2016-06-23, 17:51
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Begriper du inte vad muhammedanen försöker tala om här?
Kvinnor från olika kulturer har olika tolkningar av frihet.Hur mån anpassningen som många ihärdigt proklamerar, verkligen upplevs som en befrielse förblir en gåta som inte sällan undertrycks.
Du och IR5 dyker upp och talar i stereotypa ordalag, nyanslöst.

A / nej, kvinnor i olika kulturer ar inte alls därför olika tolkningar - tvärtom, hade kvinnor i Iran inge som helst problem med t.ex baddräkten... tills ayatollorna började tolka, där försvann kvinnornas tolkningsrätt, drastiskt.

B / nej, muhammedaner, är för det första INGEN RAS av individer, som saknar förmågan att tolka vatten, tolka andra naturelement och sätta det i relation till både sig själv och andra, Du förminskar karaftigt och ovederhäftigt. Kvinnor i AFrika, kvinnor i LAtinamerika, kvinnor i SVerige och varhelst kvinnor nu föds och lever, har alla en gemensam nämnare, d är individer med behov , att du och många fler med dig sedan tilslkriver dem att vara en människoras sååå olik den manliga rasen.. är RASISM så det stinker.

Könsapartheid, är allvarligare än du vill medge. Konsekvenserna av islamism är så grymam och horribla, att det är helt otroligt hru du slingrar dig i försöken att påstå det din kompis påstår : att islam är en kultur, har ni suttit och tjuvläst judisk gammelortodox religiositet eller?

ÄR det för att judendom, genomgått historiskt mörker och därefter byggt upp förklaringar om varför den "judiska s.k sammanhållningen finns? men därifrån till din konspirations-etiska haveri att kunan gälla iranisk hantering av koranen som tpryrinstrument, och komma och försvara öppet övertydligt förtryckarplagg att ses vara LIKA förtryckande som en swimsuit, och därtill... "de ligger där och horar"

det är vämjeligt hur obildad man kan bli, vilka skolor sätter den slags glasögon på folk? jag är nästan shockerad över din aversion och lögnapparat om "västerlandet" och den humanistiska värdegrund som alltid befunnit sig inom logikens ramverk!

itne religionens eller teismens, logiken. Det saknas logiska skäl, att hålla chador som NORM i samhällen, där skiljer vi oss åt å det kraftigaste.

Du saknar desutom empati!!! jag ser ingen som helst klok insiktsfull, andaktig djupare förmåga att förstå, vad vi

1/ pratar om här, tjejernas lidande och

2/ hur snabbt du tillskriver och etiketterar dem/tjejer, som bl.a horor, men när de inte horarpåstrandenochvillknulladär, som ett godtagbart "argument"

det avslöjar dig som obildad nog, jag tror att inte du heller mer än har slavmentalitet, och skriver vad som helst för brödfödan, i nutiden!! mördas och FÖRTALAS otroligt många journalister utifrån islamistisk propagandamaskineri och det enbart utifrån att försöka skildra sanning och konsekvens.
I landet Iran, också.

inte bara i mörkaste Afrika, där din vilde är något du känner ingen frändskap till, sett till din tolkningsmani, kommen ur faktiskt konvulsivt tåvng, och du är helt omedveten om vilka rasistiska idéläror du härbärgerar unge man.

men Iran och Afrika, har mer gemensamt än man kan tro, men iraniern vägrar tro på sitt historiska arv.

off topic, men att hela islamvärlden, i modern tid, suttit och skurit sönder flickors underliv, det ska glömmas och inte talas om nej, så var det ju : det är kultuuuuuuurbetingat?
Du vill ju vara aaaaartig o artigt vida upp Irans fina sida? fint? när det dräller av lik i garderoben? tills du bajsar på dig när du trampar uppförsbacken , rumpan kan inte hålla viljans förstoppning hur länge som helst men du tror att man ska kunna hålla sig i alla uppförsbackar oavsett hur brant det är. dock kan man se när avföringen och lösfisarna börjar rinna ner för benen ner till fotknölarna, och också märken på huden , går under forensic investigations, retroaktivt.

