2016-06-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Handlar folk från flugsvamp för bekvämlighetsskull och för att sidan är svensk eller för att de andra som är större sidor är scams?
Jag menar alphabay och dreammarket har ju betydligt billigare grejer fast jag förmodar att många blir scammade där.

Sannolikt för bekvämligheten och en känsla av säkerhet. Jag ser inte mycket annat som kan locka till den marknaden.

Varför skulle det vara fler scams (procentuellt) på de internationella marknaderna?
Det blir ju mycket svårare med "statpadding" när du har hundra- till tusentals affärer i månaden än om du har upp till ett par hundra affärer. Enda scammen du verkligen kan "vänta" dig av en seriös vendor är en eventuell exit scam när han tröttnat. Säljer man för tiotusentals euro i månaden och kunderna är nöjda så går det inte riktigt att motivera att man ska riskera dålig feedback bara för att få några euro extra och de som beställer mycket är man extra mån om att behålla i hopp om det ska bli fler stora beställningar från kunden i fråga.
2016-06-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Är det även billigare när det skickas inrikes? För utrikes är det ju givetvis billigare, men innebär en risk som många inte är villiga att ta.

Precis. Neka fungerar så länge du inte är dömd för narkotikabrott, funkar annars med men är man dömd för drogrelaterade brott tidigare så verkar inte åklagaren ha några problem med att ge tillstånd till en husrannsakan även vid rätt små mängder. Rätt segt att bli av med datorer/mobil etc. upp till ett halvår. Att bli av med varorna är drygt nog. Men man blir inte dömd för narkotikasmuggling utan försök till narkotikasmuggling om man nu skulle bli dömd, betydligt lindrigare straff.
Senast redigerad av ausradieren 2016-06-21 kl. 10:36.
2016-06-21, 12:35
Medlem
Eisels avatar
Kan super-gröna albersgrona på FS. Blev lite strul med posten och han erbjöd re-ship plus test av nya produkter. Som tur var kom brevet fram men väntar ändå på att få ett test på hans nya produkt. 5/5
2016-06-21, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Med tanke på att du tar upp jämförelsepris så borde du ju inse att det kan löna sig med två gram billigt kokain även om det inte är lika potent. Såvida det inte är utbankat med andra droger. Kokainet är riktigt dåligt även om det kostar 1000-1500kr/g. Givetvis är det bättre än det som säljs för 650kr/g, men frågan är vad man får mest för pengarna av.

I övrigt så är ju kvalitén faktiskt väldigt dåligt vad det gäller de flesta drogerna på FS. Det mesta haschet och gräset är ju inte mer än standard trots att det ofta är bra mycket dyrare än vanligtvis. Enda som brukar vara prisvärt är de flesta droger som säljs i pillerform.
Vet inte exakt vad jag skrev, men jag vet inte vad du dillar om? varöfr skulle kokain vara riktigt dåligt, även om det kostar upp till 1500kr? Om någon sitter på bra koks, tror du dom säljer det för 5000kr/g, vilken verklighet lever du i?

Har du någon som helst koll på tillgång/efterfrågan? Ekonomi öht? Eller är du bara en keyboard warrior som sitter här o leker allan över att leka drogkung fastän du själv är en riktig mes i verkligheten? Antagligen.

Till dig och alla er andra som påstår att alla droger är "skitkvalle" etc. Hur fan vet ni det? Om ni testat 50 olika sorters koks, ja då kan ni göra en bedömning från ert POV.

Men om ni testar 50 olika sorters kola från FS så kan jag ge mig fan på att ni kommer märka en markant skillnad från koks till koks. Men folk här verkar vara sån otroliga jävla nötter och köper där det står "80% RENT FRÅN COLOMBIA" för 1000kr/g och på RIKTIGT tror att man ska få en bra produkt?

Sen en produkt som marknadsförs för 100-200kr över det, utan någon HYPE THIS IS 90% REAL DEAL så sktier ni i det, för att ni är så dumma att ni inte fattar hur man blåser folk inom den här branschen?

Fan, jag skäms över att vara en av dessa s.k. knarkare när ni är så fruktansvärt efterblivna.

Antingen snackar ni bara skit eller så är ni på riktigt så dumma som ni låter. Åk till vilket jävla land som helst o köp koks på gatan så är det i 9 fall av 10 sämre än det du kan få tag på @ FS.

