2016-06-23, 13:19
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Du måste sannerligen lära dig skilja mellan koranen och exiliraniers babblande om händelserna i Iran.Rymdpappor och kampen mot religioner är bara associationer och som de facto förklarar bristerna i deras resonemang.Man behöver nödvändigtvis inte sitta på en ambassad för att klura ut vad det rör sig om gosse!

Har du sett dokumentären? Alla som inte oreserverat bekände sig till Islam likviderades. Du kan inte rimligen tycka det är i god ordning. Alltså, har du sett dokumentären?
Citera
2016-06-23, 13:26
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Beträffande Iran och exiliranier så förhåller jag mig skeptisk till hela packet och deras grundlösa anklagelser.Jag vet inte om du läst något om iranska revolutionen men mig veterligen har vi importerat bödeln som nu beskyller en regim för sina egna brott mot mänskligheten.
Men nu pratar vi om MASSMORD i islamsk regim, en regim vars muslimer och VAR förresten sades det i trådstarten att det handlade om uteslutande iranier??? från början??

..om MASSMOED begågna av islamisk regim, där Koranden utgör ett våldsinstrument!!!

dvs .. inte ISIS nu.. utan om en STAT/REGIM/en republik, som självklart ju har en massa medborgare där.. som utsatts för djupaste förtryck, där inte alla som du, svalt koranen.. alla sväljer inte utan att ifrågasätta.

Det handlar om att ifrågasätta huruvida en person och många personer är ett pack, handlar inte om din ofärmåga att fokusera, du är subjektivt involverad med kontaminerad subjektiv konstig uppfattning om när, en person är ett patrask, knullar den inte den DU vill att den ska knulla (kanske du sjäälv ville knula henne.. men var för lam.. i kötet), hur som helst, du försöker vinkla!! du också, denna tråd att handla om DIN EGEN personliga smak.

Du får ha din smak i fred, var o en har sin personliga smak, man väljer inte partner/kompis/vän eller väninna mer än efter eget tycke och bedömning.

Men detta handlar om TJEJERNAS utmattning, hur de uppfattar islam och missbrukandet av koranen, och haditerna.. att utgöra deras rätt till sin rätt att bilda sig en värdegrund, och jag uppfattade det som att det skulle handla om tjejer i Sverige, inte från början om Tribunalens kvinnor och barn, dvs deras döttrar.

du har svårt för att urskilja topic, vad jag märkt.

pratar om kontraproudktivitet, i pungen? när det handlar om TJEJERNA, kan du öht läsa arabiska ens, utan att anlita femton tolkar?

tjejerna kanske inte hellr kan läsa koranen, och kanske det är orsaken, men ta då diskussionen därifrån, och inte extrem konspirationsförvirring med begreppsförvirrad lek med ord.

det du och IR5 ägnar er åt.. är du patriot, var det! jag skiter i dig, jag diskuterar denna tråds topic, och nu kom det dithän att speciellt IRANSKA KVINNORS DÖTTRAR, ine bara tröttnat, utan har betydligt mer att vittna om.. det är inte småpotatis!

det är hyperintressant, jag skiter i din rasistiska osmaklighet att polemisera, jag är själv inte rasist, kan inte ett ord arrabiska, men jag kan engelska tillräckligt för att urskilja att tråden inte avsåg att vara samlingsplats för främlingsfientlig propaganda.

vad är så kosntigt att hålla sig till sak? att man kan tröttna på våldsdiktatoriskt KRAV om att tro, och till varje pris, tro på en gammal bok?

blev det såå hett för dig, fr du tror kanske att koranen är ett slags konstant kitt ? människor emellan? sså länge en våldsbenägen regim säger så??

Ett svepskäl min unge herre, en floskel sett i civiliserad idébildning.

Sverige försvarar inte tvångsmetoder, och Tribunalen är btw, internationell och kommer uppföljas, noggrant.

Det handlar om individer som mist sitt människovärde, tjejer som drabbas av kanske hederskulturens sämsta sidor...

För dig sm är patrasket som förr ondgjort dig över att koran-haditer inte ses som alltigenom giltiga, för att du själv, är kriminellt belastad, och den med sågspån i hjärnan.

Så får du ju isf ordna en egen tribunal, för er kränkta som inte ens förstår vad en civiliserad stat är och hur sådan uppför sig.

En civiliserad stat, har en rättsordning som INTE motsvarar Iransk praxis. Punkt.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 13:32.
Citera
2016-06-23, 13:39
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Och de ska regimen skyllas för? Den står för satanism, på ett sätt satanister inte ens kan hålla med. Vad ni gör mot bahai är inget jag glömmer bara för att du är välfriserad och lismande. Det är precis vad jag varnar folk om. Det går inte att välkomna islam utan att duka under den.

Ni iranier gjorde det, när zoroastrinismen böts till islam. Och senare en väldigt brutal tolkning av den. Nu hänger ni folk på gator och torg av diverse anledningar. Alla grundade i religionen Islam. Ni ser inte människor som människor. Ni är robotar. Onda sådana.
Välkomnar alla debatter mot religion dock ej när ateism används som ett medel för att täcka över kulturella olikheterna mellan olika folkslag.Att ernå en verklighetsfrånvänd diktatur genom propaganda har aldrig resulterat i en hållbar utveckling oavsett religion.
Citera
2016-06-23, 13:51
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Vad menar du? Genomsnitts iranier (=majoriteten av iranier) tvingar svenskar till vadå?