(forensic science specifikt, inte tro eller kulturalistisk-religiös excess om du trodde) : dem som aldrig ger sig, de ger inte upp, och du skulle en dag vilja att någon inte ger upp för dig, när du är helt ensam, ingen i världen att hålla i handen som du gör nu, och börjar uttrycka dig i termer deliggerdärovillknullaknullaknulla, som en jävla 5-åring med oförmåga att räkna som folk räknar, alla folk i hela världen har en multiplikationstabell, den du sket på när du var liten, den som flickor inte får ha ifred, utan att först låta mullorna klämma lite på dem för att "undersöka" deras gudsuppfattning, om de kanske vill ha lite allah i sig, sedan på sig. bli besprutade och influerade.

sedan gruppfoton, där de stoltserar med löften om att få egna kukar, en dag.. bara de läser koran flitigt , först.

du m.fl behöver förstå vad Tribunalen baserar sig på, inte stirra dig blint på att de är enl dig psykfall. bara för att du själv är, så är inte alla det.

är det svenska skolor som godkänt dessa två splittrade medlemmar, att ha förmåga att tolka t.ex islamofobi eller har ni blivit frälsta av kommunist-teisten och på måndagar ateisten Kaplan bara?
Han med den fiiiinaste jämställdhetskommissionen SVetige kunnat mågonsin uppvisa, är det ni två?

elelr är ni entledigade att hålla er långt utanför allt som andas jämställdhet?

tänka kan ni iaf inte. inte känna heller vad jag kan se. men det är jag det.

jag skiljer på subjekt och predikat, så också med jag och dem, och sujektiv och objektiv.

men du Literal, du är sinnebilden av idealIran du, du kanske vill ha medalj av mullan ooch få resa gratis dit, bra du följer turistombudsmannens råd tillräckligt duktigt?
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 18:14.
Citera
2016-06-23, 18:21
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Irrelevant från mitt perspektiv.

Aja, jag märkte att det kom ut fel. Dessutom blev det dubbelt, hahaha. Efter mycket struntprat från Literal, som uppenbart är hard core shiit muslim. De har ju ingen tolerans för homosexuella och straffar dem för deras sexuella preferenser. Ville därför se hur Literal reagerar på en sådan "anklagelse". Det blev fel. Jag har inget emot homosexuella.

Inom parantes, jag har aldrig sett så mycket manliga homosexuella som i muslimska länder. Inte konstigt med de sjuka restriktioner som omger umgänget mellan könen. Jag är därför helt säker på att många av de som förfäktar de värsta metoderna mot bögar och lesbiska själva har homosexuel erfarenhet. Skulle därför inte förvåna om IR5, Literal och de andra hard core islamister på FB har homo-historier som de förnekar.
Citera
2016-06-23, 18:25
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
lol, inga pärlor till hundar och svin och inget vin på bordet heller, ser han en öl på sitt framdukade bord, är det en kränkning som renderar mobilisering av hela DO-kommissionen, sedan inlogging på flashback för att se hur många som förstod, att ham menade-allvar.

Som Grelin gjorde.. grelin som gräver, men tycker ateister är styva-i-korken, men sin egen omedelbart humanofoba skalles urhasplade idéer har han aldrig tagit sig en närtitt på?
Yupp, det är komplicerat med självbilder och verklighet. Ju mer de skiljer sig åt, desto mer genant...
Citera
2016-06-23, 18:29
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Har du sett dokumentären? Alla som inte oreserverat bekände sig till Islam likviderades. Du kan inte rimligen tycka det är i god ordning. Alltså, har du sett dokumentären?

Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Vart står det? Kan du bevisa det för mig?
Titta på dokumentären, där är det bevisat.
http://www.svtplay.se/video/4092243/de-som-sade-nej/dox-de-som-sade-nej-avsnitt-1
Citera
2016-06-23, 18:45
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Ja, igår sadist, idag chef för iransk inspektionsmydighet, alltså.. vad ska man tro om det,

att offren ljuger?? .. inne i någon pågående psykos?

