Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
Nu har jag suttit som naglad u en halvtimme och läst genom denna tråden...
Förvånad över att vissa här slänger över så mycket skit på TS och tongångar som "tänker du inte på barnet" eller "du är egoistisk" - Sådana här kommentarer kan bara komma från personer som har svårt för att sätta sig in i någon annans situation. Som tur är har inte jag det....Jag konstaterar att samhället tagit en otrevlig vändning där det i många fall är skottpengar på oss män.
Det är en i allra högsta grad relevant fråga som ställs av TS och han har hamnat rejält i skiten. Jag känner flera andra som också (genom skilsmässor och dyl) fått smaka på bekymmer.
Jag har inga problem med att tro till 100 % av det som TS skriver - Välskrivet och väl underbyggd text anser jag.
Jag har ett par handfasta tips till TS
I all kommunikation med myndigheter MÅSTE du agera varsamt och tänka på språket. Du är rökt om du använder olämpliga ord. Ta kontakt med någon som för din talan professionellt om du känner att hatet tar överhanden. Allt du säger/skriver kommer att användas emot dig. FÖRSÖK (fattar ju att det är svårt) att behålla tålamodet. Börja med att dissa de här på forumet som är emot dig och låt oss som är på din sida ge dig energi istället.
Det finns såklart alltid en risk att sådana här trådar nosas upp och används emot dig också - Så städa upp lite i tråden om du orkar.
Lycka till och hoppas att du reder ut ditt helvete.
SKönt att det finns folk som kan läsa och som förstår. Ja du, städa upp i tråden lär inte gå nu, man har väl bara en timme på sig. Så det är försent.
Jag bryr mig inte så mycket ändå. Ingen namngiven, ingen info alls att gå på samt att jag lär väl få ha tvingats utomlands ändå i vilket fall som helst.
Såvida ingen bra advokat skulle läsa detta och besluta sig för att vilja hjälpa mig och verkligen KAN hjälpa mig.
Tyvärr är det ju svårt att hålla tålamodet när man ska beskriva händelsen för idioter som de som härjar i denna tråden. Det är när man ser hur såna personer resonerar, som man förstår varför landet är helt åt helvete. Tyvärr har såna alldeles för mycket makt i ett samhälle.
Tyvärr lär jag inte reda ut mitt helvete utan kommer att få fly landet....