2016-06-25, 13:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Du vet straffet för att läcka.

Den här tråden tycker jag annars är ett bra exempel på hur foliehattar lyckats att skapa en sanslös konspirationsteori som skulle kunna spela t.ex. en korrupt statsapparat i händerna, genom att flytta fokus från faktiska problem till rent nonsens.

Visst har t.ex. länder i det forna östblocket använt sig av snarlika metoder för både övervakning och trakasserier. Skillnaden mot många påståenden om gang stalking är att det finns bevis både i form av dokumentation, utrustning, offer och förövare.

Du är tyvärr en idiot i det här fallet - likt många andra som skriver här. Organized stalking och electronic harassment är verkligen något som förekommer, såväl utomlands som i Sverige.

Så ta ditt skitsnack om "foliehattar", "sanslös konspirationsteori", "faktiska problem", "rent nonsens" och stoppa upp det någonstans. Du vet tyvärr inte ett skit vad du pratar om.

Samtidigt har jag viss förståelse för din okunskap. De allra flesta människor tror att så länge mainstreammedia inte skriver om något eller de själva inte upplevt det hela så finns det inte.
Citera
2016-06-25, 14:03
Medlem
HipToBeSquares avatar
Med avseende på förföljelserna av dissidenter i DDR där de ofta använde sig av metoder för att bryta ner dissidenterna mentalt. Har vi någon bra dokumentation när det gäller detta, dvs tillvägagångsätt osv?
Citera
2016-06-25, 14:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Med avseende på förföljelserna av dissidenter i DDR där de ofta använde sig av metoder för att bryta ner dissidenterna mentalt. Har vi någon bra dokumentation när det gäller detta, dvs tillvägagångsätt osv?

Tillvägagångssätt kan du se här
B.la. taktik sid 1
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm

och sid 2

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil18.htm

Otur för dem som utsatt mig så visste jag att mitt liv var tystat en tid framåt ( några år) och fick aldrig den känslan att snabbt få slut på detta och agerade lugnt och dokumenterade när nästa och nästa plågoande kom in i spelet och vilka metoder. Otur även för dessa att jag har en undersökande/forskande ådra i mig . Nu ska jag bara sluta tycka synd om dem och sätta dit dem .
Citera
2016-06-25, 14:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Tillvägagångssätt kan du se här
B.la. taktik sid 1
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm

och sid 2

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil18.htm

Otur för dem som utsatt mig så visste jag att mitt liv var tystat en tid framåt ( några år) och fick aldrig den känslan att snabbt få slut på detta och agerade lugnt och dokumenterade när nästa och nästa plågoande kom in i spelet och vilka metoder. Otur även för dessa att jag har en undersökande/forskande ådra i mig . Nu ska jag bara sluta tycka synd om dem och sätta dit dem .

Det ser vi alla fram emot med spänd förväntan....
Citera
2016-06-25, 15:41
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
"Visst har t.ex. länder i det forna östblocket använt sig av snarlika metoder för både övervakning och trakasserier. Skillnaden mot många påståenden om gang stalking är att det finns bevis både i form av dokumentation, utrustning, offer och förövare."

Jag har detta .

Ok, men varför då inte publicera bevisen du har?

Jag säger inte att gang stalking i stil med t.ex. Stasis operativa metoder och övervakningssystem skulle vara en ren omöjlighet, om en statsmakt eller organisation med stora resurser skulle jävlas med folk. Men, då krävs det också bevisföring.
Citera
2016-06-25, 15:48
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Du är tyvärr en idiot i det här fallet - likt många andra som skriver här. Organized stalking och electronic harassment är verkligen något som förekommer, såväl utomlands som i Sverige.

Så ta ditt skitsnack om "foliehattar", "sanslös konspirationsteori", "faktiska problem", "rent nonsens" och stoppa upp det någonstans. Du vet tyvärr inte ett skit vad du pratar om.

Samtidigt har jag viss förståelse för din okunskap. De allra flesta människor tror att så länge mainstreammedia inte skriver om något eller de själva inte upplevt det hela så finns det inte.

Problemet är avsaknaden av bevis, eller ens en trolig konspirationsteori. Att mainstreammedia skulle vara en del av konspirationen, verkar minst sagt otroligt. Jag är inte ute efter att förringa folk som upplever sig vara förföljd i största allmänhet eller utsatta för gang stalking i synnerhet. Men det finns kanske andra rimliga förklaringar, som att man t.ex. inte kommit till sjukdomsinsikt.
Citera
2016-06-25, 15:54
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ok, men varför då inte publicera bevisen du har?

Jag säger inte att gang stalking i stil med t.ex. Stasis operativa metoder och övervakningssystem skulle vara en ren omöjlighet, om en statsmakt eller organisation med stora resurser skulle jävlas med folk. Men, då krävs det också bevisföring.

Jag har allt , namn , motiv, platser men det sitter ett gäng här och vantolkar allt så jag efterlyser ett infobytessystem för att se tex om det i vissa fall är samma agenter , förmånstagare etc. Ta bara min drönar bild som ingen med normal syn kan tolka som insekt vid uppförstoring, vilket görs här och i vilket format man sparat etc ist för att fråga är det brandförsvaret som kollar skogsbränder eller jag själv som arrangerat "bevis" . Rent nonsens och man ser ju vilka dessa skyddar egentligen med sin närvaro.

