2016-06-18, 23:38
Bannlyst
Kan man se på någon om personen har tagit tramadol?
Citera
2016-06-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogurtman
Kan man se på någon om personen har tagit tramadol?

Kliar sig vid näsan/kroppen och har små pupiler dom första 5-6 timmarna och kan vara lättirriterade eller pratglada

Utländska tramadol visar inte på polis analys prov iaf bra att veta!
Senast redigerad av doktorspice 2016-06-18 kl. 23:54.
Citera
2016-06-19, 00:07
Medlem
CH4OSs avatar
hmm, drog i mig 700mg för någon timme sen, har 0 tolerans för tillfället, har aldrig tidigare fått några kramper så det borde väl va ganska lungt nu med? har tidigare tagit så mycket som 1300mg på samma gång
Citera
2016-06-19, 01:45
Medlem
Så fick ett underbart sällskap men har skärit ner på drogerna rejält men stämningen var så bra och bestämde mig för att ta E en sista gång jag blev bjuden på. Och endast njuta av enstak drog någon gång och det är tramadol sedan sluta med det helt troligtvis

Så jag tog en E för två dagar sedan
Frågan är:
Hur länge bör jag vänta innan jag tramadolen? Har 500g att avnjuta men både påverkar sertoninin framförallt E så hur lång tid bör jag vänta? Tacksam för svar och ursäkta om frågan har ställts tidigare

Mvh poopystar
Senast redigerad av poopystar 2016-06-19 kl. 01:48.
Citera
2016-06-19, 22:26
Medlem
Uppdatering! Ett tips är att inte ta tramadol dagen efter Esctasy oavsett låg dos. Ruset blir väldigt svagt dock känner jag mig skön men knappast något jag förvänta mig och har tagit 500mg!

Så vänta 1-2 veckor om inte längre om du tagit E

har ingen märkvärdig tolerans på tram hade inte tagit på ett år och tog halva kartan för några dagar sedan

Märkliga att det inte kliar så mycket heller! Brukar alltid klia sönder mig på tram kanske har något med att jag har lågt serotonin för tillfället.
Citera
2016-06-21, 00:38
Medlem
Sorry om frågan kommit tidigare flera gånger, skummade genom tråden och fick inte svar.

Amatör fråga, brukar inte själv men har en massa vänner som gör. Kollade lite priser och vad är det som skiljer utländska (spanska i detta fallet) mot svenska eller aa nord-västeuropeiska i pris? Såg att 200mg spanska kostade bara en bråkdel av vad 50mg svenska/danska/brittiska gör. Är de värdelösa/inte samma styrka? (sounds like 4x much styrka, men men).

Bara det jag undra. Har för mig att de jag menar är röda och alltså 200mg mot de svenska 50mg.
Citera
2016-06-21, 10:52
Medlem
PundarAliens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poopystar
Uppdatering! Ett tips är att inte ta tramadol dagen efter Esctasy oavsett låg dos. Ruset blir väldigt svagt dock känner jag mig skön men knappast något jag förvänta mig och har tagit 500mg!

Så vänta 1-2 veckor om inte längre om du tagit E

har ingen märkvärdig tolerans på tram hade inte tagit på ett år och tog halva kartan för några dagar sedan

Märkliga att det inte kliar så mycket heller! Brukar alltid klia sönder mig på tram kanske har något med att jag har lågt serotonin för tillfället.

extremt farligt också, jättestor chans för serotonergt syndrom
Citera
2016-06-21, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
Sorry om frågan kommit tidigare flera gånger, skummade genom tråden och fick inte svar.

Amatör fråga, brukar inte själv men har en massa vänner som gör. Kollade lite priser och vad är det som skiljer utländska (spanska i detta fallet) mot svenska eller aa nord-västeuropeiska i pris? Såg att 200mg spanska kostade bara en bråkdel av vad 50mg svenska/danska/brittiska gör. Är de värdelösa/inte samma styrka? (sounds like 4x much styrka, men men).

Bara det jag undra. Har för mig att de jag menar är röda och alltså 200mg mot de svenska 50mg.
Kan ej uttala mig om Spanska, 200 mg:are men visst finns dom, receptfritt pa apoteket dar jag bor sa har tagit nagon vecka, kopte dock 50 mg:arna, 1 kr st.
Ja akte ju pa dang en natt for en dryg vecka sen. Ja klart det ensam mot 7 - 8 st. Borjar laka sa smatt da jag gar sa lite som mojligt pa benet som ar det enda bestaende skadan.
Koper 10 mg:are Diazepam ocksa, 25 ore st. Far lugna mig med Tramen dock, har latt att fastna pa grejer.

Mvh
Citera
2016-06-21, 17:28
Bannlyst
Hur är det att blanda tramadol med kokain? Har käkat 500 mg idag och dragit en lina bra koks. Vågar man fortsätta eller finns de risker för att hjärtat stannar. Någon med erfarenhet?
Tacksam för svar
Senast redigerad av affekaffe 2016-06-21 kl. 17:36.
Citera
2016-06-21, 17:45
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Hur är det att blanda tramadol med kokain? Har käkat 500 mg idag och dragit en lina bra koks. Vågar man fortsätta eller finns de risker för att hjärtat stannar. Någon med erfarenhet?
Tacksam för svar

ge fan i det!!! att blanda droger som ladd eller tjack med td kmr i bästa fall bara ge dig krampanfall, gör det inte Vet flera som gjort det o slutat på akuten..
Citera
2016-06-21, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
ge fan i det!!! att blanda droger som ladd eller tjack med td kmr i bästa fall bara ge dig krampanfall, gör det inte Vet flera som gjort det o slutat på akuten..

Fan också misstänkte det. Har gått typ en timme sen linan och ja e bara allmänt deppig som man brukar bli på koks som går ur. Om jag inte tar mer koks kan man fortsätta käka tram då?
Citera
2016-06-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Fan också misstänkte det. Har gått typ en timme sen linan och ja e bara allmänt deppig som man brukar bli på koks som går ur. Om jag inte tar mer koks kan man fortsätta käka tram då?
Ta Diazepam/Klonazepam ist. Mkt vettigare ide.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in