Citat:
Snakeplisssken efterfrågade bevis. Du bad honom att titta på en länk som INTE innehöll bevis. Jag påpekade bristen i detta, du började tramsa om att jag inte läst vad du länkat och sedan ville du väldigt gärna prata om andra länkar än den kritiserade, vilket du fortfarande ägnar dig åt.
Pllissken frågade. Jag svarade.
Du å din sida svarar så snabbt att du knappast kan ha hunnit gå igenom den information som finns på sidorna. En information som visar på att elallergi/elöverkänslighet knappast är något inbillat problem. Idiotiskt att tro att så skulle vara fallet. Du svarar därtill utan att ens nämna länken till professor Martin Pall.
Citat:
Att aktivt välja att diskutera något annat än det som diskuteras kallas att byta fokus och att försöka ge sken av att det finns bevis för någonting i en källa där inga sådana bevis finns kallar för falsk källhänvinsning, lögn, förtal, oärlighet och en hel del annat.
För övrigt så har du lyckats väldigt väl i ditt bortfokuserande, eftersom vi nu är väldigt långt ifrån något som är centralt för tråden och borde ha kunnat klaras av mycket snabbare om du inte hade varit så jävla falsk eller korkad, välj själv vilket.
Här kan du läsa på väldigt kortfattat om nocebo-effekten. Det finns av en händelse även länk till artikel om el-överkänslighet i samma artikel.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Noceboeffekt
Jag föreslår att du fortsätter ytterligare diskussion om detta i psykologi eller hälso-forum, ifall du absolut måste envisas med att diskutera det.
För övrigt så har du lyckats väldigt väl i ditt bortfokuserande, eftersom vi nu är väldigt långt ifrån något som är centralt för tråden och borde ha kunnat klaras av mycket snabbare om du inte hade varit så jävla falsk eller korkad, välj själv vilket.
Här kan du läsa på väldigt kortfattat om nocebo-effekten. Det finns av en händelse även länk till artikel om el-överkänslighet i samma artikel.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Noceboeffekt
Jag föreslår att du fortsätter ytterligare diskussion om detta i psykologi eller hälso-forum, ifall du absolut måste envisas med att diskutera det.
Är det någon som svamlar i nattmössan så är det du. Ta du ditt skitsnack om "konspirationsmupp", "falsk", "korkad" och tryck upp på valfritt ställe! Detsamma kan du göra med ditt andra skitsnack om "falsk källhänvinsning, lögn, förtal, oärlighet och en hel del annat"! Sist men inte minst kan du även ta och trycka upp din länk om Noceboeffekt på valfritt ställe! Tror du verkligen att alla de skador människor får från strålning beror på inbillning är du ju mer än lovligt dum! Har du inte förstått att strålning faktiskt skadar!?