2016-06-23, 21:40
Medlem
Erik Skoglund vs Andre Ward, Vart asså nästan klar enligt Wards tränare. Men Erik tackade nej när dom nämnde att vada skulle testa dom enligt Virgil Hunter ( Wards tränare).

https://www.youtube.com/watch?v=-vvTYWzwP3c från 2:15.

Ward vs Kovalev den 19:e November vilken jävla fajt! Det var längesen man längtade så mycket till en boxningsmatch.
Citera
2016-06-24, 17:28
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevaaa
Erik Skoglund vs Andre Ward, Vart asså nästan klar enligt Wards tränare. Men Erik tackade nej när dom nämnde att vada skulle testa dom enligt Virgil Hunter ( Wards tränare).

https://www.youtube.com/watch?v=-vvTYWzwP3c från 2:15.

Ward vs Kovalev den 19:e November vilken jävla fajt! Det var längesen man längtade så mycket till en boxningsmatch.
Enligt Ward's tränare. Att Skoglund som varit aktiv professionellt i Sverige så pass länge, med alla dopingtester det innebär, skulle oroa sig för WADA ställer jag mig ganska tveksam till.
Citera
2016-06-24, 18:45
Medlem
Libérées avatar
Fury v Klitschko 2 uppskjuten då britten stukat foten. :/

http://www.badlefthook.com/2016/6/24/12024726/tyson-fury-pulls-out-of-wladimir-klitschko-rematch-citing-ankle-injury
Citera
2016-06-24, 20:23
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Enligt Ward's tränare. Att Skoglund som varit aktiv professionellt i Sverige så pass länge, med alla dopingtester det innebär, skulle oroa sig för WADA ställer jag mig ganska tveksam till.

Skoglunds tyska stall kanske pumpar honom full med steroider som på den glada DDR tiden.

Allvarligt talat om han inte redan har skrivet på för att gå en annan fight varför tacka nej till att få möta en av världens absolut bästa boxare?

Alla vet att Erik är handplockad, Ward vill gå en till match innan stormötet mot Kovalev för att slipa på lite fler detaljer och väljer en fortfarande obesegrad boxare som inte ska vara alltför svår. Erik har absolut ingenting att förlora och kan bara gå ut och köra. Han får komma i fokus på ett helt annat sätt, boxas inför en publik som aldrig haft tanken att kolla in honom förut. Visar han hjärta och gör en bra match spelar en förlust ingen roll, tvärtom en bra insats kan stärka hans aktier.
Citera
2016-06-25, 12:16
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Yes, håller med, Skoglund borde nappat.
Citera
2016-06-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Förstår verkligen inte varför Wards tränare skulle tjäna något på att hitta på något om Erik Skoglund, men det är möjligt att han är ute och cyklar. Vada är erkänt den bästa anti-dopningsorganisationen inom boxningen som har tagit överlägset flest dopade boxare dom senaste åren. Erik har garanterat aldrig blivit lika strikt testad som han skulle blivit av vada.

Sen om fighten är smart och ta överhuvudtaget för Erik, det är svårt att säga. Det är inte säkert att pengarna var så stora och sen håller jag med föregående talare att det är en chans att visa upp sig för en ny publik. Men vad skulle han kunna visa upp? att döma av dom senaste matcherna jag sett med Erik så hade Ward fullständigt dominerat Skoglund, då kanske hans aktier sjunker istället. Så ett mellansteg hade kanske varit det bästa för Erik han är fortfarande ung. Ward och dom andra grabbarna kommer inte försvinna förhoppningsvis får han en ny chans i framtiden.
Senast redigerad av shevaaa 2016-06-25 kl. 14:29.
Citera
2016-06-25, 22:20
Medlem
Ollonets avatar
Pinsam Eubank är när han härmar sin fars gester och rörelsemönster när han äntrar ringen.
Citera
2016-06-25, 22:27
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Pinsam Eubank är när han härmar sin fars gester och rörelsemönster när han äntrar ringen.
Tycker farsan är ännu mer pinsam, som hela tiden går ett steg bakom sin son i precis allt som händer.
Citera
2016-06-25, 22:50
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Tycker farsan är ännu mer pinsam, som hela tiden går ett steg bakom sin son i precis allt som händer.

Ja och nu är både far och son pinsamma i intervjuen när dom vill möta GGG nästa match.
Citera
2016-06-25, 23:06
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Ja och nu är både far och son pinsamma i intervjuen när dom vill möta GGG nästa match.
Haha, frågan är om inte GGG hade käkat upp både far och son i deras respektive prime.
Citera
2016-06-26, 00:14
Medlem
Martin Murray en stor besvikelse.. Groves vann bekvämt men kommer inte nå toppen.
Nu Dax för Buffert att introducerar tungviktsfighten!
Citera
2016-06-26, 00:27
Medlem
nickoruts avatar
Två föredettingar Murray och grooves och fighten visade det.

Nu dags för Joshua!! Han är the real deal och kommer härska i tungviktare under lång tid om ingen spektakulärt kommer från ingenstans. Som det ser ut idag kommer han rensa divisionen och det kommer bli underbart att följda en sann stjärna i tungvikten. Varken bröderna klitchkov eller lennox var en riktig stjärna och inte heller Evander. Alltså en riktig stjärna. Oj vad boxningen behöver en sann tungviktsstjärna!

Lång väg att vandra men divisionen är skräddarsydd för att skapa en stjärna med massor av spektakulära och spännande namn som ingen är riktigt dominant och sen Joshua som ser ut som, pratar som och för sig som en stjärna och dessutom den största talangen inom tungvikt jag kan minnas sen Klitchkov-bröderna var på uppgång.

Joshua på knock i tredje!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in