2016-06-22, 09:01
Medlem
Var nere midnatt då jag kikade..
2016-06-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag rekommenderar flygresor om det finns något till salu av han just nu.

Det som han påstod var från Peru var bra, men det fanns inte uppe när jag kikade häromdagen. Nu verkar det vara nere dock..
2016-06-22, 16:34
Medlem
Citat:
Har varit i både Christiania och Amsterdam så har givetvis något att jämföra med. Du kan inte på allvar mena att det är i närheten lika potent? Möjligtvis det billigaste haschet eller annat skit i Christiania.

Vad det gäller kokain och även amfetamin så kan du ju alltid kolla FUP och se att det mesta ligger under standard i Sverige. Jämför procenthalten så ser du nog. Finns ju en del förundersökningsprotokoll för säljarna som åkt fast tidigare.

Det säljs LSD-lappar som ej fungerar. Det har sålts falska oxy.
Det har sålts amfetamin bankat med någon RC-stimulant, i vissa fall kan man fråga sig om det ens innehöll amfetamin.
Men kokainet är dunder, bättre än allt på gatan nio av tio gånger.

Leker drogkung för att jag klagar på kvalitén.
Givetvis finns det bra saker till salu ibland, men överlag så är kvalitén låg. Är bättre att hålla sig till säljarna på FS som alltid levererat bra varor. Händer ju att dessa får något dåligt omdöme som troligtvis ges av någon konkurrent som skapat ett köparkonto.

Du verkar inte veta mycket du... Många på FS hämtar hash från just chris. Vissa tar även in weed från holland och jag är 100% säker att båda är sant!

Det bästa kokainet på fs är inget du hittar på svenska gator så varför ska man jämföra det? Många får även tjacket från holland osv.
2016-06-22, 17:10
Medlem
Citat:
Har varit i både Christiania och Amsterdam så har givetvis något att jämföra med. Du kan inte på allvar mena att det är i närheten lika potent? Möjligtvis det billigaste haschet eller annat skit i Christiania.

Vad det gäller kokain och även amfetamin så kan du ju alltid kolla FUP och se att det mesta ligger under standard i Sverige. Jämför procenthalten så ser du nog. Finns ju en del förundersökningsprotokoll för säljarna som åkt fast tidigare.

Det säljs LSD-lappar som ej fungerar. Det har sålts falska oxy.
Det har sålts amfetamin bankat med någon RC-stimulant, i vissa fall kan man fråga sig om det ens innehöll amfetamin.
Men kokainet är dunder, bättre än allt på gatan nio av tio gånger.

Leker drogkung för att jag klagar på kvalitén.
Givetvis finns det bra saker till salu ibland, men överlag så är kvalitén låg. Är bättre att hålla sig till säljarna på FS som alltid levererat bra varor. Händer ju att dessa får något dåligt omdöme som troligtvis ges av någon konkurrent som skapat ett köparkonto.
Sorry om jag gick lite bananas, var på dåligt humör haha, allt km ut över dig..

Bara så trött på alla töntar på FB som påstår att dom såklart är kungarnas kung, du fattar nog

Och jo jag skulle påstå att det vi har här är jämförbart mot det i Chris med tanke på att det vi har kommer ifrån Chris...? Om vi snackar gräs så kan jag hålla med, 9/10 grässorter jag röker blir jag seriöst pinsamt besviken, därav röker jag inte gräs, punkt. Hasch däremot anser jag är exakt samma kvalle. Förvisso har jag bara köpt gräs i amsterdam av just den anledningen, men har en hejdundrande erfarenhet av Chris skulle jag våga påstå.

I only smoke my own shit så är väl lite skadad från gemene man som köper från gatan.

