2016-06-21, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Japp. Hela tråden är full med paranoida personer. Möjligen kan det i denna soppa om strålvapen, röda bilar, kaffemuggar och knastrande radioapparater dölja sig någon som inte är paranoid utan har problem med sin omgivning.
Sjukdomar kommer inte som brev på posten! Eller som i mitt fall var tredje månad!
Sjukdomar byggs upp inte som någon sätter på en sändare
Citat:
Men att organiserad gang-stalking där myndigheter, läkare, posten, telekomföretag, kollegor och vänner alla är inblandade är fullständigt osannolikt. Lika osannolikt är det att vanliga människor blir bestrålade, avlyssnade eller chippade. Att ens tro att detta förekommer i Sverige bevisar att man är paranoid och inte riktigt har kontakt med verkligheten.
Varför är det osannolikt? Du vet hur skit snack går och alla i sverige backs stabbar en och snackar bakom ryggen på en! Vi klagar på allt granen som inte klippt gräset eller Erik den lata fan som spelar datorspel på jobbet. Dem behöver ingen lön det är bara skit snack som går runt och tillslut så hatar alla en. Det behövs bara en lång tids frånvaro från jobb sedan går snacket! Är det en lite by så går det fortare! Alla känner till A-lagaren som skriker på sin balkong eller visar snoppen. Men det behövs ett start skott att man har bråkat med flera.

Citat:
Jag har en lösning för minst 90% av de drabbade: Sök professionell hjälp.

Det finns igen hjälp att få eller menar du den som dem låser in en?
Citera
2016-06-21, 20:26
Medlem
Citat:
Japp. Hela tråden är full med paranoida personer. Möjligen kan det i denna soppa om strålvapen, röda bilar, kaffemuggar och knastrande radioapparater dölja sig någon som inte är paranoid utan har problem med sin omgivning.

Men att organiserad gang-stalking där myndigheter, läkare, posten, telekomföretag, kollegor och vänner alla är inblandade är fullständigt osannolikt. Lika osannolikt är det att vanliga människor blir bestrålade, avlyssnade eller chippade. Att ens tro att detta förekommer i Sverige bevisar att man är paranoid och inte riktigt har kontakt med verkligheten.

Jag har en lösning för minst 90% av de drabbade: Sök professionell hjälp.

Du är en idiot!

Jag tror du behöver ett halvår av liknande behandling för att verkligen vakna upp till den verklighet vi lever i.
Energivapen används redan och har använts av polisen i demonstrationer, och jag är numera övertygad om hur det även används på andra sätt.

Det som dock skulle kunna föra lite liv i allt det här är att byta namn på diskutionen till ett något mer seriösare juridiskt namn på ämnet och diskutera de juridiska aspekterna av att förfölja människor..

Oavsett om dom har begått ett brott, eller rättare sagt är misstänkt eller inte.
För OM det nu existerar en sån här typ av rättsutövning kan man fråga sig vad för typ av effekter det kommer få på vårat rättsystem på lång sikt..?
Citera
2016-06-21, 21:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME
Du är en idiot!

För att jag anser att 90% av de som påstår sig vara utsatta för GS i själva verket lider av noja?
Eller för att jag hävdar att polisen inte använder sig av "skalarstrålar"?
Eller för att jag finner det extremt osannolikt att personer, företag och myndigheter lägger ner miljarder utan något som helst syfte?
Citera
2016-06-21, 21:10
Bannlyst
Citat:
För att jag anser att 90% av de som påstår sig vara utsatta för GS i själva verket lider av noja?
Eller för att jag finner det extremt osannolikt att personer, företag och myndigheter lägger ner miljarder utan något som helst syfte?
Vet du vad paranoia är för något? Det måste börja någonstans!
Vad vet du egentligen vad polisen har? För inte så länge sen skulle dem grilla mig med stora strålning Dem tog upp dem till övervåningen och sa han kommer skrika jätte högt Eller ut härifrån alla barn. Det lätt ganska mycket men sen ändrade dem sig.

Vem säger att dem lägger ner miljarder?
Citera
2016-06-21, 22:21
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Vet du vad paranoia är för något? Det måste börja någonstans!
Vad vet du egentligen vad polisen har? För inte så länge sen skulle dem grilla mig med stora strålning Dem tog upp dem till övervåningen och sa han kommer skrika jätte högt Eller ut härifrån alla barn. Det lätt ganska mycket men sen ändrade dem sig.

Och det handlar inte bara om paranoia utan även vaneföreställningar.

Citat:
Vem säger att dem lägger ner miljarder?

Min uppskattning är att bevakning av dig lär kosta någon miljon per år. Och har vi 1000 TI's i Sverige så landar vi på en miljard.

Hur mycket pengar tror du det handlar om? Inklusive personal, material och de avancerad strålvapen du pratar om.
Citera
2016-06-21, 22:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Och det handlar inte bara om paranoia utan även vaneföreställningar.

Min uppskattning är att bevakning av dig lär kosta någon miljon per år. Och har vi 1000 TI's i Sverige så landar vi på en miljard.

