2016-06-19, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, lugna ner dig lite och berätta var det finns bevis för att elöverkänslighet är en verklig företeelse som man kan drabbas av i normala miljöer. Du kan antingen peka ut bevis i de länkar du redan visat eller helt nya länkar - det spelar ingen roll för mig, jag är inte ute efter en pissing contest jag söker bara bevisen för dina påståenden.
Gör ett test stäng av strömmen jag brukar känna ett lugn.
Citera
2016-06-19, 14:34
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Vad bra för dig.

Här har du en tråd där denna observation passar in utmärkt.
Den har varit död i 3 år, men informationen om att du känner lugn när du stänger av strömmen kommer säkert att ge tråden nytt liv.
Citera
2016-06-19, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Har du en kort redogörelse vad det började med , någon som försökte värva dig , började prata brott , politik etc ?

Sedan; hur kom du in på detta med skalärvågor? Du känner till riktat ljud , och det kan inte vara det ?
Det började med att jag bråkade med mina granar och dem ville ha ut mig från huset.
Dem använder en mängd tekniker dem har strålat mig med nåt?
Jag känner värmen! Flyttar jag mig känner jag värmen komma! "Jag hör också han flyttar på sig hela tiden"
Med rösterna vet jag inte vad för teknik dem använder dem pratar rätt lågt ibland om vad jag gör!
Jag upplever också att om omgivningen vet vad jag tänker.
Det kan vara chip i huvudet efter som jag känt när dem stänger av då är det normalt.
Innan jag köpte en jammer så kände jag pulserande i magen och fick konstant diaree.
Jammern slår ut något i magen Ibland känner jag att de försöker att starta men det funkar inte.
Dem vet vad jag tänker och kommunicerar med mig!
Nu har dem bytt folk så det är lugnare men har hört att dem ska driva en till vansinne.
Citera
2016-06-19, 14:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Om du menar att du drar av huvudströmmen så slutar ju allt surr från tex kylskåp frys, lampor dator etc att låta . Har huvudänden mot köket där min kyl står och den brummar lite ibland men jag vill ju ha dels maten bra förvarad och värme i kåken så.....

Men återigen , hur började detta med förföljelsen av dig , fick du värvningsförslag av nya bekanta eller tom obekanta som tex då du ringt efter en taxi och chauffören ställer samma värvnings fråga ?

Pratade nya personer runt dig om brott och politik ?
Citera
2016-06-19, 14:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vad bra för dig.

Här har du en tråd där denna observation passar in utmärkt.
Den har varit död i 3 år, men informationen om att du känner lugn när du stänger av strömmen kommer säkert att ge tråden nytt liv.

En intressant fråga är om det finns en överrepresentation av "elalergiker" hos dem som som tror på gangstalking.

Och det gör det ju så klart. Den här tråden visar tydligt att "TI's" bryr sig väldigt lite om fakta och kunskap. Utan det handlar många gånger om olika mystiska vågor och annan pseudovetenskap.
Citera
2016-06-19, 15:03
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det började med att jag bråkade med mina granar och dem ville ha ut mig från huset.
Dem använder en mängd tekniker dem har strålat mig med nåt?
Jag känner värmen! Flyttar jag mig känner jag värmen komma! "Jag hör också han flyttar på sig hela tiden"
Med rösterna vet jag inte vad för teknik dem använder dem pratar rätt lågt ibland om vad jag gör!
Jag upplever också att om omgivningen vet vad jag tänker.
Det kan vara chip i huvudet efter som jag känt när dem stänger av då är det normalt.
Innan jag köpte en jammer så kände jag pulserande i magen och fick konstant diaree.
Jammern slår ut något i magen Ibland känner jag att de försöker att starta men det funkar inte.
Dem vet vad jag tänker och kommunicerar med mig!
Nu har dem bytt folk så det är lugnare men har hört att dem ska driva en till vansinne.

Har detta pågått länge?

När du hör tex "han flyttar på sig" , är det då så pass högt så att en mikrofon skulle fånga detta ?

Att tortera någon psykiskt och fysiskt är inte svårt, bara håll denne vaken så blir det både fysiskt och psykiskt tröttande.

