Visst är begreppsförvirrarna här i forumet dåligt pålästa men också extremt anti-intellektuella. Extremer som inte kan "sin egen" religions dystra eftermäle i världen.
(jag noterar dock att knulla-ordet är överanvänt.. så ska jag inte säga mer omDEN saken, men vågar mig på att gissa att samma utflippade marginaliserade medlemmar, högst troligt saknar förmåga att redan i hypotesen..dra någorlunda logisk slutsatsförmåga och fatta vilket håll de snedseglar åt.
Arma stackare!
Här är en länk för lite tilläggande förklaringar ang. Truth Commission, för dem som talar engelska, lyssna noga eller låt annars hellre bli. Kan ni inte tala eller läsa engelska, well...

what a pity
Sådant här gillar både tjejer och killar! inkl. "muslimska tjejer" , och vi kan enbart spekulera i hur många av desa tjejer och killar som har smak för
rättskunskap och medborgarkunskap att fördjupa sig i, istället för nuvarande... obligatoriska religionstrams-flum som absorberar åtskilliga timmar av rent flum : som pågår för dyra skolpengar! allt, enl lobbyisternas dominanta dagdrömmar...
Så tjejerna som tröttnat, enl TS obeservation el. tycke. .. jaa.. de han sett och hört om, kanske inte orkar med det sladder flum och utdraget trams som kan föregå på religionstimmar, där man redan håller låg kvalitet redan som det är!
-----------------------------------------------------
Detta i länken är utdrag ur internationell enighet, ingalunda "mujahedin" , ryktes-sägner eller annat ; ni tre som beter er som tre á fyra wacko´s och antagligen gillar också rättsröta, i denna tråd. Men sanningar , brukar flyta upp förr el senare, när de inte larmar en rakt i ögonen.
Detta är alltså en STORSKALIG Iransk rättsröta, som folk visste.. att Iran begått grova brott mot mänsklighetten, men dimensionen herregud.. helt enormt!
https://vimeo.com/groups/299453/videos/117742292