats osv och då framträder en klar bild. Men inte för idioter förstås.
Citera
2016-06-23, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Kul typ. Får en känsla utav att masken förbättrar hans utseende. Hmm. Hoppas för hennes skull att han inte är hennes advokat. Om hon nu skulle behöva någon.

Det gör masken säkert! Kanske han tänkt sig att kärringen ska låta honom komma hem till henne med denna mask och sedan sätta på henne med den på. Kanske en spänning som skulle passa denna kvinna, vem vet?
Citera
2016-06-29, 15:39
Medlem
spoilers avatar
"En förundersökning inleddes och kvinnan blev misstänkt för sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning. Men under onsdagsförmiddagen berättade åklagaren Anna Asklöf att förundersökningen lagts ner.

– Enligt min bedömning anser jag inte att det föreligger något brott, efter att de båda målsägandena har hörts, säger hon.

Om något tvång har förekommit i samband med händelserna har däremot inte utretts eftersom rubriceringen inte handlat om detta utan om huruvida händelserna skett då pojkarna stått i beroendeställning till kvinnan.

– Rubriceringen var sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning och då handlar det inte om tvång alls, utan om utnyttjande av beroendeställning, förklarar Anna Asklöf.

– Utifrån vad målsägandena har sagt anser jag att de inte befunnit sig i beroendeställning och att det har skett frivilligt.

Att det ska ha skett frivilligt håller dock inte pojkarna med om. När vi kontaktar dem efter beslutet om att lägga ner förundersökningen säger de så här:

– Vi står för allt vi har sagt. Det är sanningen, säger en av pojkarna.

– Det var inte frivilligt. Hade det varit frivilligt hade vi inte berättat om det här, säger den andra pojken."

http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4173303-kvinnliga-chefen-inte-langre-misstankt-for-sexbrott
Citera
2016-06-29, 20:49
Avslutad
Ska bli intressant och se om feministerna, som blankt förnekar att ålderstester inte fungerar kommer att göra ett undantag. Allt för att deras förmodligen medsyster inte ska åka tid för barnvåldtäkt.
Citera
2016-06-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Ska bli intressant och se om feministerna, som blankt förnekar att ålderstester inte fungerar kommer att göra ett undantag. Allt för att deras förmodligen medsyster inte ska åka tid för barnvåldtäkt.

Barnvåldtäkt? Vad får du det ifrån? Även utan ålderstester är killarna i detta fall (enligt egen utsago) i den åldern då man är byxmyndig. De hade ingen beroendeställning till kvinnan men kanske hoppas du på att ålderstesterna görs och att de visar att killarna är under 15 år. Då kan man snacka om barnvåldtäkt.
Citera
2016-06-29, 21:19
Medlem
Det senaste i fallet är att åklagaren lägger ned fallet.
Det måste ju innebära att pojkarna anses som vuxna män.
På dennna länk står det mer i lokaltidningen.

http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4173303-kvinnliga-chefen-inte-langre-misstankt-for-sexbrott
Citera
2016-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobofast66

Detta innebär bara att pojkarna inte stod i någon beroendeställning gentemot kvinnan samt att de var över 15 år gamla när de hade samlag med kvinnan.
Citera
2016-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobofast66

Missade att det redan fanns noterat i tidigare inlägg!
Citera
2016-06-29, 21:55
Medlem
Jaha. Slutet gott i denna soppa.
- Kvinnan utan hjärna klarar sej utan straff, vilket jag anser är helt korrekt.
- Afganernas plan på ekonomiskt oberoende sket sej.
Måste nog gå och köpa lite skumpa och fira.

Man kan ju däremot undra hur många unga tjejer dessa kräk har ofredat innan denna händelse.
Kvinnan borde nog istället bli belönad då hon säkerligen räddat ett flertal unga flickor från ofredanden/våldtäkter.
Senast redigerad av eleakim 2016-06-29 kl. 21:56. Anledning: taskig ordföljd
Citera
2016-06-30, 00:05
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Detta innebär bara att pojkarna inte stod i någon beroendeställning gentemot kvinnan samt att de var över 15 år gamla när de hade samlag med kvinnan.

"Pojkarna"
- var inte pojkar utan snarare män utseendemässigt 22+ år
- var inte i beroendeställning
- var aldrig utsatta för något tvång såsom denna fabricerade historia påskiner
- filmade från sin egen telefon utan kvinnans vetskap
- har sextrakasserat andra på boenden (vittnesutsagor)
Citera
2016-06-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
"Pojkarna"
- var inte pojkar utan snarare män utseendemässigt 22+ år
- var inte i beroendeställning
- var aldrig utsatta för något tvång såsom denna fabricerade historia påskiner
- filmade från sin egen telefon utan kvinnans vetskap
- har sextrakasserat andra på boenden (vittnesutsagor)

Fast deras argument är att de kan stenas/hängas i Afghanistan eftersom de nu har legat med en kvinna som de inte är gifta med. Och filmen finns på Youtube. Kan detta hända, är detta ett bra asylskäl?
Citera
2016-06-30, 00:23
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Sedan första början har det varit känt att barnen har varit äldre än femton och den läbbiga kärringen har tvingat dessa att knulla henne har gjort detta efter att de har varit i en beroendeställning till henne. Fy fan så äckliga vissa suggor är..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in