Citat:
Ursprungligen postat av
Phyzicsftw
Anledningen till att dom tagit bort kommentarer på omdömen är för att folk konstant skrev saker som hur stealth såg ut, om det var dåligt paketerat, om det var handskrivna adresser osv. Detta är då saker som även polisen kan läsa.
Visste faktiskt inte att folk beskrev exakt hur stealthen ser ut. Men att en produkt är dåligt paketerad, det måste man väl ändå få belysa? Inte för att det har hänt mig men jag gissar att det är en ganska avgörande faktor för många köpare. Vilket kan vara svårt att lista ut då de flesta (eller många i alla fall) verkar nöja sig med snabb hantering/leverans, om det inte rör sig om någon riktig standardskit, eller att paketet är avslöjande.
Men jag tycker nog att om man ska recensera en produkt så kan det behövas en textrad eller två p.g.a. att man aldrig vet vad andra har för tolerans osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
FeedMyInfection
Anser att bra stealth, det är ett brev som ser ut som om det skulle komma från farmor eller liknande.
Jag blir förvånad över att det inte är mer poppis, eller att alla kör det. Känns billigare också, än de som kör "standardvadderade". Posten hanterar ju knappt vanliga brev heller, utan sorterar mest bara "klump" (som det kallas på postspråk, a.k.a. standardvadderade) och lite andra paket.
Alltså småbrev kommer inte brevbäraren i kontakt med förrens h*n ska ut på rundan, dessa ligger redan försorterade av maskiner. Detta skedde i takt med omorganisationen.