Hur mycket pengar tror du det handlar om? Inklusive personal, material och de avancerad strålvapen du pratar om.
En miljon om dagen snarare. I vissa fall är hela samhällen med i konspirationen enbart för att jävlas med en enda TI. Sen tillkommer ju forskning och utvecklingskostnad för alla science fiction-prylar dom använder ovanpå det.
Citera
2016-06-21, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
En miljon om dagen snarare. I vissa fall är hela samhällen med i konspirationen enbart för att jävlas med en enda TI. Sen tillkommer ju forskning och utvecklingskostnad för alla science fiction-prylar dom använder ovanpå det.
Sen när har pengar stoppa folk? Folk gör vad som helst för pengar! Vi har inte så stor inblick i vart pengar tar vägen eller?
Citera
2016-06-22, 07:10
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Sen när har pengar stoppa folk? Folk gör vad som helst för pengar!
Helt riktigt. Det besvarar dock inte frågan: "Hur mycket pengar tror du det handlar om? Inklusive personal, material och de avancerad strålvapen du pratar om."
Citat:
Vi har inte så stor inblick i vart pengar tar vägen eller?
Nej, verkligen inte. Det är inte ens bekräftat att det betalas ut några pengar över huvud taget.
Citera
2016-06-22, 10:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Sen när har pengar stoppa folk? Folk gör vad som helst för pengar! Vi har inte så stor inblick i vart pengar tar vägen eller?

Vi verkar dessutom ha precis lika liten inblick i var de påstådda pengarna kommer ifrån vad jag förstått av tråden..
Vi vet alltså inte varifrån pengarna kommer, vart de går eller varför detta görs. Nån borde kontakta skatteverket för här finns det rejäla summor att dra in till statskassan... eller inte.
Citera
2016-06-22, 12:18
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vi verkar dessutom ha precis lika liten inblick i var de påstådda pengarna kommer ifrån vad jag förstått av tråden..
Vi vet alltså inte varifrån pengarna kommer, vart de går eller varför detta görs. Nån borde kontakta skatteverket för här finns det rejäla summor att dra in till statskassan... eller inte.

Ja svarta pengar är kanske är ett sätt att komma åt denna farsot. Vem blir först att anmäla denna gigantiska svarta ekonomi? Det verkar handla om tiotusentals människor som omsätter många miljarder helt under radarn på skatteverket. Ta bara en sådan sak som alla röda bilar som används - dessa borde ju beskattas som förmånsbil kan man tycka.

Här är ett exempel på användandet av röda bilar:
https://www.youtube.com/watch?v=syiXYvbNTIg
Senast redigerad av madtop 2016-06-22 kl. 12:22.
Citera
2016-06-22, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Helt riktigt. Det besvarar dock inte frågan: "Hur mycket pengar tror du det handlar om? Inklusive personal, material och de avancerad strålvapen du pratar om." Nej, verkligen inte. Det är inte ens bekräftat att det betalas ut några pengar över huvud taget.
Jag vet inte det kan man bara drömma om hur mycket pengar dem om sätter.
Dem som gör grov göra och stalkar eller sitter vid en mick måste ju få lön!
Resten av omgivningen gäller skitsnack går det bara runt så hatar alla en.

Tänk vad folk drar in pengar spel bolagen, knark karteller div affärer.
Det måste finnas mycket pengar dem kan göra vad dem vill med.
Citera
2016-06-22, 18:32
Medlem
Citat:

Då tillhör jag då de andra 10 lyckliga medelsvensson % för jag har inte sagt något om sk. "skalarstrålar"..

Det jag har pratat om i mångt och mycket är helt enkelt de "helt ofarliga" fredsbevarande och jäkligt obehagliga energivapen som i dagens teknologiska läge och den kritiska politiska situationen i många länder runt om i världen förmodligen ses som ett logiskt alternativ för de flesta myndigheter att utöka både tillverkning och appliceringen av.
Just för att tex skingra protesterade demonstranter eller att sprida lite skräck i storstäderna eller i förorterna som ett polisiärt maktmedel om man råkar hamna på fel sida om lagens långa arm.
Med det sagt säger jag inte heller att det inte finns skalarstrålar eller att det just nu inte finns någon officiell eller inofficiell forskning om det.
Du verkar däremot ha en hel del info om dessa iom att du rakt av sågar all info innehållande "skalar" som nonsens?

Vad gör ni tre debunkers (ni vet vilka jag menar) i den här tråden om det enda ni har att tillföra är tvivel för dom som kanske mår dåligt pga stalking.. eller så mår dom bara rent av dåligt..
Allt jag försöker säga är att de omtalade teknikerna är just utformade för att framkalla en sorts tillfällig hypnos/psykos eller förföljelsemani så det torde inte vara speciellt konstigt om de som säger sig på olika jävligt obehagliga sätt bevakade, känner sig minst sagt överanalyserande av sin omgivning.

Det var även jag tills jag kunde slappna av i det och ta det för vad det var, en helt enkelt jävligt obehaglig teater för att man antingen ska stå kvar och illa fäkta mot helt fel personer eller bara flytta till lugnare ort.

Jag valde att flytta, och kan du tänka dig, mina jävla hjärnspöken försvann helt mystiskt!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in