2015-09-27, 19:54
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har redan tipsat om lösningar på hur man skyddar sig mot elektromagnetiska vågor. Rent tekniskt handlar det om att skärma av vågorna - vilket faktiskt är väldigt enkelt.!

Det finns olika typer av vågor. Vissa vågor är enklare att skydda sig emot än andra. Offer har exempelvis försökt skydda sig mot de eletroniska attackerna genom att gå in i en Faradays bur - dock förgäves. Trots att en sådan bur i hög grad skyddar mot elektromagnetisk strålning fortsätter tortyren/attackerrna. Därför kan det röra sig om andra slags vågor, s.k. skalärvågor, vilka verkar minst sagt svåra att skydda sig emot.

Saxat från John Halls bok - kapitel sju (benämnt Directed Energy):

"The latest form of directed energy to be extensively researched is scalar energy. To date, many physicists doubt the existence of scalar waves; however, every industrialized nation is actively researching them. Scalar waves do not obey Maxwell’s Equations which govern most electromagnetic waves and are thus hard to describe as a propagating wave form. Some researchers describe them as static points of light which are activated by a transfer of energy while others describe them as traveling faster than the speed of light. Field theory dictates that energy decreases from the point of transmission of most types of waves up to its point of reception by a receiver; thus, received power is generally lower than the originally transmitted power. This is not true for scalar waves. There is no attenuation of power during transmission of scalar waves. Therefore, scalar waves provide for the wireless transfer of electrical energy. Many physicists have suggested that this would only be possible in the vacuum of space. However, researcher Konstantin Meyl has demonstrated the effects of a scalar wave in the atmosphere. His research has shown that scalar waves propagate at 1.5 times the speed of light, transfer energy to a receiver, and are not attenuated by an anechoic chamber.

Scalar wave technology has a profound impact on possible nonconsensual experimentation with this type of directed energy. Many of the people voicing complaints of directed energy exposure have tried shielding themselves with anechoic chambers to no avail. Furthermore, investigators have reported using spectrum analyzers to scan alleged victims homes for extraneous radio frequencies, only to find untraceable wave forms and energy level increases. These findings suggest that some of the current experimentation may be scalar based or at least may be using scalar waves to modulate other wave forms through most forms of known shielding materials. In a correspondence with Konstantin Meyl, it was suggested that victims finding no relief from anechoic chambers should be suspicious of the possible use of scalar technology."

Läs mer om skalärvågor på exempelvis följande länkar:

100 years Scalar Waves Conspiracy: http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/213-100-years-scalar-waves-conspiracy.html

Technical proof that Scalar Waves exist: https://vimeo.com/72878317

Scalar Waves used in Mind Control: https://www.youtube.com/watch?v=kKQ-tOG5j9o
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-09-27 kl. 19:58.
Citera
2015-09-27, 21:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det finns olika typer av vågor. Vissa vågor är enklare att skydda sig emot än andra. Offer har exempelvis försökt skydda sig mot de eletroniska attackerna genom att gå in i en Faradays bur - dock förgäves. Trots att en sådan bur i hög grad skyddar mot elektromagnetisk strålning fortsätter tortyren/attackerrna. Därför kan det röra sig om andra slags vågor, s.k. skalärvågor, vilka verkar minst sagt svåra att skydda sig emot.

Du kanske inte visste det men skalärvågor är faktiskt ett pseudovetenskapligt påhitt. Eller uttryckt på ett annat sätt: de finns inte något som heter skalärvågor.

http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave
Citera
2015-09-27, 21:50
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Du kanske inte visste det men skalärvågor är faktiskt ett pseudovetenskapligt påhitt. Eller uttryckt på ett annat sätt: de finns inte något som heter skalärvågor.

http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave

Ett pseudovetenskapligt påhitt hävdar du. Du vet väl att synen på vad som räknas som vetenskap kan ändras. Källan till din anklagelse om pseudovetenskap (får man förmoda) - rationalwiki - kanske borde uppdatera sitt innehåll/ändra sin syn på vetenskap? Kan för övrigt inte låta bli att ställa frågan huruvida du anser dig vara ignorant eller inte?

