Hallå!
Tänkte om du kunde posta detta i
evolutiontråden,då jag inte kunde,det behövdes 200inlägg. Märkt att folk gärna vill ha information om vendors,och hur upplevelsen med dom har varit.Så tänkte dela med mig. Skulle vara jätte hyggligt om du kunde kopiera allt och skicka in i tråden
Är helt ny på att köpa godis via internet,även på evolution. Men blev intresserad av prova det här med internetshopping,så lade in en (ganska) stor slant och tog en shopping runda. Är
VÄLDIGTpositivt överraskad över resultatet,var säker på både scam och skitprodukter.
Här kommer the
"Vendors" jag provade på.
Arnachy
Beställde Amfetamin speed paste,2G,har gjort det två gånger nu. Han skickar ifrån Tyskland,men har fått väntat 2-3dagar på produkten,båda gångerna. Är ingen super expert, men är jävligt nöjd med det jag har fått.
sweshroom
Beställde 25 x Rivotril 2mg Clonazepam, jag lade ordern på en onsdag,och det låg i min brevlåda dagen efter

Produkten,även där,absolut ingenting att klaga på.
Goodguydealer
Beställde 20MG Ritalin x10,även där fick jag produkten dagen efter jag hade lagt beställningen

Rivalitet,funkade lika bra som vilket ritalin som helst. Fick även med en
"bonus"med två små ,runda tabletter,har dock ingen aning om vad det är,så avvaktar med dom haha
bcndrugs Beställde 1G kush för slanten bitcoins jag hade kvar. Skickas från Spanien,tog
7dagar att få. Har dock inte provat själv,men en nära vän till mig tog en provtur när jag jobbade,och han var väldigt nöjd.
bostongeorgeuk Beställde "
**1 GRAM DUTCH QUALITY SPEED"
Lade beställningen den 17de SEP och det kom IDAG,den första december,inte okej. Fick dock PM om han där han bad om ursäkt och sa att han hade packat 2gram istället för 1gram.Har inte provat än,då det precis kom och jag ligger kvar i sängen

Men det ser ut som han höll sitt lov med 2g,har dock inte VÄGT.
Såg detta mer som ett experiment,om jag kommer fortsätta beställa eller inte vet jag inte,tyckte bara det var en härlig upplevelse att alla levererade.
Jag har BTC 0.2303 kvar,så om det är någon som är osäker på en vendor är grön eller inte så skicka gärna ett PM så provar jag gärna för resten av bitcoinsen jag har kvar.
Tror det räcker för mig nu,kanske provar i framtiden igen,vem vet.
Ha en trevlig vecka kära Flashbackers