2016-06-21, 16:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH4OS
Du måste förstå att ingen normal fundat person pallar läsa igenom denna tråden fylld av vanföreställningar. Sen får jag be om ursäkt för att det blev du som fick en släng av sleven. Men du kan ju inte påstå att jag har fel med mina påståenden om det hade riktats mot en av dessa psykon som skriver här?

Nej det gör man troligtvis inte men vi som brukar argumentera emot gs har helt enkelt börjat ledsna på att leta upp alla tusentals exempel som finns i både denna och de stängda gs trådarna här på flashback.

Du är fullständigt ursäktad, jag försöker att föra en mer diplomatisk ton i denna tråd när jag argumenterar vilket kan leda till att de som bara tittar in troligen missar att jag är en av skeptikerna vid helt fel tillfälle.

Och jag säger inte emot dig om att folk med psykiska problem troligen mår sämre av denna och andra gs trådar då jag vet hur folk med schizofren-paranoia agerar då jag har en släkting som har exakt samma typ av beteende som vissa i denna tråd.
Citera
2016-06-21, 17:00
Medlem
CH4OSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ja och vart tror du att de förvarar de sakerna när de inte bär tunga täckande kläder? (det är åtminstone vad jag har fått tillsagt till mig men jag kan och troligen har fel på den punkten)
Handfängsel oftast innarför jackan baktill
Pistol axelhölster ev finns olika typer
Spray i fickor
Osv osv allt har en rimlig förklaring
Span och riktiga civilare har oftast en jacka
Nu kan vi släppa det
Citera
2016-06-21, 17:06
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Nej det gör man troligtvis inte men vi som brukar argumentera emot gs har helt enkelt börjat ledsna på att leta upp alla tusentals exempel som finns i både denna och de stängda gs trådarna här på flashback.

Du är fullständigt ursäktad, jag försöker att föra en mer diplomatisk ton i denna tråd när jag argumenterar vilket kan leda till att de som bara tittar in troligen missar att jag är en av skeptikerna vid helt fel tillfälle.

Och jag säger inte emot dig om att folk med psykiska problem troligen mår sämre av denna och andra gs trådar då jag vet hur folk med schizofren-paranoia agerar då jag har en släkting som har exakt samma typ av beteende som vissa i denna tråd.

Så återigen används sjuka till att tysta , förbjud reportagen om krig så att inte krigsskadade ska bli påminda ?
Förbjud då krigen i stället och tortyr metoder utvecklade för att tystats med diagnosböcker, du är om inte nn så förbannat lurad och visst man kan skriva en varning här , vilket jag gjorde då jag fotade en drönare, att det finns riktigt sjuka och de bör inte läsa för ingående tråden, men alla har en foskarådra i sig och undra ju om något stämmer in på dem , så att använda denna lögnhals teknik är fel på alla plan!!!

Så ni som har en ådra ryggrad och har pysslat med detta , berätta !!!
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 17:09.
Citera
2016-06-21, 17:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Fast tråden handlar om huruvida gs existerar eller inte och i dagsläget så finns det inga rintiga bevis utan så gott som allt är påståenden.

Du själv lovade (vill jag minnas) att hålla oss uppdaterad kring ditt egna ärende men då du bara skrev när du var hög (med tanke på att det ingen förstod vad du ville ha sagt) så kanske det talar för hur trovärdig du egentligen är.

Och där har du inget att tillföra , du kommer med din sjuka släkting titt som tätt och ljuger . Det räcker med en gång inte varje djävla inlägg!!!