Hade du sett åtminstone klickat på en av länkarna som erbjöds i mitt förra inlägg hade du antagligen inte svarat som du gjorde...Nåja, här kommer videobeskrivningen från länken "Technical proof that Scalar Waves exist" https://vimeo.com/72878317

"Summer 2011 White TV got the hint from the Swedish Secret Service, that scalar waves are used in mind control. The victims, targeted individuals (t i) complain, that nothing is shielding against the radiation attacks (tin foiled hats) and that they can be targeted in high altitudes ore far beneath the ground in caves. This already indicates, that they are not targeted with electromagnetic waves, but another kind of wave.

Soon the contact was made to the leading scalar wave researcher, Prof. Konstantin Meyl, teacher and researcher in physics at a university in southern Germany. Because of the more than 100 years on-going cover up against scalar waves, he decided 1999 to construct an experimental kit, that shows how Nicola Tesla worked in the late 1890-ies to detect scalar waves, which are longitudinal waves, not transversal, as the electromagnetic waves. This kit has been sold to more than 1 000 researchers all over the world, opening their eyes, that other interesting types of waves exist.

Prof. Meyl, the Nikola Tesla of today, shows not only the difference between the electromagnetic waves (Heinrich Hertz 1888) and the scalar waves (Nikola Tesla 1897), but also different and more convenient ways to apply them.

Differences:
1. scalar waves propagate with different speed, sometimes much quicker than the speed of light,
2. scalar waves can transport wireless electricity
3. scalar waves can have huge over unity effect by collecting neutrinos (free energy)
4. a scalar wave transmitter realizes directly, if the receiver is in resonance
5. no shields against scalar wave
6. scalar waves do not decay in the distance, you can send them through the earth to the other side

Technical and medical improvements:
1. cell phones only using scalar waves do not emit electro smog and have one dimension more to modulate information both on the frequency and the wavelength; computers run by scalar waves have much better efficiency than even quantum computers
2. wireless transportation of electric energy without losses; cell phones, electric cars, motors etc. need no battery, they can be charged through the air while running without pollution
3. scalar waves are able to transmit medical information to the body in a positive context (bio resonance/frequency medicine, ie. Bicom, Oberon, Scio) or negative: mind control and remote killing
4. DNA and cell communications can be physically explained
5 free energy devices collecting neutrinos can be built
6 bees, butterflies and other animals will recover

Finally it has to be noticed, that Prof. Meyl detected a third kind of wave, the magnetic scalar wave, which is biological relevant. So there are three different kind of waves: the electromagnetic (Hertz), the electric scalar wave (Tesla) and the magnetic scalar wave (Meyl)."
---
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-09-27 kl. 21:52.
Citera
2015-09-27, 22:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ett pseudovetenskapligt påhitt hävdar du.

Det är inte bara jag som hävdar att det är pseudovetenskap. Du hittar inte en enda naturvetenskaplig institution som hävdar annat än att skalarvågor är ett helt ovetenskapligt mumbo-jumbo. Skalarvågor är i ett naturvetenskapligt perspektiv icke existerande. Finns inte, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas.
Citera
2015-09-27, 22:18
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Det är inte bara jag som hävdar att det är pseudovetenskap. Du hittar inte en enda naturvetenskaplig institution som hävdar annat än att skalarvågor är ett helt ovetenskapligt mumbo-jumbo. Skalarvågor är i ett naturvetenskapligt perspektiv icke existerande. Finns inte, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas.

Du verkar åtminstone ha lite svårt att läsa innantill - i mitt föregående inlägg står det klart och tydligt motsatsen till vad du hävdar!

"Soon the contact was made to the leading scalar wave researcher, Prof. Konstantin Meyl, teacher and researcher in physics at a university in southern Germany. Because of the more than 100 years on-going cover up against scalar waves, he decided 1999 to construct an experimental kit, that shows how Nicola Tesla worked in the late 1890-ies to detect scalar waves, which are longitudinal waves, not transversal, as the electromagnetic waves. This kit has been sold to more than 1 000 researchers all over the world, opening their eyes, that other interesting types of waves exist.

Prof. Meyl, the Nikola Tesla of today, shows not only the difference between the electromagnetic waves (Heinrich Hertz 1888) and the scalar waves (Nikola Tesla 1897), but also different and more convenient ways to apply them."
Citera
2015-09-27, 22:25
Medlem
madtops avatar
Citat:
Fäster du ingen tilltro alls till mängder av människors likartade vittnesmål? Tror du att utsatta anordnar konferenser i ämnet för skojs skull?

Jag tror på människor när de säger att de upplever att det blir jagade av röda bilar. Men det betyder inte att de faktiskt blir jagade av röda bilar.