Att jag ens orkar sitta här o försvara säljare jag inte har en aning om vilka dom är
Blir bara så jävla trött på denna ständiga jävla "jag är så jävla cool"-attityden som finns här på FB.

Att citerad ovan dessutom har mage att klaga på att allt cannabis skulle vara dåligt, säger ju en del hel om vilken jävla pappskalle du måste vara. CB om någon drog är väl den enda som i varenda jävla land är i princip lika potent då det FLÖDAR av den drogen över hela jävla världen.

Vart fan tror du säljarna får sitt röka ifrån? Åk till CHRISTIANIA, rök där, jämför. EXAKT samma röka.

Suck. Maybe one day you'll realize.

TLDR; Vill någon ha bra koks, köp av AB. Bästa på FS Imo
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Självklart skulle aldrig en säljare åka hem till en kund pga en dålig recension, däremot skulle säljaren kunna be någon att tipsa polisen om denna kund. Och hur fan kan du få en tom 5/5 till att vara en dålig recension?
Det jag syftade på var att någon skrev att man itne kan lita på recensionerna, jag håller inte med.

En "TOM" 5/5 är precis det, en tom 5/5, du kan itne räkna med den. De recensioner med text i, där har du mer legit värde i, någon som tog sig tid o svara. Sen kan du givetvis aldrig ltia om det är få omdömne, kan lika gärna va vendorn själv.

Så TLDR HOW TO BUY IF U ARE RETARDED:
1. Kika omdömen
2. Är det få omdömen? Köp inte
3. Finns det många omdömne på produkten? Bara siffror eller finns det text som styrker/specificerar?
4. Vad är det för "vikt" på omdömmet? En 5a väger givetvis mycket tyngre än en 1a (5a = regelbunden knarkare, 1a = förstgångsköpare eller dyl)
5. Köp bara av den produkt med bra beskrivning på produkten, riktiga bilder (inga googlebilder), seriös look på hela shoppen
6. Ta gärna kontakt i PM om du är osäker, oseriösa säljare brukar va rätt obvious direkt, stavar fel osv.
7. Köper du fortfarande dåligt knark efter följt ovanstående, avråder jag dig från att knarka öht....
2016-06-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Vem är säljaren till detta super kola? Måste testas bara för att.
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Vem är det som sitter på detta superladd om jag får fråga? .
AB.

Nu om ni ska sitta här o förklara att ni minsann haft bättre och vart i Colombia mitt i jungeln med självaste Pablo Escobar - fine. Kul för er. Nobody gives a shit, det här är Sverige. Ingen bryr sig om att någon har testat bättre kola, nu bor vi i Sverige. Om du inte har en brevduva som landar dig ditt Pablo Escobar koks dagligen 110% rent så kanske vi kan droppa den om att "det minsann finns bättre" , uppenbarligen finns det bättre, det är vi väl alla med om?

Personligen har jag kört ett gäng olika sorter och tycker ABs senaste batch var riktigt top notch. Cleanare rus får man leta efter, mådde så jävla bra. Måste inte refilla direkt heller utan stark effekt av varje nyckel, utan stiss och utan sömnsvårigheter. Kungen bland brudarna helt enkelt.
2016-06-21, 19:05
Medlem
Amarantis avatar
Är det någon som har beställt från ghb4sale på FS dom senaste två dagarna? Jag la en order i söndags och än idag har inte varan markerats som skickad ännu. Överväger att stoppa beställningen men det finns liksom ingen annan vendor som erbjuder GHB så då kan jag lika gärna låta beställningen ligga kvar och hoppas att han skickar ut det snart.

Riktigt synd detta. Såg fram emot att ha min deciliter under långhelgen här men om han inte skickar ut det imorgon så är min långhelg körd. Det är inte precis en drog som man kan införskaffa genom ett fåtal sms. Kanske för vissa men inte för mig.
2016-06-21, 19:30
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Är det någon som har beställt från ghb4sale på FS dom senaste två dagarna? Jag la en order i söndags och än idag har inte varan markerats som skickad ännu. Överväger att stoppa beställningen men det finns liksom ingen annan vendor som erbjuder GHB så då kan jag lika gärna låta beställningen ligga kvar och hoppas att han skickar ut det snart.

Riktigt synd detta. Såg fram emot att ha min deciliter under långhelgen här men om han inte skickar ut det imorgon så är min långhelg körd. Det är inte precis en drog som man kan införskaffa genom ett fåtal sms. Kanske för vissa men inte för mig.

