Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-24, 00:41
  #181
Medlem
deadsets avatar
Det är alltid pojkar...
Citera
2016-06-24, 01:00
  #182
Medlem
Kan man inte Svenska flytande så har man inget på en tillställning där Svenskar möts.
Kontrollera varje individ om de kan språket tillräckligt så att det inte blir missuppfattningar mellan folk då alkohol är involverat
Citera
2016-06-24, 10:12
  #183
Medlem
Nu får allt svenska män lära sig att hålla tassarna i styr, tycker jag.
Citera
2016-06-24, 10:15
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Det är på tiden att Halland får en del av migrationskakan, för svenskt för att vara 2016.
Kan vara Gessle som har köpt Halland fri från babbe-land. Han har ju sina hotell att tänka på.
Citera
2016-06-24, 10:41
  #185
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Sveriges sommarstad nummer 1 tills för några år sedan. Babbar förstör allt de rör vid.
ja ni gör det.
Citera
2016-06-24, 10:42
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna97
ja ni gör det.

Fan pratar du om?
Citera
2016-06-24, 12:10
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Fan pratar du om?

hanna97 är ett troll , kolla på övriga inlägg...
Citera
2016-06-25, 13:47
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Köln ligger inte i Sverige även om det inte är jättemånga km bort. Dom har andra förutsättningar där. Polischefen i jämtland vet jag inte vad han har å säga om tafsande i Halmstad. Googlade men hittade inget.

Min poäng var, jag förstår att den var lätt att missa, att det inte finns nåt som säger att det var invandrare annat än påståenden i den här tråden. Man kan anta saker men det är dumt att bli upprörd på antaganden då man faktiskt kan ha helt fel. synd att gå igång på påhittad fakta kan jag tycka.

Du citerar godtyckligt i flera trådar jag sett dig i. Du är inte en seriös debatör och inte någon jag tänker slösa tid på.

Din agenda fungerar dock inte då alla vet vilka det är som tafsar på flickor i badhus, på nattklubbar, på festivaler 2016 - i grupp.
Citera
2016-06-25, 16:17
  #189
Medlem
så här har det varit i stockholms alla nattklubbar i årtal. Och nej det handlar inte om invandrare, för klubbar i sthlm släpper endast in ett lågt antal invandrare "åt gången" pgr. av sjuka anledningar, spelar ingen roll hur babbig vakterna är. Kan ni Män än en gång sluta föra kvinnors talan om sexuella övergrepp och liknande? ni har ingen aning.
Citera
2016-06-25, 16:22
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Som jag sade från början så är du inte tillräckligt påläst för att förstå det som diskuteras och bör hålla din lilla käft och läsa på. Du kan börja här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6nsmaktsordning



Ett wikipedia-svar du älskar väl hur muslimska kvinnor inte får gå ut utan manligt (släkting) sällskap? Hur de måste täcka sina kroppar? Hur de blir bortgifta vid puberteten med mycket äldre släktingar.

Det är könsmaktordning 2016 din jävla idiot!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback