Citat:
precis...hennes familj och vänner kände säkert inte till alla detaljer i en helhetsbild. Allt de kan beskriva för oss i allmänheten, är ju vad de VET....det vill säga, de pusselbitar Lotta valt att dela med sig av till dem. Och att detta inte utgör ett fullagt pussel, är ju helt naturligt. Orsakerna bakom att dessa pusselbitar ser lite olika ut, har nog mycket med vad jag försökte beskriva i tidigare inlägg till dig. Sen måste jag kommentera din kommentar angående utseende och sexattraktion. Jag tror inte det var vare sig eller, som fick Lotta att bli intresserad. Däremot hans uppvaktande. Han har troligen framstått som Prince charming....med glimten i ögat och alla de rätta orden. Inte alls framstått som den aggressiva buffel han är och ser ut som. Om du kikar dig omkring på olika par, så är det inte ovanligt att man ser ett omaka par....med en partner med ofördelaktigt utseende. Denna någon har andra saker som gör dem attraktiva. Så det var nog andra saker som gjorde M attraktiv i lottas ögon.....alldeles där i början. Och just detta är ju förövare så duktiga på att visa upp.....sina Prince Charming sidor. Men som sagt....Lotta upptäckte ju väldigt snabbt att han bara spelade ett spel och inte var något för henne.
Men låt oss nu ponera att djungelapan lägger charmoffensiven till och uppvaktar Lotta via facebook.
På vilket sätt kan han imponera på ekonomiassistenten till den grad att hon blir alldeles till sig och vill träffas?
Vad ska han berätta om sig själv? 33 år gammal och jobbar med … vaddå? Bor... vardå? Har tidigare sysslat med.. vaddå? Har en familj som gör.. vaddå? Hur ser hans syskon ut? Var bor de? Har de familj? Vad har han för framtidsplaner?
Om man sen träffas just via facebook, blir man inte som potentiell flickvän till fanskapet lite nyfiken på människan och vill titta på bilderna och läsa texterna på hans feja? Om man gör det är det omöjligt att inse att människan saknar en fungerande hjärna..