Citat:
Om muhammedanen mot all förmodan kommer till tals ...

Aaah, offerkoftan. But well ...old habits die hard.
Citera
2016-06-23, 13:52
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Välkomnar alla debatter mot religion dock ej när ateism används som ett medel för att täcka över kulturella olikheterna mellan olika folkslag.

Exempel/specifikation, tack ... så vi andra vet vad du exakt syftar till.
Citera
2016-06-23, 13:56
Medlem
bddts avatar
Citat:
Välkomnar alla debatter mot religion dock ej när ateism används som ett medel för att täcka över kulturella olikheterna mellan olika folkslag.Att ernå en verklighetsfrånvänd diktatur genom propaganda har aldrig resulterat i en hållbar utveckling oavsett religion.
Ännu ett exempel på "det luddigt sagda är det luddigt tänkta". Det är verkligen värdelöst att debattera med dig. Du har inget att säga. Hade förväntat mig ett bättre svar från dig på mitt svar till dig "Idag, 12:50". Taskig grammatik och felanvändning av ord. Vad är det för mening att samtala med någon som är sämre än en dement på att hålla sig till ämnet?

Mitt första intryck av dig består, du är ett fanatiskt islamsk troll.
Citera
2016-06-23, 13:59
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Värre. Literal är closet-muslim ... så han kan spela på flera planhalvar.
Citera
2016-06-23, 14:05
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ännu ett exempel på "det luddigt sagda är det luddigt tänkta". Det är verkligen värdelöst att debattera med dig. Du har inget att säga. Hade förväntat mig ett bättre svar från dig på mitt svar till dig "Idag, 12:50". Taskig grammatik och felanvändning av ord. Vad är det för mening att samtala med någon som är sämre än en dement på att hålla sig till ämnet?

Fast han är senil, hade han varit dement hade han inte försökt att linda in sin islamism i västerändska termer, utan kört mer rakt på, än så länge har haan en bit kvar, och hänger sig fast vid detta himmerlrike han befinner sig i, och ännu vägrar att åka hem till Teheran för att leva i dne underbart civiliserade kulturen där för honom, för han skulle väl på jobb som gatusopare där.

Här, får han block och penna i handen och kan läsa SFI pric så länge han vill.. utan stress, bara ser till att ifrågasätta lite valda stycken, och vips.. får han någotår till på sig.

Kravlöshetens icke-bekymmer, det är melodin för dem som lägger benen på ryggen från den stat, som sedan på avstånd.. kan mentalt byggas upp att i idealbilden och med hjälp från lite filade konspirationsidéer, utgöra mönsterstat, åååh du gamla romans, som kunde.. ha .. varit.

Noooobody puts my sweet litl babymohammad in the corner , bu huu

but they dom! dummadumma där gör, bu huuuuu och så : handskakningsfrågan är en terminologiskt sett icke-fråga, se vad de kan.. vad som är fundamental islam i sin utökade betydelse, är icke-frågor.. för så sa pappa Bengt och pappa Mats och pappa Eskil, när han lovades guld och gröna skogar.

Literal har aldrig satt sin fot i Iran.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-23 kl. 14:09.
Citera
2016-06-23, 14:06
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Jo han är säkert bög också, hahaha.
Citera
2016-06-23, 14:07
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Jo, han är bög också, hahaha.
Citera
2016-06-23, 14:10
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Jo, han är bög också, hahaha.
Ja men trodde du hen sittter i klänning för ingenting? (henses kroppsliga asylum)
Citera
2016-06-23, 14:12
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Fast han är senil, hade han varit dement hade han inte försökt att linda in sin islamism i västerändska termer, utan kört mer rakt på, än så länge har haan en bit kvar, och hänger sig fast vid detta himmerlrike han befinner sig i, och ännu vägrar att åka hem till Teheran för att leva i dne underbart civiliserade kulturen där för honom, för han skulle väl på jobb som gatusopare där.

Här, får han block och penna i handen och kan läsa SFI pric så länge han vill.. utan stress, bara ser till att ifrågasätta lite valda stycken, och vips.. får han någotår till på sig.

Kravlöshetens icke-bekymmer, det är melodin för dem som lägger benen på ryggen från den stat, som sedan på avstånd.. kan mentalt byggas upp att i idealbilden och med hjälp från lite filade konspirationsidéer, utgöra mönsterstat, åååh du gamla romans, som kunde.. ha .. varit.

Noooobody puts my sweet litl babymohammad in the corner , bu huu

but they dom! dummadumma där gör, bu huuuuu och så : handskakningsfrågan är en terminologiskt sett icke-fråga, se vad de kan.. vad som är fundamental islam i sin utökade betydelse, är icke-frågor.. för så sa pappa Bengt och pappa Mats och pappa Eskil, när han lovades guld och gröna skogar.

Literal har aldrig satt sin fot i Iran.
Hahaha

Han är ett troll som inte kommer med något till bordet. Helt värdelös att samtala med. Kommer inte kasta mer pärlor till svinet.

Måste logga ut nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in