Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Sladdrig sliten fiskbensparkett, insyn från grannar, ser lyhörd ut som en pappkartong, kylen sitter under bänkskivan i köket vilket är enormt störande och bökigt att böja sig ner hela tiden, fattigt.
Muggen är på ca 1 m2 och ser ut att vara stockholmsdusch". Praktiskt att sitta och baja och duscha samtidigt.... herrejävlar vilken misär
Ligger även nära tågspåret med buller och eventuell strålning i husen där på vulcanusgatan.
27 m2 bor bara psykfall på, singelmän runt 40 som jobbar dygnet runt som tjänsteman av något slag, ränner ute hela tiden och har ett 24-pack cola i kylen och storpack gorbys dör av lungcancer vid 50 eller ungdomar runt 20-23 som knappt hunnit köpa några möbler.
Jag förstår detta råttbo minskar i pris nu. Endast en misslyckad person bosätter sig i denna lägenhet, jag tror det blir svårt att vända livet efter man satt sig i ett råttbo med stockholmsdusch på 27 m2 vid tågspåret.
Surt sa räven har jag tidigare kommenterat dina inlägg.
Men här börjar det skvätta av svårartad desperation samtidigt.
Nu skulle det kanske kunna vara så att det här är en av de sk osäljbara lägenheterna som mäklaren i tråden talade om. Men då har mäklaren fel, iom att denna budats upp till nuvarande nivå.
Med senaste bud blir kapital och månadskostnad ca 3849. Låter väl överkomligt för att få bo där det är som mest attraktivt. Eller ca 142/månad och kvm.
Hade vi haft marknadshyra hade man troligen kunnat hyra den för ca 4100/mån. (Då har jag lagt på lite för underhåll mm).