Zersetzung har funnits länge , rulla kanonkulor ovanför en kung har gjorts även det men du och andra som debatterat ett tag har inte tagit in att det finns och existerar ännu och har förbättrats med nya tekniken.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 17:11.
Citera
2016-06-21, 17:23
Medlem
CH4OSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
För jag har något att tillföra , jag kan berätta om metoderna som används, jag har namn , bilder och motivet till min förföljelse med mera , vilket jag försöker förmedla till andra hur man fångar och sparar på enkla sätt.
Du skriver mest bara massa dravel, för dig kanske allt låter rimligt och riktigt men inte för utomstående
Citera
2016-06-21, 17:30
Bannlyst
Citat:
Haha spelar ingen som helst roll då sambandet psykisk ohälsa och tro sig vara förföljd går hand i hand
Du låter som en som vill inte att det ska komma upp till ytan!

Hur ser ens person med psykos symtom till!
Svårt att sova =kan förhindra med trakasserier
Problem med matsmältningen=kan förhindras med elektronik
Vips har du fått en psykos med hjälp
Citera
2016-06-21, 17:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Du skriver mest bara massa dravel, för dig kanske allt låter rimligt och riktigt men inte för utomstående

Det är det som är meningen med zersetzung , att svagsinta,problemtyngda/fullt upptagna , och de med lågt IQ inte ska förstå tricket ens när de som har bildbevis, namn, motiv ( läs i tråden så länge du är kvar ) etc berättar.
Jag tror nu inte att folk är så dumma generellt men om det enda de ser i samband med GS är diagnoser så blir det ju automatiskt en sanning vilket ni utnyttjar för folk som inte orkar läsa mer.

Ni vidmakthåller problem och lidande istället för att sortera upp och lösa på ett intelligent sätt.
Citera
2016-06-21, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ja eller hur jag är så klart en del av konspirationen, haha du stärker bara mina argument
Vad är dina argument då? Eller är hela denna tråd full med paranoia?
Är historier från hela världen också paranoia?

Även att historierna stämmer in på varandra?
Citera
2016-06-21, 17:42
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Vad är dina argument då? Eller är hela denna tråd full med paranoia?

Detta är som ondahamstern mfl, bara en energi dränerare som man slår sig trött på ist för att fundera ut lösningar på problemet, är det dem så vill de just att du bara ska fastna på deras ord , tänk på dig själv ist och skriv bara sådant du egentligen vill, annars blir det menigslöst att skriva i tråden om man gör som de vill= tröttar ut sig . Mata inte trollen
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 17:45.
Citera
2016-06-21, 17:54
Medlem
Harfagers avatar
Man kan sammanfattade denna Zersetzung, GS etc med
"Tortyr metoder utvecklade för att tystats med diagnosböcker"

Skit samma vem som kommer i kläm, bara dessa får parasitera ifred , med sabotagen etc

Inte min livsfilosofi där jag alltid velat lösa problem på ett bra sätt och förstår inte vad vissa använder sina hjärnor till ...
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 18:18.
Citera
2016-06-21, 18:21
Medlem
bernad_laws avatar
Nej denna tråd är INTE till för att diskutera med-debattörer, varningar utdelade. /Mod
Citera
2016-06-21, 19:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Eller är hela denna tråd full med paranoia?

Japp. Hela tråden är full med paranoida personer. Möjligen kan det i denna soppa om strålvapen, röda bilar, kaffemuggar och knastrande radioapparater dölja sig någon som inte är paranoid utan har problem med sin omgivning.

Men att organiserad gang-stalking där myndigheter, läkare, posten, telekomföretag, kollegor och vänner alla är inblandade är fullständigt osannolikt. Lika osannolikt är det att vanliga människor blir bestrålade, avlyssnade eller chippade. Att ens tro att detta förekommer i Sverige bevisar att man är paranoid och inte riktigt har kontakt med verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Detta är som ondahamstern mfl, bara en energi dränerare som man slår sig trött på ist för att fundera ut lösningar på problemet, är det dem så vill de just att du bara ska fastna på deras ord , tänk på dig själv ist och skriv bara sådant du egentligen vill, annars blir det menigslöst att skriva i tråden om man gör som de vill= tröttar ut sig . Mata inte trollen

Jag har en lösning för minst 90% av de drabbade: Sök professionell hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in