Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-20, 23:18
  #13
Medlem
Xer0s avatar
Oj oj, varför tar inte svenska män sitt ansvar? Varför vill de inte göra något åt detta? Alla feminister vill ju!

Det är väl det som är problemet. Vi har varit naiva.
Citera
2016-06-20, 23:19
  #14
Medlem
Sperssons avatar
.
Vart mycket på krogar i Halmstad i slutet av 90-talet.
I princip enbart svenskar, härlig stämning, svensk sommar helt enkelt.
Idag skulle jag inte ta en krogrunda i stan ens om jag fick betalt.
Citera
2016-06-20, 23:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
I PK-Sverige vågar man tyvärr aldrig gå till botten med sådana här typer av problem. Och därför kommer man aldrig kunna åtgärda problemen på ett konstruktivt sätt, vilket betyder att oskylda stackars tjejer drabbas helt i onödan...

Tror dock att den här PK-muren kommer att rämna förr eller senare likt Berlinmuren.
Citera
2016-06-20, 23:49
  #16
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Tror dock att den här PK-muren kommer att rämna förr eller senare likt Berlinmuren.

Ja visst kommer PK-muren falla samman förr eller senare. Det är synd bara att det oftast ska behöva gå så långt... och att extrema/tragiska händelser ska behöva ske för att ansvariga politiker/media ska tala ur skägget.
Citera
2016-06-20, 23:54
  #17
Medlem
Finns inga indikationer i TS källor som påvisar invandrare. Halmstad är ett känt svennehak. Jobbigt att vita, kränkta män som inte får något hemma, måste ge sig på oskyldiga kvinnor
Citera
2016-06-20, 23:59
  #18
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Tror dock att den här PK-muren kommer att rämna förr eller senare likt Berlinmuren.

Det tycker jag är uppenbart. Jag är mera rädd för ett samhälle där PK-muren rämnat. Jag vet helt enkelt inte hur folk kommer reagera då. Alla olika invandrargrupper mot etniska svenskar? Jag vet ej vilka som kommer försöka hålla sig undan offentliga platser.
Citera
2016-06-21, 00:02
  #19
Medlem
Brudarna ber ju om det nuförtiden, så som dom är klädda och beter sig.
Citera
2016-06-21, 00:14
  #20
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Vart mycket på krogar i Halmstad i slutet av 90-talet.
I princip enbart svenskar, härlig stämning, svensk sommar helt enkelt.
Idag skulle jag inte ta en krogrunda i stan ens om jag fick betalt.

Två ord: otrevlig känsla........................
Citera
2016-06-21, 00:21
  #21
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Brudarna ber ju om det nuförtiden, så som dom är klädda och beter sig.

Jag tycker brudarna har för mycket kläder på sig nuförtiden. Jag hoppas sommaren blir ännu varmare.

Gillar du inte att se lättklädda brudar? Måste vara jobbigt på sommaren.
__________________
Senast redigerad av Spersson 2016-06-21 kl. 00:30.
Citera
2016-06-21, 00:29
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Det sexuella ofredande på nattklubbar i Halmstad ökar. Hallandsposten skriver följande:







http://www.hallandsposten.se/nyheter...blem-1.3077163

http://www.hallandsposten.se/nyheter...6kar-1.3077251

Halmstad har tagit emot många flyktingar från olika länder i MENA-regionen sedan 2015. Kan det finnas en korrelation mellan denna flyktingmottagning och att det sexuella ofredandet ökar. Finns det folk på Flashback som har bra koll på utelivet i Halmstad, och hur det ser ut nu för tiden? Vad är er uppfattningen? Min egen är att många araber syns där numera och deras kvinnosyn är inte världens bästa.
Ja det kan du ge dig fan på!
Citera
2016-06-21, 00:34
  #23
Medlem
dacks avatar
Man kan ju alltid hoppas att kulturmarxisterna och dom skattebetalande invandringsvurmarna i halmstad är lyckliga och glada nu när deras våta dröm gott i uppfyllelse om allas lika värde och sådan jävla piss ljug och illusioner som idioterna tror på.

Under hela tiden från femtiotalet och framåt så brukar det komma flera hundratusen sommargäster och turister till staden som tillfört stora pengar men i och med alla dessa ausländer som dom importerat så kommer turisterna minska och smålänningarna sälja sina sommarstugor och fly fältet. Så halmstadsborna får stå där med sitt importavfall till skitfolk i stället.
Citera
2016-06-21, 00:34
  #24
Medlem
Det är på tiden att Halland får en del av migrationskakan, för svenskt för att vara 2016.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback