Citat:
Ursprungligen postat av
caeco
Har varit i både Christiania och Amsterdam så har givetvis något att jämföra med. Du kan inte på allvar mena att det är i närheten lika potent? Möjligtvis det billigaste haschet eller annat skit i Christiania.
Vad det gäller kokain och även amfetamin så kan du ju alltid kolla FUP och se att det mesta ligger under standard i Sverige. Jämför procenthalten så ser du nog. Finns ju en del förundersökningsprotokoll för säljarna som åkt fast tidigare.
Det säljs LSD-lappar som ej fungerar. Det har sålts falska oxy.
Det har sålts amfetamin bankat med någon RC-stimulant, i vissa fall kan man fråga sig om det ens innehöll amfetamin.
Men kokainet är dunder, bättre än allt på gatan nio av tio gånger.
Leker drogkung för att jag klagar på kvalitén.

Givetvis finns det bra saker till salu ibland, men överlag så är kvalitén låg. Är bättre att hålla sig till säljarna på FS som alltid levererat bra varor. Händer ju att dessa får något dåligt omdöme som troligtvis ges av någon konkurrent som skapat ett köparkonto.
Sorry om jag gick lite bananas, var på dåligt humör haha, allt km ut över dig..
Bara så trött på alla töntar på FB som påstår att dom såklart är kungarnas kung, du fattar nog
Och jo jag skulle påstå att det vi har här är jämförbart mot det i Chris med tanke på att det vi har kommer ifrån Chris...? Om vi snackar gräs så kan jag hålla med, 9/10 grässorter jag röker blir jag seriöst pinsamt besviken, därav röker jag inte gräs, punkt. Hasch däremot anser jag är exakt samma kvalle. Förvisso har jag bara köpt gräs i amsterdam av just den anledningen, men har en hejdundrande erfarenhet av Chris skulle jag våga påstå.
I only smoke my own shit så är väl lite skadad från gemene man som köper från gatan.
EDIT: Läste inte ens ditt inlägg ordentligt.
1. Tjack är en skitdrog, tjackisar är även oftast skitfolk av erfarenhet, stay the fuck away.
2. Även om någon säljer bankat tjack, vad fan har det för betydelse öht? Uppenbarligen är ALLT bankat med något, folk skulle dö om dom på något jävla vänster fått tag i 100%igt tjack och körde samma doser.
3. Jag tänker inte svara mer då det ÄR uppenbart att du är en som sitter o leker allan på FB, så mycket gojja du tryckt ur dig det är ju sanslöst. "Det mesta är dålig kvalle"
Citat:
Ursprungligen postat av
Holk1
AB verkar inte ha något uppe för tillfället, har du eller någon annan något att rekommendera?
Tyvärr nej, fick det sista