Citat:
Ursprungligen postat av
caeco
Med tanke på att du tar upp jämförelsepris så borde du ju inse att det kan löna sig med två gram billigt kokain även om det inte är lika potent. Såvida det inte är utbankat med andra droger. Kokainet är riktigt dåligt även om det kostar 1000-1500kr/g. Givetvis är det bättre än det som säljs för 650kr/g, men frågan är vad man får mest för pengarna av.
I övrigt så är ju kvalitén faktiskt väldigt dåligt vad det gäller de flesta drogerna på FS. Det mesta haschet och gräset är ju inte mer än standard trots att det ofta är bra mycket dyrare än vanligtvis. Enda som brukar vara prisvärt är de flesta droger som säljs i pillerform.
Vet inte exakt vad jag skrev, men jag vet inte vad du dillar om? varöfr skulle kokain vara riktigt dåligt, även om det kostar upp till 1500kr? Om någon sitter på bra koks, tror du dom säljer det för 5000kr/g, vilken verklighet lever du i?
Har du någon som helst koll på tillgång/efterfrågan? Ekonomi öht? Eller är du bara en keyboard warrior som sitter här o leker allan över att leka drogkung fastän du själv är en riktig mes i verkligheten? Antagligen.
Till dig och alla er andra som påstår att alla droger är "skitkvalle" etc. Hur fan vet ni det? Om ni testat 50 olika sorters koks, ja då kan ni göra en bedömning från ert POV.
Men om ni testar 50 olika sorters kola från FS så kan jag ge mig fan på att ni kommer märka en markant skillnad från koks till koks. Men folk här verkar vara sån otroliga jävla nötter och köper där det står "80% RENT FRÅN COLOMBIA" för 1000kr/g och på RIKTIGT tror att man ska få en bra produkt?
Sen en produkt som marknadsförs för 100-200kr över det, utan någon HYPE THIS IS 90% REAL DEAL så sktier ni i det, för att ni är så dumma att ni inte fattar hur man blåser folk inom den här branschen?
Fan, jag skäms över att vara en av dessa s.k. knarkare när ni är så fruktansvärt efterblivna.
Antingen snackar ni bara skit eller så är ni på riktigt så dumma som ni låter. Åk till vilket jävla land som helst o köp koks på gatan så är det i 9 fall av 10 sämre än det du kan få tag på @ FS.
Att jag ens orkar sitta här o försvara säljare jag inte har en aning om vilka dom är
Blir bara så jävla trött på denna ständiga jävla "jag är så jävla cool"-attityden som finns här på FB.
Att citerad ovan dessutom har mage att klaga på att allt cannabis skulle vara dåligt, säger ju en del hel om vilken jävla pappskalle du måste vara. CB om någon drog är väl den enda som i varenda jävla land är i princip lika potent då det FLÖDAR av den drogen över hela jävla världen.
Vart fan tror du säljarna får sitt röka ifrån? Åk till CHRISTIANIA, rök där, jämför. EXAKT samma röka.
Suck. Maybe one day you'll realize.
TLDR; Vill någon ha bra koks, köp av AB. Bästa på FS Imo
Citat:
Ursprungligen postat av
RonJeremyClarks
Självklart skulle aldrig en säljare åka hem till en kund pga en dålig recension, däremot skulle säljaren kunna be någon att tipsa polisen om denna kund. Och hur fan kan du få en tom 5/5 till att vara en dålig recension?
Det jag syftade på var att någon skrev att man itne kan lita på recensionerna, jag håller inte med.
En "TOM" 5/5 är precis det, en tom 5/5, du kan itne räkna med den. De recensioner med text i, där har du mer legit värde i, någon som tog sig tid o svara. Sen kan du givetvis aldrig ltia om det är få omdömne, kan lika gärna va vendorn själv.
Så TLDR HOW TO BUY IF U ARE RETARDED:
1. Kika omdömen
2. Är det få omdömen? Köp inte
3. Finns det många omdömne på produkten? Bara siffror eller finns det text som styrker/specificerar?
4. Vad är det för "vikt" på omdömmet? En 5a väger givetvis mycket tyngre än en 1a (5a = regelbunden knarkare, 1a = förstgångsköpare eller dyl)
5. Köp bara av den produkt med bra beskrivning på produkten, riktiga bilder (inga googlebilder), seriös look på hela shoppen
6. Ta gärna kontakt i PM om du är osäker, oseriösa säljare brukar va rätt obvious direkt, stavar fel osv.
7. Köper du fortfarande dåligt knark efter följt ovanstående, avråder jag dig från att knarka öht....