Detta med jammern låter konstigt om det nu är dessa okända skalärvågor den ska motta bort. Kanske de inte vet vad det är och är rädda att det är en superbandspelare så de håller sig lugna eller så känner de sig nöjda med att om du berättar för någon om denna jammer så kommer det låta konstigt och om du då berättar om bråket med grannarna etc så säger bara det att det är du som är konstig och din jammer bevisar detta så de vann den segern.

Om du hört "han flytta på sig" så testa att slå på ljudinspelning och ta en liten radio och ställ in den på ett brusande AM band och se om du får någon ton. Testa detta först med att rikta tex fjärrkontrollen och tryck på valfri knapp och lyssna så att detta funkar i alla fall så kanske du kan detektera något. Får du "han flyttar på sig" och ett skarp ljud från denna radio in på din bandspelare så kan du gå till pressen samma dag med detta eller göra en polisanmälan.

Du mår psykiskt bra ändå ? Inga hallisar ? Du käkar bra och varierat så att det inte är någon brist symptom? Måste fråga så att du inte är sjuk och jag ger dig råd som kommer få dig att trötta ut dig där du i stället skulle pratat med en läkare .
Citera
2016-06-19, 15:04
Bannlyst
Citat:
Om du menar att du drar av huvudströmmen så slutar ju allt surr från tex kylskåp frys, lampor dator etc att låta . Har huvudänden mot köket där min kyl står och den brummar lite ibland men jag vill ju ha dels maten bra förvarad och värme i kåken så.....

Men återigen , hur började detta med förföljelsen av dig , fick du värvningsförslag av nya bekanta eller tom obekanta som tex då du ringt efter en taxi och chauffören ställer samma värvnings fråga ?

Pratade nya personer runt dig om brott och politik ?
Har redan svarat dig
Citera
2016-06-19, 15:11
Bannlyst
Citat:
Har detta pågått länge?

När du hör tex "han flyttar på sig" , är det då så pass högt så att en mikrofon skulle fånga detta ?

Att tortera någon psykiskt och fysiskt är inte svårt, bara håll denne vaken så blir det både fysiskt och psykiskt tröttande.

Detta med jammern låter konstigt om det nu är dessa okända skalärvågor den ska motta bort. Kanske de inte vet vad det är och är rädda att det är en superbandspelare så de håller sig lugna eller så känner de sig nöjda med att om du berättar för någon om denna jammer så kommer det låta konstigt och om du då berättar om bråket med grannarna etc så säger bara det att det är du som är konstig och din jammer bevisar detta så de vann den segern.

Om du hört "han flytta på sig" så testa att slå på ljudinspelning och ta en liten radio och ställ in den på ett brusande AM band och se om du får någon ton. Testa detta först med att rikta tex fjärrkontrollen och tryck på valfri knapp och lyssna så att detta funkar i alla fall så kanske du kan detektera något. Får du "han flyttar på sig" och ett skarp ljud från denna radio in på din bandspelare så kan du gå till pressen samma dag med detta eller göra en polisanmälan.

Du mår psykiskt bra ändå ? Inga hallisar ? Du käkar bra och varierat så att det inte är någon brist symptom? Måste fråga så att du inte är sjuk och jag ger dig råd som kommer få dig att trötta ut dig där du i stället skulle pratat med en läkare .

Ja det har pågått länge ungefär 10 år. Men jag har flyttat.
Jag har spelat in och jag fick med lite gran men var tvungen att ominstallera windows så den finn
s inte kvar. Jag mår bra inga hallisar
Citera
2016-06-19, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Menar du att man hellre skall ta lagen i egna händer?

Vad skulle man tjäna på att skada eller i absolut värsta fall döda någon som man misstänker är skyldig?
Upprättelse väl då kommer historien upp till ytan

Citat:
Och du tror att det blir bättre av att man blint accepterar exakt allt som sägs även om det är garanterat fel?
Nej

Citat:
Nej, för om man bara säger något så betyder det inte att det automatiskt är sant, det är därför jag och många, många fler tjatar om att ni måste backa upp det ni säger med bevis.
Ge oss tips då hur vi kan sätta ditt dem istället för att vara så kritisk som du är TI har värsta uppförbacken

Citat:
Klart dem inte gör och det är av exakt samma anledning som med en advokat/jurist och det är för att ni måste ha bevis, bevisbördan ligger hos er och inte hos någon annan.