Enl. IR5 och hans bedömningsförmåga, har man alltså upprättat en Tribunal, för att man är förvilad och kommer med kraftiga psykos-förvridna uppattnignar om dåtidens 80-tal?

Hur kan ett vittne sitta och isf rita och skissa byggnader som går att härledas vetenskapligt instrumentellt? och öht identifiera kollaborerande tjänstemän och för världen visa att en, enbart inte-råkar-vara-där-den-dagen men sitter med hans nära samarbetspartner och med denne sitter vid samma bord, på hans eget vittnesmål?

Hur an isf ett "psykfall" identifiera så överensstämmande, att det blir reellt? hade det varit fantasifoster, skulle han väl akdrig kunnat visa foton men han förhörs ju faktiskt och vad han säger verifieras att överensstämma med den historiska data som internationella domstolen lätt kan kolla upp. Nu är deet ifos känt att iranier och nosejobs och därför kanske också ansiktslyftningar, och andra identifikations-manipulationerande åtgärder gör det hela svårare.. men ändå.
Citera
2016-06-23, 18:52
Medlem
Literals avatar
Citat:
Du och IR5 dyker upp och talar i stereotypa ordalag, nyanslöst.

A / nej, kvinnor i olika kulturer ar inte alls därför olika tolkningar - tvärtom, hade kvinnor i Iran inge som helst problem med t.ex baddräkten... tills ayatollorna började tolka, där försvann kvinnornas tolkningsrätt, drastiskt.

B / nej, muhammedaner, är för det första INGEN RAS av individer, som saknar förmågan att tolka vatten, tolka andra naturelement och sätta det i relation till både sig själv och andra, Du förminskar karaftigt och ovederhäftigt. Kvinnor i AFrika, kvinnor i LAtinamerika, kvinnor i SVerige och varhelst kvinnor nu föds och lever, har alla en gemensam nämnare, d är individer med behov , att du och många fler med dig sedan tilslkriver dem att vara en människoras sååå olik den manliga rasen.. är RASISM så det stinker.

Könsapartheid, är allvarligare än du vill medge. Konsekvenserna av islamism är så grymam och horribla, att det är helt otroligt hru du slingrar dig i försöken att påstå det din kompis påstår : att islam är en kultur, har ni suttit och tjuvläst judisk gammelortodox religiositet eller?

ÄR det för att judendom, genomgått historiskt mörker och därefter byggt upp förklaringar om varför den "judiska s.k sammanhållningen finns? men därifrån till din konspirations-etiska haveri att kunan gälla iranisk hantering av koranen som tpryrinstrument, och komma och försvara öppet övertydligt förtryckarplagg att ses vara LIKA förtryckande som en swimsuit, och därtill... "de ligger där och horar"

det är vämjeligt hur obildad man kan bli, vilka skolor sätter den slags glasögon på folk? jag är nästan shockerad över din aversion och lögnapparat om "västerlandet" och den humanistiska värdegrund som alltid befunnit sig inom logikens ramverk!

itne religionens eller teismens, logiken. Det saknas logiska skäl, att hålla chador som NORM i samhällen, där skiljer vi oss åt å det kraftigaste.

Du saknar desutom empati!!! jag ser ingen som helst klok insiktsfull, andaktig djupare förmåga att förstå, vad vi

1/ pratar om här, tjejernas lidande och

2/ hur snabbt du tillskriver och etiketterar dem/tjejer, som bl.a horor, men när de inte horarpåstrandenochvillknulladär, som ett godtagbart "argument"

det avslöjar dig som obildad nog, jag tror att inte du heller mer än har slavmentalitet, och skriver vad som helst för brödfödan, i nutiden!! mördas och FÖRTALAS otroligt många journalister utifrån islamistisk propagandamaskineri och det enbart utifrån att försöka skildra sanning och konsekvens.
I landet Iran, också.

