2016-06-27, 21:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Jag menar att muhammedianismen är arabernas traditioner samlade av Muhammed.Han var ingen analfabet som många muhammedaner påstår.
Vad fan babblar du om?

För tillfället "babblar" jag om försöken på att omfokusera från trådämnet.
Citera
2016-06-27, 21:34
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Om det är dig själv du syftar till så vill jag sannerligen medge att du har rätt.
Citera
2016-06-27, 21:51
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Och?Vad ska Iran göra åt saken?
Jag vet inte jag e inte politiker. Men det e ju fuckedup. I såfall kan man anklaga länder för vad som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Vet du varför?
När du har något vit på dig och lite av dina kläder smutsats ner så spelar det ingen roll längre om du drar ner dig själv i skiten.. Kvinnor som vet att det är propaganda gör inte det i första hand av politiska skäl utan för att skapa en samhörighet.. Hitta någonstans där denna historia vinner en opinion.. Det är vad västerländska män bidrar med.. Att som Literal skrev utnyttja denna alienation.. Men det finns undantag..

Det finns få kvinnor som kan bryta sig loss från detta och dessa som du ser här;
https://m.youtube.com/watch?v=jpDUMaIntS8 är undantag..

Det här e en skit bra dokumentär faktiskt för man visar hur det har gått till. Men kolla, seröst , jag tror inte bruden e frisk när hon kommit ut från stället. De här kommer inte kunna sova på nätterna o grejer. Jag visste det här för längesen att alla knullade Masoud på den där kampen. Det var nån som satte eld på sig själv i en demonstration i Paris oxå.
Citera
2016-06-27, 22:12
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Om det är dig själv du syftar till så vill jag sannerligen medge att du har rätt.

Nix, JAG refererar till "muslimska tjejer" ... vilket jag förmodar är koranrelaterat.

Det är du som trasslar dig in i vad muslimer är eller inte är.
Citera
2016-06-27, 22:22
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Nix, JAG refererar till "muslimska tjejer" ... vilket jag förmodar är koranrelaterat.

Det är du som trasslar dig in i vad muslimer är eller inte är.

Hörru, ingen tänker på islam, fattar du inte grejen? Det går inte att prata om sånt om man inte diskuterar andra saker. Islam e inte nån grej på folk som en miniräknare, det e andra saker mannen. Bruden kanske tröttnar på andra saker. Det kan va politiska saker som människor stämplas med. Det e inte bara en sak.
Det e typ inte så här,
Vill du knulla? Nej vänta jag måste kolla upp det i koranen.
Citera
2016-06-27, 22:50
Medlem
Sasanians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Du, dödskommissionen nöjde sig med 5 minuters förhör för att skicka folk till 8-10 års isolering och tortyr. Som du uttrycker det kan man förledas att tro att de gick fria. Så var det inte. Om någon efter 8 år i fångenskap inte svarade tillfredställande blev de mördade. Det är angeläget att du får detta rätt. Eftersom dödskommissionen blev väldigt besviken om någon svarade "rätt".

Detta är struntprat. Det stämmer helt enkelt inte. Se dokumentären! Det måste vara svårt för en fanatiker att hela tiden lappa med nya lögner för att förklara en verklighet som inte vill vara som man själv inbillar sig.
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Det utges för att vara en kritik mot ayatolla Khomeini. De överlevande offren till Khomeinis massakrer brukar referera till ayatolla Montazeri som en ende bland makthavarna som opponerade sig mot ayatolla Khomeini. Han degraderades och sattes i husarrest.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hussein-Ali_Montazeri#Dispute_with_Khomeini_and_demotion
Men Montazeri ville på något sätt påverka själva processen inte stoppa avrättningarna.
Citera
2016-06-28, 06:19
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Nej, det var bra fängelser.. Vet du vart tortyrena egentligen var?