Har bilden och även en förstärkt med streck på bloggen som är länkad i signaturen.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-25 kl. 16:09.
Citera
2016-06-25, 16:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag har allt , namn , motiv, platser men det sitter ett gäng här och vantolkar allt så jag efterlyser ett infobytessystem för att se tex om det i vissa fall är samma agenter , förmånstagare etc. Ta bara min drönar bild som ingen med normal syn kan tolka som insekt vid uppförstoring, vilket görs här och i vilket format man sparat etc ist för att fråga är det brandförsvaret som kollar skogsbränder eller jag själv som arrangerat "bevis" . Rent nonsens och man ser ju vilka dessa skyddar egentligen med sin närvaro.

Du menar din jätte suddiga bild med en grå/svart blump som absolut inte går att tolka överhuvudtaget?
Citera
2016-06-25, 16:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Problemet är avsaknaden av bevis, eller ens en trolig konspirationsteori. Att mainstreammedia skulle vara en del av konspirationen, verkar minst sagt otroligt. Jag är inte ute efter att förringa folk som upplever sig vara förföljd i största allmänhet eller utsatta för gang stalking i synnerhet. Men det finns kanske andra rimliga förklaringar, som att man t.ex. inte kommit till sjukdomsinsikt.

Det största problemet är att övergreppen är mycket svåra att bevisa. Dock kan tusentals människor världen över vittna om att de är utsatta, att detta faktiskt är på riktigt. Dessa människor vittnar i hög grad om liknande upplevelser och symtom, inte minst vad gäller electronic harassment.

Vapnen och tekniken finns till mångt och mycket; det är bara att läsa en bok i ämnet eller googla.

Teknikutvecklingen går i en rasande fart; nya vapen och ny teknik för övervakning och kommunikation tas fram hela tiden. Det pågår en kapplöpning mellan stater om att ta fram ny trådlös teknik.

Den historiska bakgrunden finns där vad gäller övergrepp och terror från statens sida, inte minst vad gäller organized stalking i form av Zersetzung och Cointelpro. Staten har även historiskt sett utfört experiment på människor. Vidare lever vi nuförtiden i ett s.k. övervakningssamhälle. De s.k. säkerhets- och underrättelsetjänsterna gör som de vill mer eller mindre - kontrollen verkar obefintlig.

Därför förefaller ditt nämnande av det förlöjligande uttrycket "konspirationsteori" inte bara dumt utan rent av överflödigt.

Vidare verkar du inte ha förstått att mainstreammedia är kontrollerad media.

Slutligen vore det bra om du kunde bespara det vanliga skitsnacket om sjukdomsinsikt. Måhända är det du som är sjuk såtillvida att du är hjärntvättad sedan barnsben om att världen är på ett visst sätt.
Citera
2016-06-25, 16:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det största problemet är att övergreppen är mycket svåra att bevisa. Dock kan tusentals människor världen över vittna om att de är utsatta, att detta faktiskt är på riktigt. Dessa människor vittnar i hög grad om liknande upplevelser och symtom, inte minst vad gäller electronic harassment.

Vapnen och tekniken finns till mångt och mycket; det är bara att läsa en bok i ämnet eller googla...
Det sista textstycken kan ju även förklara att människor har "liknande upplevelser" .. Att människor över hela jorden verkar säkra på att teknikerna och vapnen finns, och t.o.m benämner dem med samma fantasifulla namn utan att någon verkar ha sett dem är ju annars minst sagt ett mysterium :-)
Citera
2016-06-25, 17:10
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det sista textstycken kan ju även förklara att människor har "liknande upplevelser" .. Att människor över hela jorden verkar säkra på att teknikerna och vapnen finns, och t.o.m benämner dem med samma fantasifulla namn utan att någon verkar ha sett dem är ju annars minst sagt ett mysterium :-)

Så du menar att tusentals människor först av någon outgrundlig anledning läser på om vapnen/teknikerna och sedan av någon outgrundlig anledning vittnar om att de är utsatta? Varför skulle tusentals människor välja att hitta på denna typ av saker och frivilligt riskera att framstå som åtlöjen och i värsta fall bli inlåsta på psyket?

Vilka "fantasifulla namn" på vapnen/teknikerna är det du syftar på? Psychotronic och Electromagnetic Weapons? Non-lethal weapons?
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-06-25 kl. 17:22.
Citera
2016-06-25, 17:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du menar att tusentals människor först av någon outgrundlig anledning läser på om vapnen/teknikerna och sedan av någon outgrundlig anledning vittnar om att de är utsatta? Varför skulle tusentals människor välja att hitta på denna typ av saker och frivilligt riskera att framstå som åtlöjen och i värsta fall bli inlåsta på psyket?

Vilka "fantasifulla namn" på vapnen/teknikerna är det du syftar på? Psychotronic och Electromagnetic Weapons? Non-lethal weapons?

Ja jag finner det högst troligt att många av dem hört talas om stalking, söker vidare på nätet och tycker sig känna igen både ditt och datt som påstås..
Namn jag tänker på är exempelvis "Directed Energy Weapons" som t.o.m. fått förkortningen DEW
electromagnetic weapons, microwave weapons, sonic weapons, mind reading weapons, mind control weapons osv..

Hur vet man vilket av dessa "vapen" man är utsatt för om man sitter hemma i sitt sovrum och t.ex. får "konstig huvudvärk" - jo man googlar och inbillar sig saker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in