2015-12-01, 22:11
Avslutad
Beställde precis 100 xanor och 5 gram tjack av Erkran på flugsvamp. Hoppas på bra grejer.
2015-12-02, 10:27
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vilken färg är vendorn Valderrama? Rätt tyst om valderrama, ingen som grönat eller liknande men han har ju bra omdöme på fs..

Grön.
2015-12-02, 13:12
Medlem
PonPows avatar
VARNING! BESTÄLL INTE UTRIKES, TULLVERKET OCH POLISEN HAR NÅGON SLAGS OPERATION!

Hej. Beställde 3 paket förra måndagen, 2 från UK och ett från Tyskland (var inga droger då jag är ren för tillfället).
2 av dessa paket hade öppnats av tullen.

Detta reagerade jag på då jag har beställt sammanlagt många tusen paket från olika länder. Dom flesta av dessa innehöll droger.
Från lågriskländer (jag räknar UK och Tyskland dit) så har tullen stoppat ca 1 av 100-300 försändelser.
Sammanlagt mindre än en halv procent..

Då jag väntar på cigaretter jag beställt (ej EU-land) som inte dykt upp trots att det gått längre tid än det brukar. Så jag tog och ringde tullen.
Enligt hon jag pratade med så har tullen och polisen något extra på gång. Så det kunde därför bli fördröjningar av brev paket. Eftersom tullen tydligen gick igenom mycket mer än vanligt nu..

Så ni som har funderingar på att beställa från utlandet: Vänta en månad eller två!
2015-12-02, 14:18
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
VARNING! BESTÄLL INTE UTRIKES, TULLVERKET OCH POLISEN HAR NÅGON SLAGS OPERATION!

Hej. Beställde 3 paket förra måndagen, 2 från UK och ett från Tyskland (var inga droger då jag är ren för tillfället).

Detta reagerade jag på då jag har beställt sammanlagt många tusen paket från olika länder. Dom flesta av dessa innehöll droger.
Från lågriskländer (jag räknar UK och Tyskland dit) så har tullen stoppat ca 1 av 100-300 försändelser.

Då jag väntar på cigaretter jag beställt (ej EU-land) som inte dykt upp trots att det gått längre tid än det brukar. Så jag tog och ringde tullen.
Enligt hon jag pratade med så har tullen och polisen något extra på gång. Så det kunde därför bli fördröjningar av brev paket. Eftersom tullen tydligen gick igenom mycket mer än vanligt nu..

Så ni som har funderingar på att beställa från utlandet: Vänta en månad eller två!

Ja det är något fuffens på gång... Fick en mobiltelefon(genom abonemangstäcknande till tele2) där dom till och med sökt igenom paketet, Det är ganska uppenbar företagsförpackning, men ändå var paketet "sökt"
2015-12-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Ingen bransch jag vill bli inblandad i, jag ställer mig alltid mot ocker.
haha ok. ifall du inte vill bli inblandad i den och få lite verklig insikt i hur branschen fungerar & vilka straff som existerar bör du inte prata om priser. vad vet du om de köper sina oxys för 900kr?

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Ja det är något fuffens på gång... Fick en mobiltelefon(genom abonemangstäcknande till tele2) där dom till och med sökt igenom paketet, Det är ganska uppenbar företagsförpackning, men ändå var paketet "sökt"
tull inrikes? finns ej. skickar tele2 sina lurar från utlandet?

någon som köpt av stocktown den senaste tiden och kan bjuda på en bild på gräset ?
2015-12-02, 14:47
Medlem
svampen211s avatar
Citat:

Låter ju sjukt skumt de där? Inrikes eller?

Fan va lack jag blir, man vill va i tid beställer Söndag Måndag, men inget paket dykit upp än
2015-12-02, 15:30
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Låter ju sjukt skumt de där? Inrikes eller?

Fan va lack jag blir, man vill va i tid beställer Söndag Måndag, men inget paket dykit upp än

Antar att det kom utrikes ifrån!
2015-12-02, 15:31
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Antar att det kom utrikes ifrån!
Känns ju as konstigt om dem skulle göra så på inrikes post haha, desperat.
2015-12-02, 17:10
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
haha ok. ifall du inte vill bli inblandad i den och få lite verklig insikt i hur branschen fungerar & vilka straff som existerar bör du inte prata om priser. vad vet du om de köper sina oxys för 900kr?

tull inrikes? finns ej. skickar tele2 sina lurar från utlandet?

någon som köpt av stocktown den senaste tiden och kan bjuda på en bild på gräset ?

Tvivlar på att någon skulle sälja 70mg oxy med 100kr vinst. Snarare är säljaren snart och utgår ifrån utbudet på sidan.
2015-12-02, 18:59
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow

Tack för infon. Jag tror att jag väntar med att beställa från utlandet och håller mig till dom hutlösa priserna inrikes istället.
2015-12-02, 19:25
Medlem
The foxs avatar
Någon som kan bekräfta att polisen går igenom inrikes post också? Vill helst inte att något fastnar igen.
2015-12-02, 19:50
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Någon som kan bekräfta att polisen går igenom inrikes post också? Vill helst inte att något fastnar igen.

Jag ringde nyss och pratade med en bekant som jobbar på posten och han sa att dom inte har haft besök av snuten på väldigt länge, det händer någon gång ibland sa han att dom kunde komma förbi med hund men att det var längesen sist.

Det är ju omöjligt att veta hur det ser ut i hela landet men här i norra delarna av landet är det lugnt än så länge iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in