inte bara i mörkaste Afrika, där din vilde är något du känner ingen frändskap till, sett till din tolkningsmani, kommen ur faktiskt konvulsivt tåvng, och du är helt omedveten om vilka rasistiska idéläror du härbärgerar unge man.

men Iran och Afrika, har mer gemensamt än man kan tro, men iraniern vägrar tro på sitt historiska arv.

off topic, men att hela islamvärlden, i modern tid, suttit och skurit sönder flickors underliv, det ska glömmas och inte talas om nej, så var det ju : det är kultuuuuuuurbetingat?
Du vill ju vara aaaaartig o artigt vida upp Irans fina sida? fint? när det dräller av lik i garderoben? tills du bajsar på dig när du trampar uppförsbacken , rumpan kan inte hålla viljans förstoppning hur länge som helst men du tror att man ska kunna hålla sig i alla uppförsbackar oavsett hur brant det är. dock kan man se när avföringen och lösfisarna börjar rinna ner för benen ner till fotknölarna, och också märken på huden , går under forensic investigations, retroaktivt.

(forensic science specifikt, inte tro eller kulturalistisk-religiös excess om du trodde) : dem som aldrig ger sig, de ger inte upp, och du skulle en dag vilja att någon inte ger upp för dig, när du är helt ensam, ingen i världen att hålla i handen som du gör nu, och börjar uttrycka dig i termer deliggerdärovillknullaknullaknulla, som en jävla 5-åring med oförmåga att räkna som folk räknar, alla folk i hela världen har en multiplikationstabell, den du sket på när du var liten, den som flickor inte får ha ifred, utan att först låta mullorna klämma lite på dem för att "undersöka" deras gudsuppfattning, om de kanske vill ha lite allah i sig, sedan på sig. bli besprutade och influerade.

sedan gruppfoton, där de stoltserar med löften om att få egna kukar, en dag.. bara de läser koran flitigt , först.

du m.fl behöver förstå vad Tribunalen baserar sig på, inte stirra dig blint på att de är enl dig psykfall. bara för att du själv är, så är inte alla det.

är det svenska skolor som godkänt dessa två splittrade medlemmar, att ha förmåga att tolka t.ex islamofobi eller har ni blivit frälsta av kommunist-teisten och på måndagar ateisten Kaplan bara?
Han med den fiiiinaste jämställdhetskommissionen SVetige kunnat mågonsin uppvisa, är det ni två?

elelr är ni entledigade att hålla er långt utanför allt som andas jämställdhet?

tänka kan ni iaf inte. inte känna heller vad jag kan se. men det är jag det.

jag skiljer på subjekt och predikat, så också med jag och dem, och sujektiv och objektiv.

men du Literal, du är sinnebilden av idealIran du, du kanske vill ha medalj av mullan ooch få resa gratis dit, bra du följer turistombudsmannens råd tillräckligt duktigt?
Verkligen?Då vill jag ta tillfället i akt och underrätta damen om en annan historisk verklighet!
Det var en gång en kung vid namn Reza Shah som regerade över en längre period.Tack vare hans brutala reformer med poliser som med tvång och våld, fick den religiösa 'majoriteten' utstå ett historiskt förtryck som denna super muhammedanska regim föranleddes.Du ska banne mig inte välja ut några förvirrade fruntimmer på stranden för att försöka vederlägga detta historiska förtryck som försatte hela Iran i en historisk alienation.
Senast redigerad av Literal 2016-06-23 kl. 18:56.
Citera
2016-06-23, 19:02
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Verkligen?Då vill jag ta tillfället i akt och underrätta damen om en annan historisk verklighet!
Det var en gång en kung vid namn Reza Shah som regerade över en längre period.Tack vare hans brutala reformer med poliser med tvång släpande på traditionella kvinnan, fick den religiösa 'majoriteten' utstå ett historiskt förtryck som senare föranledde denna super muhammedanska regim.Du ska banne mig inte välja ut några förvirrade fruntimmer på stranden för att försöka vederlägga detta historiska förtryck som försatte hela Iran i en historisk alienation.
Nej det gör jag inte heller, jag har inte någonstans relaterat till specifikt, svenska iranfödda tjejer till det som händer i rättssamhället, där Tribunalen är en konsekvens av revolutionen, inte förhistorian.