Det finns människor som springer omkring och säger att de har blivit kidnappade av aliens. Betyder det att aliens kidnappar människor? En hel del hävdar att de är Jesus - betyder det att det springer omkring en massa guds söner?

Och jag tror de åker på konferenser och skriver på forum som detta för att få bekräftelse. Att de åker på konferens, eller skriver här, bevisar självklart inte att deras upplevelser är verkliga. En person med förföljelsemani blir inte mindre sjuk bara för att den umgås med andra sjuka.
Citera
2015-09-27, 22:42
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag tror på människor när de säger att de upplever att det blir jagade av röda bilar. Men det betyder inte att de faktiskt blir jagade av röda bilar.

Det finns människor som springer omkring och säger att de har blivit kidnappade av aliens. Betyder det att aliens kidnappar människor? En hel del hävdar att de är Jesus - betyder det att det springer omkring en massa guds söner?

Och jag tror de åker på konferenser och skriver på forum som detta för att få bekräftelse. Att de åker på konferens, eller skriver här, bevisar självklart inte att deras upplevelser är verkliga. En person med förföljelsemani blir inte mindre sjuk bara för att den umgås med andra sjuka.

Det ena utesluter inte det andra. Världen är som sagt inte svartvit. Förstår dock egentligen inte varför du nämner dessa saker. Nåja, ignorans har den fördelen att den kan göra att världen ter sig mindre hemsk än vad den faktiskt är.
Citera
2015-09-27, 23:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Because of the more than 100 years on-going cover up against scalar waves,

Nu får du väl ta och bestämma dig. Är skalärvågor något som är vetenskapligt accepterat eller är mumbo-jumbon utsatt för en mer än hundra år lång så kallad "mörkläggning"?

Så nej, alla ni TI's behöver inte vara rädda för skalärvågor. De finns inte och kommer aldrig finnas och ni ska vara väldigt avvaktande till personer som börjar prata om dem. Och därför tycker jag vi droppar dessa imaginära vågor eftersom de är väldigt off-topic.
Citera
2015-09-28, 07:52
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Nu får du väl ta och bestämma dig. Är skalärvågor något som är vetenskapligt accepterat eller är mumbo-jumbon utsatt för en mer än hundra år lång så kallad "mörkläggning"?

Du har väl redan fått (tillräckligt) svar på din fråga? Om inte - se åter inlägg 1153, 1155, 1157.

Förresten, du kanske skulle passa på att se intervjun med Prof. Konstantin Meyl om det du kallar "mumbo-jumbo"?
Citera
2015-09-28, 13:35
Medlem
Harfagers avatar
En av de jobbigaste bitarna nu är att om och när jag har fått tag i jurist, spaltat upp allt och är på väg till åklagare så kommer detta att drabba många människor, människor som kan komma att skrivas in i historieböckerna som sadister, vettvillingar mm.
Så då jag skriver etc om dessa så låser jag mig på att sätta fast och avslöja dem och sparar varje detalj i tex dagböcker sedan i alla fall 12 år tillbaka.

Tror inte att alla har insätt innebörden av sitt agerande , tror inte någon kan insätt vidden av deras handlande från början, de kör bara på och försöker begrav, tysta detta numera.

Såg en kvinna en gång som satt inne för förskingring på sin arbetsplats , summan var runt 50 000, och hon kunde inte förstå att hon fått fängelse, hon var ju inte normalt kriminell utan hade bara tagit pengar från ett konto på sitt jobb.
Det är nog många utav de jag haft efter mig som är djupare insyltade som resonerar liknande och jag är inte för långa fängelsestraff i dessa fall men jag måste sätta ner foten nu ordentligt inte bara för mina nästan 20 år av förföljelse trakasserier etc utan för andra som kan få sina liv förstörda utav detta psykopatiska beteende som utav utförarna tydligen blir en självgående paranoia med självbedrägerier och andra mindre trevliga delar av mänskligheten.

Dessa har nog hamnat i sin låsning av rädsla för bla mediedrev och häxjakt så de behöver inte vara fullblods psykopater eller illvilliga egentligen, de har hamnat i en situation de inte kunde hantera eller förutse hur stort det skulle bli och de vet nu att tex deras barn och barnbarn kan bli mobbade i skolan , de själva missta jobb och förmåner och aktning hos de runt dem för en situation nästan vem som helst skulle kunnat hamna i och även om vissa var med om starten på detta för nästan 20 år sedan så kan de tro att deras bit har blivit förminskad genom andras efterföljande ageranden , men inte för mig, själva starten är det jag vill få ut och registrerad hos allmänheten, resten som det som liknar GS hade jag själv kunnat bli lurad bitvis till som tex falla för ryktesspridning med mera.

