2016-06-27, 14:01
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Nä,alla muhammedaner är ju inga koranister eller koranläsare människa!

Så vad är då definitionen av muhammedanism? Skenande demagogi?
Citera
2016-06-27, 14:04
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Kolla det e inte lätt o peka ut nån o säga att det e MEK. Varför gör inte Iran nåt åt det här? Det klart det fortsätter bara. Asså jag tror inte brudarna tror på deras propaganda men man använder såna propaganda för man får lite status.
Vad babblar du om?Vad fan ska Iran göra menar du?
Om muhammedanens påståenden är riktiga så kan det också förklara hur övriga iranier tystas i djungeln av massa babbel.
Citera
2016-06-27, 14:06
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Så vad är då definitionen av muhammedanism? Skenande demagogi?
Muhammedanism är adekvat och inte muselmaner/islam.
Citera
2016-06-27, 14:07
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Om muhammedanens påståenden är riktiga så kan det också förklara hur övriga iranier tystas i djungeln av massa babbel.

Precis min poäng. Kritik av islam skylas med babbel.
Citera
2016-06-27, 14:08
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Muhammedanism är adekvat och inte muselmaner/islam.

Aaah, det rör sig alltså om en personkult.
Citera
2016-06-27, 14:18
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Vad babblar du om?Vad fan ska Iran göra menar du?
Det e fuckedup, vadå Iran ska göra? Sverige hjälper MEK med sånt här o svenskar pippar. Fattar du inte?
E det relationer? Är du dum i huvudet? Det görs systematisk
Citera
2016-06-27, 14:27
Medlem
Literals avatar
Citat:
Aaah, det rör sig alltså om en personkult.
Jag kan förstå att det kan låta främmande för sekt medlemmar.Men nog var Muhammed en härledare i verkligheten.Så ser jag på saken!
Citera
2016-06-27, 14:29
Medlem
Literals avatar
Citat:
Det e fuckedup, vadå Iran ska göra? Sverige hjälper MEK med sånt här o svenskar pippar. Fattar du inte?
E det relationer? Är du dum i huvudet? Det görs systematisk
Och?Vad ska Iran göra åt saken?
Citera
2016-06-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Du, dödskommissionen nöjde sig med 5 minuters förhör för att skicka folk till 8-10 års isolering och tortyr. Som du uttrycker det kan man förledas att tro att de gick fria. Så var det inte. Om någon efter 8 år i fångenskap inte svarade tillfredställande blev de mördade. Det är angeläget att du får detta rätt. Eftersom dödskommissionen blev väldigt besviken om någon svarade "rätt".

Detta är struntprat. Det stämmer helt enkelt inte. Se dokumentären! Det måste vara svårt för en fanatiker att hela tiden lappa med nya lögner för att förklara en verklighet som inte vill vara som man själv inbillar sig.
Nej, det var bra fängelser.. Vet du vart tortyrena egentligen var?

Här;
Se du också Honey.B.Blue
https://m.youtube.com/watch?v=jpDUMaIntS8
Här har du minnena av kvinnor som projiceras på Iran i era dokumentärer.. Inte Iran..
Senast redigerad av IR5 2016-06-27 kl. 17:50.
Citera
2016-06-27, 18:10
Medlem
Citat:
Kolla det e inte lätt o peka ut nån o säga att det e MEK. Varför gör inte Iran nåt åt det här? Det klart det fortsätter bara. Asså jag tror inte brudarna tror på deras propaganda men man använder såna propaganda för man får lite status.
Vet du varför?
När du har något vit på dig och lite av dina kläder smutsats ner så spelar det ingen roll längre om du drar ner dig själv i skiten.. Kvinnor som vet att det är propaganda gör inte det i första hand av politiska skäl utan för att skapa en samhörighet.. Hitta någonstans där denna historia vinner en opinion.. Det är vad västerländska män bidrar med.. Att som Literal skrev utnyttja denna alienation.. Men det finns undantag..

Det finns få kvinnor som kan bryta sig loss från detta och dessa som du ser här;
https://m.youtube.com/watch?v=jpDUMaIntS8 är undantag..
Citera
2016-06-27, 21:07
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag kan förstå att det kan låta främmande för sekt medlemmar.Men nog var Muhammed en härledare i verkligheten.Så ser jag på saken!

Så vilken religiös metafysik talar du egentligen om ... och vem är dom "riktiga" anhängare av den.

Du har verkligen lyckats med att lägga förvirring över hela diskussions-underlaget med din slingre-retorik.
Citera
2016-06-27, 21:19
Medlem
Literals avatar
Citat:
Så vilken religiös metafysik talar du egentligen om ... och vem är dom "riktiga" anhängare av den.

Du har verkligen lyckats med att lägga förvirring över hela diskussions-underlaget med din slingre-retorik.
Jag menar att muhammedianismen är arabernas traditioner samlade av Muhammed.Han var ingen analfabet som många muhammedaner påstår.
Vad fan babblar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in