2016-06-28, 18:43
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Varför försvarar du äcklet? Har du inte läst länkarna jag postat i topic? Framgår det inte där att det finns kvinnor som beter sig så här??

Jag kan säga att det är många punkter som pekar på att hon är den skyldige:

1: Det var hon som var på att träffas vid tidpunkten (hon är den enda som har koll på om p-piller används eller ej, samt om hon har ägglossning eller ej)

2: Jag använde kondom, vilken jag kollade noga efteråt och den var hel och inga läckage.

3: Det har framkommit i efterhand att hon knullat med flera stycken under samma tidsperiod, antagligen i hopp om att nån skulle göra henne gravid.

4: Hon höll käften om graviditet.

5: Hon höll käften om att det fanns en unge, fram tills dess att soc var på henne om att uppge namnet på den som är pappa till ungen.

6: Hon visade sig vara psykiskt sjuk i huvudet en kort tid efter jag träffade henne sist vilket också ledde till att jag sa upp kontakten.
Du har lärt din läxa, utnyttja inte kvinnor för sex om du inte finner dem värda att lära känna först eller ser dem som viktiga nog att behandla aktningsvärt. Därför kan du få dras med lägsta av kvinnorna. Fortfarande på ditt ansvar. Kaka söker maka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Nej men snälla du, kvinnor drivs inte av lusten att knulla runt. Det är på ditt ansvar att se vad för värderingar en kvinna har. Eller dejta dem som antingen sterila eller dem som kommit i klimakteriet. Kvinnor står definitivt med största bördorna. Däremot kan visst beteende flagga om olämplighet som förälder. Det är en piss i havet det du betalar. Samhället betalar mycket mer och inte för att ansvarslösa män ska kunna utnyttja kvinnor sexuellt och slippa alla konsekvenser. Däremot kan jag anse att man som kvinna kan vara schysst och skriva fader okänd utan att dra in någon som vägrar kännas vid barnet.
Kvinnor drivs inte av lust att knulla runt? Nähädu, så det säger du? Tyvärr ser ju verkligheten annorlunda ut. Tråkigt bara att en inskränkt person som du inte bryr dig om dina medmänniskor.

Kul att du också försvarar kvinnors dumheter. Du är fan blåst.
Citera
Medlem
Ts har bergis kört in kuken ("komigeeen, baraaa liiiteee"), smetat runt försats och sedan valt att fortsatta med kondom.
Eller vänt på kondomen då han rullade på den fel

Grattis till ungen ts.
Citera
2016-06-28, 18:44
Medlem
Jag är nyfiken. Varför gör man så? Pengar? Kärlek?
Citera
2016-06-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Du har lärt din läxa, utnyttja inte kvinnor för sex om du inte finner dem värda att lära känna först eller ser dem som viktiga nog att behandla aktningsvärt. Därför kan du få dras med lägsta av kvinnorna. Fortfarande på ditt ansvar. Kaka söker maka.
Du är psykiskt sjuk i huvudet. Lär dig läsa för fan. Det var HON som jagade på mig om att ses och knulla den gången. HON utnyttjade mig. Är du så jävla blåst att du inte kan se det, feministäckel??

Dessutom skrev jag att jag hade känt henne i några år eftersom vi träffats av och till tidigare utan någora konstigheter, också oftast på hennes begäran.

Så lägg ner fördomarna. idiot!
Citera
2016-06-28, 18:45
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Jävligt konstigt då att du inte resonerar likadant om massinvandring och alla övriga skatter med. DÅ vill jag inte heller vara med och betala skatt för att du ska kunna se på svt, eller få hjälp på sjukhuset. Jag skiter i dig och vill inte betala för att du ska klara dig då.

Nu pratar du om helt orelaterade frågor. Jag håller mig till topic i tråden. Det skulle skapa orimliga kostnader för skattebetalarna att ge ovilliga fäder möjligheten att slippa betala. Det är naturligtvis rimligare att någon som har bidragit till en oönskad graviditet betalar än att den skattebetalande allmänheten som inte alls varit delaktig ska drabbas av kostnader för detta.

Jag ser inte på SVT och som höginkomsttagare har jag inga problem med att betala min sjukförsäkring själv. För min del kan du alltså gärna rösta för att ta bort skattefinansieringen av detta.
Citera
2016-06-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
Ts har bergis kört in kuken ("komigeeen, baraaa liiiteee"), smetat runt försats och sedan valt att fortsatta med kondom.
Eller vänt på kondomen då han rullade på den fel

Grattis till ungen ts.
Vad mer har du fantiserat ihop??
Citera
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Underhållet är ju till barnets uppehälle, på vilket sätt har barnet utnyttjat dig eller gjort sig medskyldig till detta? Det är ju barnet du straffar genom att undanhålla denne rätten att få de ekonomiska förutsättningar som hen har rätt till...

Fråga dig själv hur du kan placera den typen av ansvar på mannen, känns ganska sunkigt. Det är bara mamman som bör brottas med dessa frågor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Jag är nyfiken. Varför gör man så? Pengar? Kärlek?
psyksjuk, desperat, ful, dum i huvudet, socialfall? Vad vet jag??
Citera
2016-06-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nihilverum
Nu pratar du om helt orelaterade frågor. Jag håller mig till topic i tråden. Det skulle skapa orimliga kostnader för skattebetalarna att ge ovilliga fäder möjligheten att slippa betala. Det är naturligtvis rimligare att någon som har bidragit till en oönskad graviditet betalar än att den skattebetalande allmänheten som inte alls varit delaktig ska drabbas av kostnader för detta.

Jag ser inte på SVT och som höginkomsttagare har jag inga problem med att betala min sjukförsäkring själv. För min del kan du alltså gärna rösta för att ta bort skattefinansieringen av detta.
Du verkar ju inte fatta ett enda dugg utav mitt förslag heller till den ekonomiska biten utan kör bara på med att jag ska betala för skiten.

Dessutom, kan du betala för massinvandring så kan du betala för detta. Du har säkert röstat på partier som låter sådant pack ränna runt och skapa såna här problem.
Citera
2016-06-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Fråga dig själv hur du kan placera den typen av ansvar på mannen, känns ganska sunkigt. Det är bara mamman som bör brottas med dessa frågor.
Precis.
Citera
2016-06-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ja, jag blev TVINGAD till ett sådant ja, som visade att det var 99.99% säkerhet att det var jag som var "skyldig".

Jag är fullständigt ointresserad av ungar och har ALDRIg velat ha nån unge och vill det fortfarande inte.

Men trots det så har nån äcklig fitta lyckats lura in mig i skiten, trots alla typer utav skydd. För jag ska väl för fan kunna ha sex utan att riskera att bli pappa?? Eller vad är det för fel på detta landet??
Vem fan skaffar barn MED kondom och p-piller?

Hur som så är det väldigt synd om ungen som kommer ha 2 sjuka föräldrar , hon som gör detta och du som inte kan kontrollera kukem och knullar även den sjukaste fittan . ungen slutar väl som vanligt på socialen i dessa fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in