Allmänheten förtjänar också att få veta att deras bostäder kan bli filmbuggade utav folk som hitintills aldrig behövt svara på vad de gör och redan där så måste utförarna sätta på sig en slags skygglapp med vi och "boskapen" (= dem) tänk då de springer på objekten på stan tex .

Jag inser behovet av bevisinsamlande och förebyggande som olika kameror är men det måste gå att automatisera dessa och göra dem intelligenta.

Jag har sett på vänlistor hur i alla fall en av de i början blivit vän med mina vänner och har förstått att det kampanjats friskt även där vilket varit lätt då jag av samma anledning hållit mig borta från vänner och bekanta då jag inte kunde ta bladet från munnen och alltså på så sätt skydda dem från de jag har efter mig. Denne person har troligen en släkting på af som jag mött ett par gånger och givetvis så uppstod ett fel från dennes sida som vållade extra besvär....
Senast redigerad av Harfager 2015-09-28 kl. 14:32.
Citera
2015-09-28, 14:08
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
För att det är ett för dyrt, omständigt och säkerhetsmässigt sårbart sätt för att i hemlighet försöka motivera en person att tro att denne är knäpp i huvudet.

Gangstalking är helt enkelt inte ekonomiskt gångbart. särskilt inte för det 20-årsperspektiv som Harfager berättar om.
Det tar inte 20 år att motivera någon att begå självmord.
Det tar en vecka (för en duktig "controller").

Metoder likt de som används vid organized stalking har använts förr om man säger så - precis som de används än idag. Betänk exempelvis STASI och deras användande av Zersetzung-tekniker för att krossa motståndare psykologiskt. Dessa metoder användes för övrigt inte bara av Östtyskland utan likväl av andra stater knytna till östblocket:

"Zersetzung techniques were used by other East Bloc intelligence and security agencies. This includes extensive use by the hierarchically superior agency in the USSR intelligence framework, the Russian KGB. Techniques that would be described as Zersetzung techniques, would otherwise be described and fall under those of "active measures" as termed by the KGB. Techniques that would be classified as active measures or Zersetzung continue to be employed by selected security and intelligence organizations worldwide to this date. The Russian FSB, which has the present organizational responsibilities and congruent authorizations to the internal security, CI, investigatory directorates of the former KGB has been widely implicated in continued use of active measures techniques in numerous operations." (källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Stasi)

Tror du verkligen att ekonomin var ett problem i sammanhanget för STASI eller utgör ett problem för de 'tjänster' som använder metoderna idag? Statens möjligheter till finansiering verkar i princip obegränsade betänk exempelvis storleken på USA:s statsskuld. Samtidigt behöver givetvis inte staten alltid vara inblandad - teknikerna kan kopieras av andra (nätverk).

Vidare, finns det sannolikt extremfall åt båda hållen. Om något tar en vecka, ett år eller 20 år har mindre betydelse. Vissa saker kan helt enkelt kräva litet arbete medan andra saker kan kräva desto mer.
Citera
2015-09-29, 03:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Metoder likt de som används vid organized stalking har använts förr om man säger så

Visst är det så, men vad som återstår att visa för våra älskade TI's, är vaför dessa kostsamma metoder skulle användas även på Dem?
De GÖR ju ingenting. De tillhör inga oppositionella partier, de utgör ingen fara för rättssäkerheten och de hotar INTE makten.
Vad gör dem så farliga för "etablissemanget", att man måste ägna 20 år åt att försöka motivera dem att ta livet av sig, snarare än att bara iscensätta ett "rånmord" (Se T.H. Moray).

Resten av ditt inlägg var Trams och OT, så du får nöjda dig med att besvara de frågor jag ställt nu.

Personligen hotar jag makten BIGTIME, men trots det så var det mer än 5 år sedan makten lade energi på mig. DET är skumt!
Jag vill också bli GS'ad. Vad måste jag göra? Bygga giftbomber en masse eller?
Senast redigerad av Trolltestet 2015-09-29 kl. 03:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in