Det är ju semester period så antar att säljarna tar det lite cool. Har märkt från tre olika att dom svarar segare och tar lite längre tid på sig än vanligt. Om du lägger en order på något annat KAN du ha turen att det kommer fram. Fick en order från rc24 som jag beställde i helgen o det kom fram idag.
2016-06-21, 22:48
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vet inte exakt vad jag skrev, men jag vet inte vad du dillar om? varöfr skulle kokain vara riktigt dåligt, även om det kostar upp till 1500kr? Om någon sitter på bra koks, tror du dom säljer det för 5000kr/g, vilken verklighet lever du i?

Har du någon som helst koll på tillgång/efterfrågan? Ekonomi öht? Eller är du bara en keyboard warrior som sitter här o leker allan över att leka drogkung fastän du själv är en riktig mes i verkligheten? Antagligen.

Men om ni testar 50 olika sorters kola från FS så kan jag ge mig fan på att ni kommer märka en markant skillnad från koks till koks.

Antingen snackar ni bara skit eller så är ni på riktigt så dumma som ni låter. Åk till vilket jävla land som helst o köp koks på gatan så är det i 9 fall av 10 sämre än det du kan få tag på @ FS.

Att citerad ovan dessutom har mage att klaga på att allt cannabis skulle vara dåligt, säger ju en del hel om vilken jävla pappskalle du måste vara. CB om någon drog är väl den enda som i varenda jävla land är i princip lika potent då det FLÖDAR av den drogen över hela jävla världen.

Vart fan tror du säljarna får sitt röka ifrån? Åk till CHRISTIANIA, rök där, jämför.
Har varit i både Christiania och Amsterdam så har givetvis något att jämföra med. Du kan inte på allvar mena att det är i närheten lika potent? Möjligtvis det billigaste haschet eller annat skit i Christiania.

Vad det gäller kokain och även amfetamin så kan du ju alltid kolla FUP och se att det mesta ligger under standard i Sverige. Jämför procenthalten så ser du nog. Finns ju en del förundersökningsprotokoll för säljarna som åkt fast tidigare.

Det säljs LSD-lappar som ej fungerar. Det har sålts falska oxy.
Det har sålts amfetamin bankat med någon RC-stimulant, i vissa fall kan man fråga sig om det ens innehöll amfetamin.
Men kokainet är dunder, bättre än allt på gatan nio av tio gånger.

Leker drogkung för att jag klagar på kvalitén.
Givetvis finns det bra saker till salu ibland, men överlag så är kvalitén låg. Är bättre att hålla sig till säljarna på FS som alltid levererat bra varor. Händer ju att dessa får något dåligt omdöme som troligtvis ges av någon konkurrent som skapat ett köparkonto.
Senast redigerad av caeco 2016-06-21 kl. 23:02.
2016-06-22, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
AB.

Nu om ni ska sitta här o förklara att ni minsann haft bättre och vart i Colombia mitt i jungeln med självaste Pablo Escobar - fine. Kul för er. Nobody gives a shit, det här är Sverige. Ingen bryr sig om att någon har testat bättre kola, nu bor vi i Sverige. Om du inte har en brevduva som landar dig ditt Pablo Escobar koks dagligen 110% rent så kanske vi kan droppa den om att "det minsann finns bättre" , uppenbarligen finns det bättre, det är vi väl alla med om?

Personligen har jag kört ett gäng olika sorter och tycker ABs senaste batch var riktigt top notch. Cleanare rus får man leta efter, mådde så jävla bra. Måste inte refilla direkt heller utan stark effekt av varje nyckel, utan stiss och utan sömnsvårigheter. Kungen bland brudarna helt enkelt.

AB verkar inte ha något uppe för tillfället, har du eller någon annan något att rekommendera?
2016-06-22, 08:00
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holk1
AB verkar inte ha något uppe för tillfället, har du eller någon annan något att rekommendera?
Jag rekommenderar flygresor om det finns något till salu av han just nu.
2016-06-22, 08:07
Medlem
krillepilles avatar
Är FS nere nu eller är det ny adress som gäller? Behöver lägga en beställning innan jag drar till jobbet och kommer fan inte in så är lite panik.
2016-06-22, 08:46
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Är FS nere nu eller är det ny adress som gäller? Behöver lägga en beställning innan jag drar till jobbet och kommer fan inte in så är lite panik.

Verkar vara nere för mig nu också :/ va inne igår senast. Hoppas den kmr igång inom kort!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in