2016-06-18, 16:31
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna97
men dom är inte barn, dom är över 15 minst säkert över 17 så sluta säg barn

Ensamkommande barn är barn. Det har vi fått lära oss. Är du rasist?

.
Citera
2016-06-18, 16:35
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Chefen är visst borttagen därifrån nu. Sparken eller frivilligt lämnat. Företaget verkar ju dock fortsätta. Efter mars när de nu inte fick jobba med under 18 år längre hade de visst en ny "affärsplan" som utslussningshem för unga ensamkommande män 18-25 år. Det lär väl ge bidrag från oss skattebetalare det med.
Nja, det väl hennes bolag? Är Lotta den andra som tagit för sig?
Citera
2016-06-18, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
'Finns det nagon som har inlogg/mojlighet att kolla om hon finns med pa Lexbase?
Eller ar det redan gjort?
Lexbase är inget forum man kan döma folk efter. Jag finns själv med där dömd för "ringa bokföringsbrott". Rent dravel. Åklagaren, tillika rättegångens ledamöter, som stollen fick med sig på sin sida, så blev jag dömd för brottet ifråga.

En felaktig dom dömd av inkompetenta jurister för att få i runda slängar 160 000 kr av mig. En TR-dom, med partipolitiska åsikter dessutom. Jo jag fick betala dessa 160 000 kr..
Senast redigerad av Forestman 2016-06-18 kl. 16:58.
Citera
2016-06-18, 16:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Nja, det väl hennes bolag? Är Lotta den andra som tagit för sig?

Jo kanske bara bortplockad från hemsidan. Likt nu upprensningen från Facebook men fortsatt aktiv. De verkar ha startat det ihop då bägge stod som "Företagsledare" dock med Joh*nna överst med bild vilket tyder på hon nu var lite mer av chefen.
Citera
2016-06-18, 16:43
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestman
Lexbase är inget forum man kan döma folk efter. Jag finns själv med där dömd för "ringa bokföringsbrott". Rent dravel. Åklagaren, tillika rättegångens ledamöter, som stollen fick med sig på sin sida, blev dömd för brottet ifråga.

En felaktig dom dömd av inkompetenta jurister för att få i runda slängar 160 000 kr .

Om man loggar in sa kan man se vad/vilka brott personen har domts for.

Jag har INTE domt nagon,det gor tingsratt-hovratt.

Dravel Det ar din personliga asikt, stall det mot fakta.
Felktigt domd eller inte star nog inte med i handlingarna...
Citera
2016-06-18, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Chefen är visst borttagen därifrån nu. Sparken eller frivilligt lämnat. Företaget verkar ju dock fortsätta. Efter mars när de nu inte fick jobba med under 18 år längre hade de visst en ny "affärsplan" som utslussningshem för unga ensamkommande män 18-25 år. Det lär väl ge bidrag från oss skattebetalare det med.
Ensamkommande män mellan 12-40 år ska det vara! Eller barn, som det populistiskt proklameras.
Citera
2016-06-18, 16:50
Bannlyst
Citat:
men dom är inte barn, dom är över 15 minst säkert över 17 så sluta säg barn
I juridisk mening är detta barn vi talar om sen om de biologiskt är 25 e en annan sak svenska staten har registrerat dem som barn vilket pedofilkvinan varit fullt medveten om
Citera
2016-06-18, 16:55
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
SATAN vilken camel toe på sista bilden Gör ont i ögonen.

Ni som tycker hon är GILF. Kolla sista bilden och tänk naken utan smink.

Fy fan. Kom lite kräk i munnen nu.

.

På en av länkarna kan man tydligt läsa "Jag kan ge dig en hel skål med negativa saker med de jag ser" på kommentarerna och bilderna va rätt oskyldiga ändå bortsett från en extra person som antagligen inte bör vart där satt säga hehe,
Kan folk ha vetat om att det var något mellan j och pojken sedan tidigare tro?
Citera
2016-06-18, 16:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxslimxxx
På en av länkarna kan man tydligt läsa "Jag kan ge dig en hel skål med negativa saker med de jag ser" på kommentarerna och bilderna va rätt oskyldiga ändå bortsett från en extra person som antagligen inte bör vart där satt säga hehe,
Kan folk ha vetat om att det var något mellan j och pojken sedan tidigare tro?
Jag känner mig tämligen säker på det. Kommentaren "Med alla tre?" till bilden från besöket i Göteborg är också lite mysko...

Tror hon blev smått hypoman av alla pengar och uppvaktande unga män.
Citera
2016-06-18, 17:04
Medlem
Foreheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tahta2
Några bilder från hennes FB

Den första bilden är kanske mest bisarr. "Vem intresserade sig för Joh*anna M*ller mest i år.
Flest kramar, meddelanden och partykvällar med tre olika afghanska flyktingpojkar:
http://i.imgur.com/szxZN0r.jpg
http://i.imgur.com/Ewl33V0.jpg
http://i.imgur.com/h5LTx8t.jpg
http://i.imgur.com/czJlleR.jpg
http://i.imgur.com/wWjWnJz.jpg

Vilken slyna, utvisa henne tillsammans med Afghanerna
Citera
2016-06-18, 17:10
Bannlyst
Citat:
jo hon var ju inte ful.
ALLA fittor smakar lika, bara att stoppa in den. Ful som snygg, nåja, kanske går enklare om innehavaren är av det vackrare slaget.. Men vete fan, huvudsaken är väl att man får fett på sylen..
Citera
2016-06-18, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forehead
Vilken slyna, utvisa henne tillsammans med Afghanerna
Kan ev. ha polsk tillhörighet. Osäker där. Låter lite så. Men ingen svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in