Jag vet att det finns bevis för fall där det finns extremfall där man har kunnat driva ett fall ända till domstol och där jag har för mig att man har fått igenom en fällande dom i den utsattes favör men han gjorde det inte genom att sitta och påstå saker utan han gjorde det genom att just samla bevis, gå igenom bevisen med minst ett par kritiska ögon och därefter sorterade bort det som visade sig vara strunt.

Att automatiskt säga "ja men alla som säger sig vara utsatta för GS måste tala sanning" för så är inte fallet, många ljuger medvetet eller omedvetet då de antingen inte har full förståelse för vad som händer eller för att de vill ha uppmärksamhet, sedan så har du de som har vanföreställningar som tror sig vara jagade när de hör röster i huvudet men där det visar sig i slutändan att de har en sjukdomsbild då det inte finns ett enda bevis som backar det de påstår.

Men bara för att majoriteten av de som påstår sig vara Ti troligen inte talar sanning av en eller kanske flera anledningar så betyder det inte att det automatiskt att GS inte existerar överhuvudtaget problemet är bara att desto klumpigare och icke seriösa de som påstår sig vara Ti är desto svårare blir det att hitta sanningen i vardera fall och det är exakt därför man måste ställa frågor, det är därför man måste titta på varje påstående och det är därför man absolut inte skall anta att alla fall är sanna.
Du behöver inte vara så kritisk TI har nog med problem ge dem tips istället
Citat:
För om man vill komma fram till det som är sant så måste man arbeta sig fram där man letar efter sanningen och inte där man letar efter lögnerna för om man endast letar efter lögnerna så kommer man automatiskt att få falsk information då man redan har bestämt sig för att analysera med stängda ögon.
Senast redigerad av flubbb 2016-06-19 kl. 15:26.
Citera
2016-06-19, 15:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Och det gör man genom att antingen få dem dömda eller genom att riskera och ta lagen i egna händer.

Om man vill att det uppmärksammas positivt så går man via rättssystemet.

Citat:
Nej

Fast det är det intrycket du och många ger.

Citat:
Ge oss tips då hur vi kan sätta ditt dem istället för att vara så kritisk som du är TI har värsta uppförbacken

Jag har redan gett gott om tips, ett sådant är att gå igenom bevisen med kritiska ögon, ställ frågor och ifrågasätta det som påstås precis som man gör med alla andra rättsfall.

Citat:

Att inte vara kritisk är att inte ställa frågor och att acceptera allt som sägs.

Så hur skall du ha det, skall man acceptera allt eller skall man ställa frågor?
Citera
2016-06-19, 15:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Nej

För om man vill komma fram till det som är sant så måste man arbeta sig fram där man letar efter sanningen och inte där man letar efter lögnerna för om man endast letar efter lögnerna så kommer man automatiskt att få falsk information då man redan har bestämt sig för att analysera med stängda ögon.
[/quote]

Inget kommer upp till ytan om du skadar någon , tvärtom du blir inlåst ned drogad och kan inte tala om varför , precis vad dessa vill. Tänk på att de utnyttjar oskyldiga i detta om det är samma folk som jag haft efter mig så tänker du på ointelligent hämnd så kommer du bli som spettmanen i Åkeshov , en som fick tokspel och såg troll irl.
Citera
2016-06-19, 15:29
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ja det har pågått länge ungefär 10 år. Men jag har flyttat.
Jag har spelat in och jag fick med lite gran men var tvungen att ominstallera windows så den finn
s inte kvar. Jag mår bra inga hallisar

Har du sett några personer som verkar ha samröre med detta på stan el runt din bostad ?

Kan inte spara informationen bara på ett ställe köp ett par usb och sänd filer till din mejl tex .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-19 kl. 16:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in