EDIT: Läste inte ens ditt inlägg ordentligt.
1. Tjack är en skitdrog, tjackisar är även oftast skitfolk av erfarenhet, stay the fuck away.
2. Även om någon säljer bankat tjack, vad fan har det för betydelse öht? Uppenbarligen är ALLT bankat med något, folk skulle dö om dom på något jävla vänster fått tag i 100%igt tjack och körde samma doser.
3. Jag tänker inte svara mer då det ÄR uppenbart att du är en som sitter o leker allan på FB, så mycket gojja du tryckt ur dig det är ju sanslöst. "Det mesta är dålig kvalle"
Citat:
Ursprungligen postat av Holk1
AB verkar inte ha något uppe för tillfället, har du eller någon annan något att rekommendera?
Tyvärr nej, fick det sista
Senast redigerad av Demma 2016-06-22 kl. 17:36.
2016-06-22, 22:19
Medlem
chots avatar
Är det någon som kan säga något om Alberts nya WoW lappar?
2016-06-23, 16:28
Medlem
Psykomans avatar
Kan man inte vara både säljare/köpare på FS2? Eller måste skapa 2 olika användare?

EDIT: känns ju fan så mycket bättre med FS än med webshoppar, blev blåst på 1700 tidigare denna månaden samt 800 före det IRL. Varför måste människor alltid vara inblandade? haha...
Senast redigerad av Psykoman 2016-06-23 kl. 16:44.
2016-06-23, 18:32
Medlem
Emalkays avatar
Någon som vet länk om det finns typ tazer och olika vapen inrikes?
Vart hittar man alla onionlänkar?
2016-06-23, 19:11
Medlem
Vicious Edds avatar
Som ny på FS, hur stor är risken att man blir blåst av de kända spelarna då de vet att en dispyt kommer avgöras till deras fördel?

Kan man lita på t.ex. CB, Alfons, och HelenHasch? Nu kan man ju inte generalisera såhär, men hur har ni andra upplevt det som kommit in som nya köpare?

OBS! användarnamnen ovan är lite förvrängda fr FS, men ni som är insatta kan nog räkna ut vilka jag menar.
2016-06-23, 21:08
Medlem
Vicious Edds avatar
Vill tillägga att de tre användarnamnen var exempel. Ingen av dem har på något vis betett sig illa.
2016-06-23, 21:24
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Som ny på FS, hur stor är risken att man blir blåst av de kända spelarna då de vet att en dispyt kommer avgöras till deras fördel?

Kan man lita på t.ex. CB, Alfons, och HelenHasch? Nu kan man ju inte generalisera såhär, men hur har ni andra upplevt det som kommit in som nya köpare?

OBS! användarnamnen ovan är lite förvrängda fr FS, men ni som är insatta kan nog räkna ut vilka jag menar.

Man kan aldrig vara 100 % säker.
Mina första beställningar gjorde jag av vendors som hade bra omdömen och gick det fint o snabbt.
Vendors med bra omdömen brukar inte göra så, av egen erfarenhet.
Det finns ändå risk att det kommer fram här, eller på flugwiki så säljare förlorar på att göra så.
Risk finns iaf.
2016-06-23, 21:37
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emalkay
Man kan aldrig vara 100 % säker.
Mina första beställningar gjorde jag av vendors som hade bra omdömen och gick det fint o snabbt.
Vendors med bra omdömen brukar inte göra så, av egen erfarenhet.
Det finns ändå risk att det kommer fram här, eller på flugwiki så säljare förlorar på att göra så.
Risk finns iaf.
Det har du rätt i, att man har flera kanaler att yttra ett missnöje/blåsning i än via en dispyt. Tänker jag efter så ser jag liksom du bara att välkända vendors kan förlora på att blåsa nykomlingar.

OffT: Faaaan vad volatil btc är nu. Galna svängningar.
2016-06-23, 21:45
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Det har du rätt i, att man har flera kanaler att yttra ett missnöje/blåsning i än via en dispyt. Tänker jag efter så ser jag liksom du bara att välkända vendors kan förlora på att blåsa nykomlingar.

OffT: Faaaan vad volatil btc är nu. Galna svängningar.

Ja, och sen finns det ju folk som smutskastar säljare här och på flugforum bara för att jävlas.
BTCn är skitjobbig. Förlorar massor med pengar på det.
Får alltid köpa lite extra, t.ex om jag ska köpa för 1000 kr men får swisha in 1050 för att det ska räcka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in