Här;
Se du också Honey.B.Blue
https://m.youtube.com/watch?v=jpDUMaIntS8
Här har du minnena av kvinnor som projiceras på Iran i era dokumentärer.. Inte Iran..
Inte tid nu, tar det senare.
Citera
2016-06-28, 06:20
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian
Men Montazeri ville på något sätt påverka själva processen inte stoppa avrättningarna.
vad vill du säga med denna mening?
Citera
2016-06-28, 12:39
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian
Hörru, det va ju amnesty fittorna fick! Vad spelar det för roll va det va för process?
Man kunde typ säga, jag gjorde fel o sen fick man gå. Vad mer kan man begära liksom?
Vad e det här för rövhålsdiskussion, kan du hitta nånstans i världen där man får en sån chans efter att knullat sin egen befolkning?
Citera
2016-06-28, 17:43
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Visst är begreppsförvirrarna här i forumet dåligt pålästa men också extremt anti-intellektuella. Extremer som inte kan "sin egen" religions dystra eftermäle i världen.

(jag noterar dock att knulla-ordet är överanvänt.. så ska jag inte säga mer omDEN saken, men vågar mig på att gissa att samma utflippade marginaliserade medlemmar, högst troligt saknar förmåga att redan i hypotesen..dra någorlunda logisk slutsatsförmåga och fatta vilket håll de snedseglar åt.
Arma stackare!

Här är en länk för lite tilläggande förklaringar ang. Truth Commission, för dem som talar engelska, lyssna noga eller låt annars hellre bli. Kan ni inte tala eller läsa engelska, well... what a pity
Sådant här gillar både tjejer och killar! inkl. "muslimska tjejer" , och vi kan enbart spekulera i hur många av desa tjejer och killar som har smak för rättskunskap och medborgarkunskap att fördjupa sig i, istället för nuvarande... obligatoriska religionstrams-flum som absorberar åtskilliga timmar av rent flum : som pågår för dyra skolpengar! allt, enl lobbyisternas dominanta dagdrömmar...

Så tjejerna som tröttnat, enl TS obeservation el. tycke. .. jaa.. de han sett och hört om, kanske inte orkar med det sladder flum och utdraget trams som kan föregå på religionstimmar, där man redan håller låg kvalitet redan som det är!

-----------------------------------------------------

Detta i länken är utdrag ur internationell enighet, ingalunda "mujahedin" , ryktes-sägner eller annat ; ni tre som beter er som tre á fyra wacko´s och antagligen gillar också rättsröta, i denna tråd. Men sanningar , brukar flyta upp förr el senare, när de inte larmar en rakt i ögonen.

Detta är alltså en STORSKALIG Iransk rättsröta, som folk visste.. att Iran begått grova brott mot mänsklighetten, men dimensionen herregud.. helt enormt!

https://vimeo.com/groups/299453/videos/117742292
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-28 kl. 17:58.
Citera
2016-06-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Visst är begreppsförvirrarna här i forumet dåligt pålästa men också extremt anti-intellektuella. Extremer som inte kan "sin egen" religions dystra eftermäle i världen.

(jag noterar dock att knulla-ordet är överanvänt.. så ska jag inte säga mer omDEN saken, men vågar mig på att gissa att samma utflippade marginaliserade medlemmar, högst troligt saknar förmåga att redan i hypotesen..dra någorlunda logisk slutsatsförmåga och fatta vilket håll de snedseglar åt.
Arma stackare!

Här är en länk för lite tilläggande förklaringar ang. Truth Commission, för dem som talar engelska, lyssna noga eller låt annars hellre bli. Kan ni inte tala eller läsa engelska, well... what a pity
Sådant här gillar både tjejer och killar! inkl. "muslimska tjejer"

https://vimeo.com/groups/299453/videos/117742292

Att bedriva propaganda på nätet och göra detta medvetet är ett brott..
Det här är inte vinna eller förlora diskussion längre.. Just nu argumenterar du inte mot mig eller jag mot dig.. Det här handlar om något mycket större än mina värderingar nämligen sanningshalten.. Det avgörs inte av MKO eller gråtande människor.. Det viktiga är att alla perspektiv synliggörs vilket det inte görs.. Alla är inte där för att försvara sig.. Eller hur? Ju mer du trampar desto djupare sjunker man..
Tips;
Försvara aldrig något du inte vet något om även om en majoritet bekräftar det.. Tänk själv
Citera
2016-06-28, 18:03
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Försök inte futilisera sådan här dimension av brottslighet , som Irans islamism, ansvarat för!

Ni är vana att förminska och fjättra flickor.. med stöd av koran och med stöd av haditdjungeln kommern ur bondfångarmentalitet, men det funkar inte så här och inte så när det kommer upp till världsarenan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in