Om den tiden du relaterar till, kan jag enbart tro dig, shahen hade också dödskommissioner och styrde med kraftiga lädeerhandskar, jag vet detta Literal och jag vet också att vulgosexism, förekom innan shahen föll.. och att extremdekadent auttryck förekom och nu det du säger, att stora skaror andra ev.förtrycktes.. eller åtminstonde aldrig fick en röst i det iranska dåtida samhllet.Jag vet.

Det enda doc utesluter inte nödvändigtvis det andra.

Så kan vi lägga de billiga sextrakasseriet åt sidan då, då?

Detär ju inte argument, när jag talar om rätten att bada, då talar jag liksom inte om bdms:ren Arnes elelr Ali´s rätt att vulgosexa sig med utlevandet av sina sadistiska begär och subkulturellt sjuka (enl. mig subjektivt i det) uttryck, det är DOM/DE , dem tänkte jag att man kunde hålla helt åt sidan. Så också de fromma koranfantasterna, som ville läsa poesi i fred.

Men det var just det som IR5omedelbart, började ha som udnerlag, och sedan har han den dliga smaken eller dumheten att projicera det på "hela väst", vilket är korkat att göra.

Bara för att det är flashback behöver man inte polemisera som en wt-apa.

Men jo jag respekterar att det finns fördold historik, men denna Tribunal avhandlar inte allt på ett o samma bräde, i denna Tribunal (som btw ju inte var topic ens, elelr var det?) avhandlas viss aspecifika år, som är förnuftsvidriga oavsett vad, och förringar ju inte DÄRMED alal andra brott, och om nu vittnen och involverade i Tribunalen, är specifikt förövare.. då är det upp til bevis.

I nästa isf uppseglande tribunal, om den dagen kommer så klart.

Ja elelr, om dn förstås inte redan, varit tl förhandlingar nog.. när man tänker på vilket oerhört bejakande och acceptans för t.ex könssegregation vi ser, snart är det ju normaliserat iaf i SVerige, man skulle ju lära sig att vi-är-alla-lika.. att det inte finns något islam som är makabert alls, att niquab.. är okej, men värst

bikiniklädda tjejer, är lika, förtryckra som den i chador... där gick gränsen för mig och det var DAO.edlemmen för ett par år sedan, som första gången presenterade den typ av argumentering för mig, jag trodde jag skulle trilla av stolen första gången jag hörde den typ av propagandaindränkt retorik, men när Kaplan avslöjades.. rulalde betydligt mer upp för ögonen på en. Ja iofs.. har sett många icke-rumsrena kommentarer från dem som ser sig som "goda demokratiska kämpar" , men riktigt så rumsrent, är det icke, det ärfascinerade.. vad koranen gjort med ert förnuft , man tror att ni är fantasifigurer som talar svenska och allt, men ok får nypa mig i armen och inse att yttr tymden anfallit, ska försöka mjuka upp mig lite.

ÄR du offer för de grymma "ateisterna" där, då? Eller gör det ont när jag rekommenderar alla att åtmisntonde skippa hänt i veckan och skifta kanal till att EN ordentlig gång, orka se dokumentären om Tribunalen? Vi får ju inte ens följa den!!!!!!!

jag har inte betalkanal.

alla har inte parabol, somliga måste jobba själv för sin lilla TV och utbudet.
jag hade kunnat gå till DO-omvud och få kränkningar prövade, men det är ordentligt ockuperat och reserverat för teister där, ska du se!

Sverige är inte alls världens mest sekuläriserade land, frågar du mig, så inte. Det rä en förstorad lite självuppblåst bild man gärna delegerar runt. Sanningen är inte så glassig, jag är ateist (i hjärta och gen, men också humanist och , ärar Buddha) och har hundratals bevis på hur troendet är ingrott i också Sverige, som däremot i andra saker , är däremot superbra, ibland bäst, men inte fan i sekulär demorkatisk ordning.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 19:22.
Citera
2016-06-23, 19:19
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ja, igår sadist, idag chef för iransk inspektionsmydighet, alltså.. vad ska man tro om det,

att offren ljuger?? .. inne i någon pågående psykos?

