2016-06-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Vilken tur att vi vet hur det gick till!

För då behöver vi inte spekulera, så som du gör. Nu var det ingen blöt fest och tappat omdöme, det var på hennes initiativ, vid upprepade tillfällen och i hennes hem.

Vad bekommer hennes omdöme så tycks det vara tappat sedan länge, hon har en högst osmaklig relation till de människor hon hanterar i sitt företag och det syns tydligt i socialamedier samt i riksmedia för stunden..

En liten undran: HUR fick hon hem killarna? Att hon bjudit på tårta har vi sett och förmodligen var det något dylikt hon lockade med, mer eller mindre medvetet kanske. Omdömeslöst, ja, visst, men att därifrån hota sig till sex känns osmidigt. Kunde hon ens vara säker på att grabbarna skulle få stånd i så skarpt läge...?
Citera
2016-06-16, 22:49
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gastkramande
Skulle alla rösta på SD skulle detta aldrig hänt, denna cirkusen måste röstas bort. Jag är röstberättigad och röstat 3 gånger nu på det enda partiet som kan tolka spåkulan rätt.

Angående kvinnor som har vänsterlagda åsikter så tycker jag helt klart att de förtjänar att berikas av utlänningar genom våldtäkt.

Hur vet vi att det inte rör sig om kvotflyktingar, dvs sådana som SD vill öka importen av?
Citera
2016-06-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det har framkommit att det var en person som jobbat på boendet som gjorde anmälan. Jag har svårt att tro på killarnas berättelse. Exempelvis har de sagt att de själva kontaktade polisen och socialen som avfärdade dem. Det kan inte stämma, särskilt om de hade filmen redan då. Att de säger att de inte gillar blöta fester behöver inte heller vara sant.

Killarna är ju betydligt mer trovärdiga än kvinnan som svarar med uppenbara lögner och pekar ut en annan kvinna med tatueringar.
Citera
2016-06-16, 22:51
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
En kvinlig pedofil alltså.
Konstigt att inte slaskpressen kastat sig över detta delikata ärende.
Min gissning är att det finns väldigt mönga små valpar begravda här. En härva värre än en såpa kommer nyatas upp. Både dom små små barnen och flyktingboende kommer få det hett om öronen.

Lista på hvb hem i sörmland
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=6244688

är dum i huvudet?
Du frågar varför inte slaskmedia skriver om det, men hela tråden är startad utifrån en artikel från slaskmedia. ser inget om det på brunsörjemedia
Citera
2016-06-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jodå de kan säkert hitta kuk. Men de vill kanske inte ha vilken kuk som helst. Är man en kvinna på 41 så är det inte jätteenkelt att få ligga med en kille som är under 25. Det kan också vara så att dessa killar helt enkelt attraherar en del kvinnor.

Tror knappast det skulle vara svårt för en kvinna på 41 som ser någorlunda bra ut att hitta killar yngre än 25. Det är lättare än du tror. Det är snarare makten över dem och utnyttjandet av dem som gjorde att hon ville ligga med just dessa och få utlopp för sina sjuka lustar.
Citera
2016-06-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Killarna är ju betydligt mer trovärdiga än kvinnan som svarar med uppenbara lögner och pekar ut en annan kvinna med tatueringar.
Kvinnan vill inte tillstå att hon legat med dem. Men att ligga med en person behöver inte vara våldtäkt eller sexuellt utnyttjande. De här killarna kan mycket väl vara vuxna och definitivt är de byxmyndiga.
Citera
2016-06-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
En liten undran: HUR fick hon hem killarna? Att hon bjudit på tårta har vi sett och förmodligen var det något dylikt hon lockade med, mer eller mindre medvetet kanske. Omdömeslöst, ja, visst, men att därifrån hota sig till sex känns osmidigt. Kunde hon ens vara säker på att grabbarna skulle få stånd i så skarpt läge...?
Hon har/hade även killar som bor/bodde hemma hos sig, familjehem eller vad det kallas, utöver boendet som lades ned.
Citera
2016-06-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Någon undrade i tråden om hon tar den i tvåan - tycker denna bild och kommentarerna till den svarar på den frågan Som dom har utnyttjat den dumma kärringen och visst är det hela med filmen en i afghanernas tycke listig plan för att få ett asyl-ja https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153332096766106&set=a.10151267347 256106.1073741825.519236105&type=3&theater

Kommentarerna på den sidan:

"-Vart är du?

-I Göteborg vet du väl! (Svettig smiley)

-Men med alla???"

Citera
2016-06-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Tror knappast det skulle vara svårt för en kvinna på 41 som ser någorlunda bra ut att hitta killar yngre än 25. Det är lättare än du tror. Det är snarare makten över dem och utnyttjandet av dem som gjorde att hon ville ligga med just dessa och få utlopp för sina sjuka lustar.

Vilken diskussion. Det finns 41-åringar som väger 120 kg och ser ut som vrak och så finns det 25-åriga tjejer som ser lika illa ut, båda grupperna av kvinnofolk lär ha lika svårt att få ligga med någon under 25, samma sak gäller för män. Är man hyfsat välbevarad, tränar, äter bra, inte röker osv kan man vara i minst lika bra form som en yngre person och det attraherar det motsatta könet, punkt. Som du skriver, det är skillnad om man är 70 år, är vithårig och har rullator, men så var inte fallet.

Men det är typiskt flashbackmän, alla kvinnor är för fula för dem. I teorin

Sedan vet jag inte om jag håller med om makt och sjuka lustar. Det kan också vara tabut som tände henne, tabut att ligga med en klient, tabut att ligga med en ung kille osv.
Citera
2016-06-16, 22:58
Medlem
Niggrationsverket bär ansvaret naturligtvis. Någon ljuger här, antingen "chefen" eller den andre som varit anställd men det verkar mycket skumt att det får förekomma sexuella historier eller hämndaktioner.

Framförallt måste barnen skyddas från den depraverade västerländska kulturen, om det nu rör sig om oskyldiga barn, vilket jag tror?

Barnen är vår framtid, glöm inte det. Jag känner mig mycket kluven, något säger mig att det är "false flag" men var har hänt med vårt goda land? ...Jag tycker det också är ganska sorgligt att regnbågsflaggan tvunget måste hissas överallt. Jag har inget emot människorna men jag gillar inte allt fjanteri... ...
Citera
2016-06-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsarn
Hon har/hade även killar som bor/bodde hemma hos sig, familjehem eller vad det kallas, utöver boendet som lades ned.

Rör det sig om att hon var familjehem är det riktigt allvarligt, för då rör det sig om beroendeställning.
Citera
2016-06-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Någon undrade i tråden om hon tar den i tvåan - tycker denna bild och kommentarerna till den svarar på den frågan Som dom har utnyttjat den dumma kärringen och visst är det hela med filmen en i afghanernas tycke listig plan för att få ett asyl-ja https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153332096766106&set=a.10151267347 256106.1073741825.519236105&type=3&theater

Är det hon alltså ? Ser väl okej ut. Jag hade satt på henne som tonåring. Tyckte den här meningen nedan var rätt sjukt jag hitta på hennes sida.

Känner mig så otroligt lyckligt lottad över mina älskade ungar ❤

Den meningen får helt plötsligt en helt annan innebörd.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2016-06-16 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in