Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Beträffande Iran och exiliranier så förhåller jag mig skeptisk till hela packet och deras grundlösa anklagelser.Jag vet inte om du läst något om iranska revolutionen men mig veterligen har vi importerat bödeln som nu beskyller en regim för sina egna brott mot mänskligheten.
Men nu pratar vi om MASSMORD i islamsk regim, en regim vars muslimer och VAR förresten sades det i trådstarten att det handlade om uteslutande iranier??? från början??
..om MASSMOED begågna av islamisk regim, där Koranden utgör ett våldsinstrument!!!
dvs .. inte ISIS nu.. utan om en STAT/REGIM/en republik, som självklart ju har en massa medborgare där.. som utsatts för djupaste förtryck, där inte alla som du, svalt koranen.. alla sväljer inte utan att ifrågasätta.
Det handlar om att ifrågasätta huruvida en person och många personer är ett pack, handlar inte om din ofärmåga att fokusera, du är subjektivt involverad med kontaminerad subjektiv konstig uppfattning om när, en person är ett patrask, knullar den inte den DU vill att den ska knulla (kanske du sjäälv ville knula henne.. men var för lam.. i kötet), hur som helst, du försöker vinkla!! du också, denna tråd att handla om DIN EGEN personliga smak.
Du får ha din smak i fred, var o en har sin personliga smak, man väljer inte partner/kompis/vän eller väninna mer än efter eget tycke och bedömning.
Men detta handlar om TJEJERNAS utmattning, hur de uppfattar islam och missbrukandet av koranen, och haditerna.. att utgöra deras rätt till sin rätt att bilda sig en värdegrund, och jag uppfattade det som att det skulle handla om tjejer i Sverige, inte från början om Tribunalens kvinnor och barn, dvs deras döttrar.
du har svårt för att urskilja topic, vad jag märkt.
pratar om kontraproudktivitet, i pungen? när det handlar om TJEJERNA, kan du öht läsa arabiska ens, utan att anlita femton tolkar?
tjejerna kanske inte hellr kan läsa koranen, och kanske det är orsaken, men ta då diskussionen därifrån, och inte extrem konspirationsförvirring med begreppsförvirrad lek med ord.
det du och IR5 ägnar er åt.. är du patriot, var det! jag skiter i dig, jag diskuterar denna tråds topic, och nu kom det dithän att speciellt IRANSKA KVINNORS DÖTTRAR, ine bara tröttnat, utan har betydligt mer att vittna om.. det är inte småpotatis!
det är hyperintressant, jag skiter i din rasistiska osmaklighet att polemisera, jag är själv inte rasist, kan inte ett ord arrabiska, men jag kan engelska tillräckligt för att urskilja att tråden inte avsåg att vara samlingsplats för främlingsfientlig propaganda.
vad är så kosntigt att hålla sig till sak? att man kan tröttna på våldsdiktatoriskt KRAV om att tro, och till varje pris, tro på en gammal bok?
blev det såå hett för dig, fr du tror kanske att koranen är ett slags
konstant kitt ? människor emellan? sså länge en våldsbenägen regim säger så??
Ett svepskäl min unge herre, en floskel sett i civiliserad idébildning.
Sverige försvarar inte tvångsmetoder, och Tribunalen är btw, internationell och kommer uppföljas, noggrant.
Det handlar om individer som mist sitt människovärde, tjejer som drabbas av kanske hederskulturens sämsta sidor...
För dig sm är patrasket som förr ondgjort dig över att koran-haditer inte ses som alltigenom giltiga, för att du själv, är kriminellt belastad, och den med sågspån i hjärnan.
Så får du ju isf ordna en egen tribunal, för er kränkta som inte ens förstår vad en civiliserad stat är och hur sådan uppför sig.
En civiliserad stat, har en rättsordning som INTE motsvarar Iransk praxis. Punkt.