2016-06-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
USB minne = Portable installation

In addition to the normal installer, TreeSize Free is available as a ZIP file, which saves its settings locally and can e.g. be run from a portable medium such as an USB stick.

Försökte men får inte ner den på disken på google chrome. Står bara att misslyckades
Citera
2016-06-18, 16:36
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Kunde inte hämta ner. Hårddisken är väl för liten nu

Kör - http://www.sevenforums.com/tutorials/76383-disk-cleanup-extended.html. Vilken rensar mer än den vanliga. Sedan ändrar du nedladdningsplatsen av program till t.e.x ett usb.
Citera
2016-06-18, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Kör - http://www.sevenforums.com/tutorials/76383-disk-cleanup-extended.html. Vilken rensar mer än den vanliga. Sedan ändrar du nedladdningsplatsen av program till t.e.x ett usb.

För avancerat.
Citera
2016-06-18, 16:45
Medlem
1FFs avatar
Citat:
För avancerat.

Något utav dem är dina enda vettiga alternativ annars sitter du där du sitter.

Kolla i din andra tråd och kolla upp det alternativet.
Citera
2016-06-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Något utav dem är dina enda vettiga alternativ annars sitter du där du sitter.

Kolla i din andra tråd och kolla upp det alternativet.

Vilket var nu det andra ???
Citera
2016-06-18, 16:53
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Vilket var nu det andra ???

DIN ANDRA TRÅD!!!!!!!

Det börjar bli kraftig trollvarning på dig nu.
Citera
2016-06-20, 13:22
Medlem
JustZlatans avatar
Vad finns det för andra program som ingår än Paint? Jag vill montera in en text bredvid en annan text så att jag kan skriva ut det på en sida. Det går inte med Paint.
Citera
2016-06-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vad finns det för andra program som ingår än Paint? Jag vill montera in en text bredvid en annan text så att jag kan skriva ut det på en sida. Det går inte med Paint.

Wordpad

EDIT: Är det "mycket" text du pratar om så kallas det kolumner.
Och då behöver du en "riktig ordbehandlare", t.ex det utmärkta och gratis/adwarefria LibreOffice
Senast redigerad av iconicatab 2016-06-20 kl. 13:48.
Citera
2016-06-20, 14:12
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Wordpad

EDIT: Är det "mycket" text du pratar om så kallas det kolumner.
Och då behöver du en "riktig ordbehandlare", t.ex det utmärkta och gratis/adwarefria LibreOffice

Okej. Tack, ska kolla in dom.
Citera
2016-06-30, 05:58
Medlem
Det som förut var svart i bakgrundsbilden på min bärbara dator är plötsligt rödsvartflimrande. Svarta bokstäver är fortfarande svarta, men flashback-loggan högst upp på denna sida innehåller en del rött. Det är även ett tunt, turkosaktigt streck i mitten av sidan. Någon som vet vad det är som är fel?
Citera
2016-06-30, 06:44
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Det som förut var svart i bakgrundsbilden på min bärbara dator är plötsligt rödsvartflimrande. Svarta bokstäver är fortfarande svarta, men flashback-loggan högst upp på denna sida innehåller en del rött. Det är även ett tunt, turkosaktigt streck i mitten av sidan. Någon som vet vad det är som är fel?

Mager information. Lägg gärna en skärmbild på detta. Men kan var en början på ett defekt grafikkort. Eller drivrutinen som börjar blir defekt.

Provar med att ominstallerar drivrutinen.
Citera
2016-06-30, 16:10
Medlem
Har problem när jag startar min dator.
Har nyligen köpt en ny SSD-hårddisk och installerade Windows 7 på min gamla där jag hade Windows 8.1

Nu när jag startar Windows så kommer boot meny upp hela tiden, det har gått att skifta de jävla SATA-sladdarna så har skiten startat. Nu står det bara "Reboot and select proper Boot devote [...]". Vad är felet? Antagligen fattar inte datorn hur den ska starta men vad ska jag göra? Gå in på boot-meny och ändra vad?

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in