2016-06-12, 13:47
Medlem
Kan man ersätta xanor med sobril en dag?

Som sagt, kan jag ersätta xanor med sobril tills imorgon? Slut på xanor men har sobril hemma. Vill helst inte vakna upp efter ett grand mal under dagen.
Citera
2016-06-16, 17:02
Medlem
Hej, undrar om det är ok att ta en liten lina Subutex efter att ha rökt ungefär 0.2g heroin?

Rökte för ca 3-4h sen och känner att ruset försvunnit helt!

Mao: Kan det vara farligt?

Uppskattar verkligen ett snabbt svar!
Citera
2016-06-16, 19:08
Medlem
Har xanor blotters och tramadol. Vill köra en mix på dessa och vet risken.. blotters kan jag klippa av så dem blir minimala, har typ 0 tolerans på xanor men tog tram för 2 dagar sen :P

Hur bör man börja? För att känna av liksom, eller är det ens värt att blanda? Hört att de skön kombo
Senast redigerad av poopystar 2016-06-16 kl. 19:13.
Citera
2016-06-17, 05:45
Medlem
Tjena! Snabb fråga, går det blanda lyrica och fentanyl? Finns det några risker att blanda dom två tillsammans. Har sökt runt men inte hittat några vettiga svar.
Citera
2016-06-17, 06:12
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Tjena! Snabb fråga, går det blanda lyrica och fentanyl? Finns det några risker att blanda dom två tillsammans. Har sökt runt men inte hittat några vettiga svar.

Lyrica boostar opioider ganska så ordentligt så om man inte vet vad man sysslar med så kan det vara väldigt farligt. Har själv åkt på en överdos på Morfin när jag boosta med Lyrica. Fentanyl som är så jävla stark skulle aldrig jag få för mig att blanda med.
Citera
2016-06-17, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Lyrica boostar opioider ganska så ordentligt så om man inte vet vad man sysslar med så kan det vara väldigt farligt. Har själv åkt på en överdos på Morfin när jag boosta med Lyrica. Fentanyl som är så jävla stark skulle aldrig jag få för mig att blanda med.

Okej, tack för input. Då Väntar jag ett tag med fentanylen.
Citera
2016-06-17, 06:23
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Okej, tack för input. Då Väntar jag ett tag med fentanylen.

Haha tänk om jag rädda ditt liv nyss
Citera
2016-06-17, 18:02
Medlem
Fungerar RC benso mot krampanfall?
Tramadol + Flunitrazolam eller Fonazepam ?
Citera
2016-06-19, 18:31
Medlem
Mixade 50 mg. Tramadol cirka 9 timmar innan alkohol igår kväll. Drack cirka 2 shots och en öl, och jag var helt väck. Kunde inte uppfatta någonting som skedde. Fungerade fortfarande normalt, kunde gå och allting, men det kändes som om jag inte var där, så jag fick panik och blev helt lätt i huvudet och fick nästan andningsproblem. Kändes som om min hjärna inte fick tillräckligt med syre

Som tur var överlevde jag. Men fan alltså. Att man skulle få en sån jävla sjuhelvetes konstig upplevelse visste jag ej
Citera
2016-06-20, 23:59
Medlem
Brukade blanda lyrica och elvanse och fick bra effekt. Men finns det några risker?
Citera
2016-06-22, 07:21
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxboy
Brukade blanda lyrica och elvanse och fick bra effekt. Men finns det några risker?
Både lyrica och elvanse sänker kramptröskeln men handlar det om "normala" doser (inte monsterdoser) är det inga problem
Citera
2016-06-23, 17:51
Medlem
Har tagit 600mg lyrica och känner mig helt yr och ser saker röra sig. Kan man blanda med xanor så man lugnar ner sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in