Enl. IR5 och hans bedömningsförmåga, har man alltså upprättat en Tribunal, för att man är förvilad och kommer med kraftiga psykos-förvridna uppattnignar om dåtidens 80-tal?

Hur kan ett vittne sitta och isf rita och skissa byggnader som går att härledas vetenskapligt instrumentellt? och öht identifiera kollaborerande tjänstemän och för världen visa att en, enbart inte-råkar-vara-där-den-dagen men sitter med hans nära samarbetspartner och med denne sitter vid samma bord, på hans eget vittnesmål?

Hur an isf ett "psykfall" identifiera så överensstämmande, att det blir reellt? hade det varit fantasifoster, skulle han väl akdrig kunnat visa foton men han förhörs ju faktiskt och vad han säger verifieras att överensstämma med den historiska data som internationella domstolen lätt kan kolla upp. Nu är deet ifos känt att iranier och nosejobs och därför kanske också ansiktslyftningar, och andra identifikations-manipulationerande åtgärder gör det hela svårare.. men ändå.
Min farsa e inte musse o älskar shahen. E han oxå knäpp när han säger att tribunalen är ett rövhål?

Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Titta på dokumentären, där är det bevisat.
http://www.svtplay.se/video/4092243/de-som-sade-nej/dox-de-som-sade-nej-avsnitt-1
Hörru, svara IR5! Min farsa säger oxå att det du postade var propaganda o han e shahanhängare.
Han har oxå vart med i kriget mot irak.
Citera
2016-06-23, 19:27
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Bahram|57660140]
Citat:
Min farsa e inte musse o älskar shahen. E han oxå knäpp när han säger att tribunalen är ett rövhål?
Vt du, det kan jag inte bedöma utan att ha träffat honom, eller haft ett anständigt normalt samtal med honom, hur lever han vilka värderingar håller han osv.

Är din farsgubbe t.ex rojalist , så är han ja och amen-låtgå-mentalist : inskränkt.

Citat:

Hörru, svara IR5! Min farsa säger oxå att det du postade var propaganda o han e shahanhängare.
Han har oxå vart med i kriget mot irak.
Ok din husbonde har lång och en lång och stor dase, kom igen då.. hur många ska jag skicka fram som säger att din farsa är en kuksugare?

din nivå suger wt.

tyckte att din väninna LAteral, nyss informerade om att det fanns förtryckta inan revolutionen, bra så... saken är bara att jag försökte få honom att fatta, att en Tribunal inte kan blanda både äpplen och päron i en o samma korg, rättsskipning, funkar inte så!

Du ska kanske överväga att dra ner på koranläsningen? börja sätta dig in i världens problematik isätllet för att polera kuken, jag vt att muhammed behövde sina fruar, och att ev. också shahen gilalde brudar , avklädda pklädda , ja alla former, men det HÖR INTE HIT. Din farsa kan ta sin STesolid och fortsatt gilla sin Shah, stör inte mig, jag är inte arab oavsett. Ni får ha er lultursför gärna, i fred, bra för mig. Men jag såg aldrig någon kvalitet i Shahen ej heller med den vulgodekadens han står för, och symboliserar, det får du resektera, om än det inte alls är fel att ni får dra era argument FÖR och er syn på fördelarna med fortsatt shahstyre där.... det finns många nyanser här! mer än vanligt!!

vi tlar inte om anständiga västliga ideal, när vi talar om shahregimen... men är du nu idealist som din farsgubbe, ja men.. sjung ut.

så får vi se, vad han går för.

ge honom tillgng till tangenterna, eller fortsätt du låtsas vara hans megafon, för det är du inte , ni tåv är hel tolika personer, du ... den naive.. och som sådan, kan din farsa vara sju resor än naivare än du.

han får yttra sig själv, din lille rollspelare.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 19:35.
Citera
2016-06-23, 19:47
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Det är ingen offerkofta.. Det finns folk som ifrågasätter sanningshalten och har all rätt att veta..

