2017-05-30, 09:08
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Jag fick Alliansens tjack. Det står att det är rent och att man bör banka det.

Anal som jag är så måste jag naturligtvis tvätta det. Tjacket förlorade inget i vikt.

Ni som köper Alliansens tjack - var försiktiga med doseringen. Den KICKAR!

Finns det nåt bättre än nykokt
2017-05-30, 13:00
Medlem
stainds avatar
Stämmer det att man inte längre kan se kommentarer om säljarna? Med det gamla systemet kunde man lämna både betyg och kommentar, och ffa läsa detaljer så man kan skapa sig en egen bild. En siffra säger inte lika mycket.
2017-05-31, 11:43
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staind
Stämmer det att man inte längre kan se kommentarer om säljarna? Med det gamla systemet kunde man lämna både betyg och kommentar, och ffa läsa detaljer så man kan skapa sig en egen bild. En siffra säger inte lika mycket.

En försämring, helt klart. Ungefär som när de plockade bort "säljarens senaste aktivitet". Hur många väntar någon dag med att sätta omdöme på produkten? Kollar lite nu och det mesta av haschet får en 8 i snitt (närmare 9 egentligen) rimligt?

Nej, underkänt. Gör om, gör rätt!
2017-05-31, 12:35
Medlem
Softers avatar
Håller med om försämringarna dom har gjort på flugsvamp. Känns inte allt lika säkert, tryggt och stabilt längre...
2017-05-31, 13:44
Medlem
HappyHours avatar
Då jag skrev lite otåligt om att jokerns leverans av xanor dröjde nån dag förra veckan kan jag nu i retrospekt gröna honom (då jag glömde det efteråt) och säga att de kom typ dagen efter det inlägget, och funkar precis som dem ska, känns äkta, rätt mängd etc.

Men, nu är jag (tydligen) otålig igen, men jag beställde ett gäng gubbar dos av Tjackwerner i måndags, vilket markerades som skickat igår (tisdag) 4:26 på morgonen. Inget i lådan idag, så vad dröjer..? Skulle egentligen rest iväg i landet imorgonbitti, men får gott vänta och se om det dyker upp imorgon istället då jag måste få med mig produkten innan jag åker.. Kommer det inte då får jag spelet.. Att dessa säljare inte är mer professionella angående leveranstiderna (eller så är mitt tålamod nära 0 kanske)..

Åååå va irriterande. Hade verkligen behövt doset med för att prestera på några mariga studieuppgifter idag med.. Nåväl. Tålamod må va en dygd.. Men när det gäller FS beställningar är det bara en pina.
2017-05-31, 17:23
Medlem
FeedMyInfections avatar
Jag som är kräsen eller har jag rätt när jag ger sämre betyg på paketering?

Har kännt mig missnöjd med paketeringen på senaste paketen från FS, tänkte jag frågar här då jag inte riktigt vet om det är så dåligt som jag anser det eller om jag bara är lite för kräsen.

Det jag stör mig på är när jag får brev som kommer i sånna här plast förpackningar, tycker det är dålig stealth då jag aldrig fått något liknande när jag handlat på nätet eller brev från någon annan.

Anser att bra stealth, det är ett brev som ser ut som om det skulle komma från farmor eller liknande.
2017-05-31, 18:26
Medlem
killenmedkexs avatar
Hoppas det kommer någon som säljer lite 2c-b snart på FS, det är något som saknas.
2017-05-31, 20:47
Medlem
Phyzicsftws avatar
Alla som klagar över den senaste uppdateringen på FS, ha detta i åtanke.
Anledningen till att dom tagit bort kommentarer på omdömen är för att folk konstant skrev saker som hur stealth såg ut, om det var dåligt paketerat, om det var handskrivna adresser osv. Detta är då saker som även polisen kan läsa. Om man hållit sig uppdaterad och läst FUP om alla säljare som åkt dit de senaste året/månaderna så ser man helt klart att polisen har steppat fått ökad budgeten när det kommer till att jaga säljare på internet och speciellt darknet.
Senaste FUP:et jag läste så hade dom tom genomfört flera DNA prov på försändelser postad av en säljare på FS. Polisen har aldrig lagt så här mycket fokus och resurser på darknet så därför är det nödvändigt för admins att ta till alla åtgärder möjligt för att hålla säljare & köpare säkra. Jag har tidigare sålt på FS så ser en hel del fördelar rent säkerhetsmässigt med det nya omdömessystemet

Kan dock hålla med om att det nuvarande omdömessystemet skulle behöva slipas till lite, tex så kan man inte längre se om det är någon random tomte som gett 0/5 för hen glömde att lägga dispyt när hen inte fick varorna i tid.
Så visst finns det saker som behöver förbättras, men som före detta säljare så tycker jag att denna uppdatering höjer säkerheten rejält.
2017-06-01, 00:11
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Hoppas det kommer någon som säljer lite 2c-b snart på FS, det är något som saknas.

Jaaa snälla kom snart! Hört att det fanns massor förra hösten. Förhoppningsvis behöver vi inte vänta mycket längre

Om nån säljare läser; uppfyll våra drömmar!
2017-06-01, 14:20
Medlem
HappyHours avatar
Tokgrönar Tjackwerner!

Riktigt professionellt paketerat och det stank verkligen tjack efter jag rev upp aluminiumpåsen (trots ytterligare redlines) och är riktigt jävla kletigt mumma. Blir bra sugen men hinner inte dona med det nu (jag som snortar) men ska hacka upp något g på tork och pröva ordentligt innan helgen är över!
2017-06-01, 17:40
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyzicsftw
Anledningen till att dom tagit bort kommentarer på omdömen är för att folk konstant skrev saker som hur stealth såg ut, om det var dåligt paketerat, om det var handskrivna adresser osv. Detta är då saker som även polisen kan läsa.

Visste faktiskt inte att folk beskrev exakt hur stealthen ser ut. Men att en produkt är dåligt paketerad, det måste man väl ändå få belysa? Inte för att det har hänt mig men jag gissar att det är en ganska avgörande faktor för många köpare. Vilket kan vara svårt att lista ut då de flesta (eller många i alla fall) verkar nöja sig med snabb hantering/leverans, om det inte rör sig om någon riktig standardskit, eller att paketet är avslöjande.

Men jag tycker nog att om man ska recensera en produkt så kan det behövas en textrad eller två p.g.a. att man aldrig vet vad andra har för tolerans osv.

Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Anser att bra stealth, det är ett brev som ser ut som om det skulle komma från farmor eller liknande.

Jag blir förvånad över att det inte är mer poppis, eller att alla kör det. Känns billigare också, än de som kör "standardvadderade". Posten hanterar ju knappt vanliga brev heller, utan sorterar mest bara "klump" (som det kallas på postspråk, a.k.a. standardvadderade) och lite andra paket.

Alltså småbrev kommer inte brevbäraren i kontakt med förrens h*n ska ut på rundan, dessa ligger redan försorterade av maskiner. Detta skedde i takt med omorganisationen.
Senast redigerad av vegege 2017-06-01 kl. 17:55.
2017-06-01, 18:23
Medlem
t3x5s avatar
Pillertrillarens nya tjack var det ett ordentligt drag i, en underbar stank och löser sig utan problem i kallt vatten, så det rekommenderar jag starkt att köpa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in