Vart står det? Kan du bevisa det för mig?
Fyfan kolla SVT har textat brevet o hittat på en annan översättning. Nån som serlöst orkar tipsa nån tidning?

Citat:
Vt du, det kan jag inte bedöma utan att ha träffat honom, eller haft ett anständigt normalt samtal med honom, hur lever han vilka värderingar håller han osv.

Är din farsgubbe t.ex rojalist , så är han ja och amen-låtgå-mentalist : inskränkt.

Ok din kun är en lång dase, kom igen då.. hur många ska jag skicka fram som säger att din farsa är en kusugare?

din nivå suger wt.
Kolla, du vet inte så mycket om Iran ok? Seriöst vadå hur många jag ska skicka fram
Vem ber dig skriva sånt här på FB? Asså folk har dött i ett blodigt krig o du kommer med kommentarer som tyder på att du inte vet vad du ordbajsar om. Min farsa gillar inte regimen men han säger att uppgifterna inte är riktiga. Shit asså!
Citera
2016-06-23, 19:54
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Fyfan kolla SVT har textat brevet o hittat på en annan översättning. Nån som serlöst orkar tipsa nån tidning?

Kolla, du vet inte så mycket om Iran ok? Seriöst vadå hur många jag ska skicka fram
Vem ber dig skriva sånt här på FB? Asså folk har dött i ett blodigt krig o du kommer med kommentarer som tyder på att du inte vet vad du ordbajsar om. Min farsa gillar inte regimen men han säger att uppgifterna inte är riktiga. Shit asså!
Mannen, har din farsa juridisk examen? Har din farsa erforderlig kompetens i rättskunskap? om inte, kan han tagga ner ...

och tåla sig, Tribunalen är inte på när o fjärran färdig, det kommer såå mycket mera, vad gälelr bestyrkning o.dyl

din farsa behöver tåla sig.. hela bilden kommer inte upp i SvT, som du säger så krävs attuppfölja det som vi presenteras i oofentlig media, tänk på att Iran är en utomordentligt klockren DIKTATUR, med blickar på sig, som borde sitta inne, på livstid.. men är ute och vissa rantar runt här i SVerige.

dvs medlöpare.

sedan är det slut med min, oinsatta irankunskap. jjo jag vet lite, det lilla... är jag glad att jag iaf kan säga, vara sanningen. jag har mkt goda källor, som inte kan ljuga.

iran är också ett stort land, ... det borde säge ocks dig lite, att din farsa är dyrbar i dina ögon, men min pappsing har också ett värde, om det ska va på det viset!

men jag är nu inte 15 år, så sluta upp med fjanteriet. Tribunalen och det lilla vi tar del av där , säger MIG allt !!!!!!!! det är illa nog!!!
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 19:56.
Citera
2016-06-23, 20:48
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Och kom ihåg att de avrättades i RELIGIONENS namn. För att koranismen.. skulle upp inte iranismen, koranism... "de lärde" ville upp, inte sitta och bara tolka, de ville medvetet ha koran som doktrinellt gällande, det är därför t.o.m småkillar kommer med kommentarer som att deligerpåstrandenochvillknulla, de har inte chador på sig, alltså är de inte respektabla, detta utifrån koranen som hjärntvättarverktyg!

Där och då, jag tror än idag.

Den som idag ska respekteras genom att utesluta vad islam-ism.. egentligen bygger på. Hur, koranismen systematiskt buhher upp trosdoktrinen som får alla att så omedelbart knixa med knäna, där i staten Iran. Rpubliken hette det ju ja.

Stat hette det väl när kungen styrde, och de relgiiösa som bifallde hans styrelseskick, var ju alla såå torterade så?

Eller hade de bara ingen makt, och blev sugna på det så där plötsligt så snabbt shahen föll?

Och tog chansen att ge igen, tio resor värre?
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 20:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in