2016-06-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Vilket påverkar honom hur? Han är en fri man att spendera sina dagar var och hur han vill. Fortsätta "gå i sömnen", tex.

Men den här tråden verkar mer ha gått över i samhällsproblemet att killar inte får knulla...

Ja du....bitterheten över att vi i Sverige har ett mansöverskott som bara växer är påtaglig

Tror detta har ganska lite med specifikt flyktingarna att göra. Hur många träffas inte via jobbet och kanske blir dragna på personalfesten och hamnar i säng med varandra? Det händer ganska ofta! Men samma sak hade kunnat hända på ett internat för svenska pojkar, att det tänder till och att det är förbjudet kanske gör det extra upphetsande för båda parter?

Jga minns själv när jag var 19 år och blev hembjuden till min psykolog (precis när psykologen flyttat 30 mil bort) Jag hade väl på känn att det inte var så bra att åka dit, umgås, äta middag och sova över, lik förbannat gjorde jag det och det som hände sedan är historia, för mig en tråkig historia eftersom jag hade förväntningar på mer än bara "det"
Citera
2016-06-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nej kanske inte så, men det finns andra aspekter. Åldern är en mycket viktig faktor. En kvinna som börjar komma upp lite i åren har inte längre så lätt att hitta killar, men många har ändå stark sexualdrift. En del åker till exempel till Afrika för att knulla.

Men många äldre kvinnor gillar unga killar och vad är då bättre än dessa flyktingbarn som ställer upp på allt helt kravlöst. Hon har kontroll och tillfredsställer sina behov samtidigt som killarna säkert också får ut något av det.

En kvinna i hennes ålder och med hennes utseende har inte svårt att hitta killar som ställer upp frivilligt. Om hon nu har legat med dessa två killar så kan det ha skett på killarnas initiativ efter en blöt fest. Hon tappade omdömet och ställde upp.
Citera
2016-06-16, 22:34
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Svenska kvinnor är inte mer lössläppta en någon annan västlig kultur...

...

du är så näpen med dina kommentarer. Jo, dom är uppe i toppen när det gäller lössläppthet. Men nu ska jag sluta spamma tråden med mer OT.
Citera
2016-06-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Någon undrade i tråden om hon tar den i tvåan - tycker denna bild och kommentarerna till den svarar på den frågan Som dom har utnyttjat den dumma kärringen och visst är det hela med filmen en i afghanernas tycke listig plan för att få ett asyl-ja https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153332096766106&set=a.10151267347 256106.1073741825.519236105&type=3&theater

Jag har lite svårt att förstå den här tanken att det är killarna som har lurat henne i en fälla. Man kan naturligtvis tänka sig att de har haft någon smart plan att om de hade sex med en äldre svenska kvinna så skulle de riskera stening i Afghanistan och därför skulle de få stanna i Sverige. Men det låter lite långsökt och jag undrar om de här killarna verkligen är så smarta.

Man skall komma ihåg att den som har anmält händelsen är en tredje person. En före detta anställd på boendet. det kan ha varit den personen som har filmat utan att varken kvinnan eller killarna har vetat om det till exempel.

Källa
Citera
2016-06-16, 22:35
Medlem
Citat:
Nej kanske inte så, men det finns andra aspekter. Åldern är en mycket viktig faktor. En kvinna som börjar komma upp lite i åren har inte längre så lätt att hitta killar, men många har ändå stark sexualdrift. En del åker till exempel till Afrika för att knulla.

Men många äldre kvinnor gillar unga killar och vad är då bättre än dessa flyktingbarn som ställer upp på allt helt kravlöst. Hon har kontroll och tillfredsställer sina behov samtidigt som killarna säkert också får ut något av det.

Det är väl en 41-åring det handlar om? En kvinna på 41 år har inga som helst problem att hitta kuk. Det lättaste som finns i denna värld att hitta för en kvinna är just kuk. Det är inte någon 70-åring vi pratar om. Att hon ville ha sex med dessa asylsökande beror säkerligen på att hon blir upphetsad av att känna makt och utnyttja dem. Psykopatvarning alltså!
Senast redigerad av hoaxgammon 2016-06-16 kl. 22:39.
Citera
2016-06-16, 22:36
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Hon har makt över dem och har säkert manipulerat dem också.

Tror detta är ett av de kända fallen där ägarna till HVB-hemmet värvar "klienter" genom att lova dem del i kakan. Om hon har fem mjölkkor i sitt stall som får 4000 cash var i månaden för att vara på hennes hem, så kan hon nog skicka dem som springpojkar i såna här ärenden.
Citera
2016-06-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
En kvinna i hennes ålder och med hennes utseende har inte svårt att hitta killar som ställer upp frivilligt. Om hon nu har legat med dessa två killar så kan det ha skett på killarnas initiativ efter en blöt fest. Hon tappade omdömet och ställde upp.

Varför måste det ha varit på killarnas initiativ? Kan ju lika gärna varit hennes initiativ och hon kan mycket väl ha hotat dem för att de skulle gå med på det. Killarna gillar inte blöta fester, det är det hon som gör enligt det jag hörde på intervjun. Hon ville de skulle dricka, men de ville inte.
Citera
2016-06-16, 22:40
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Den kvinnliga chefen integrerade "flyktingbarnen" till det svenska samhället. Notan för hennes sexlust står vi skattebetalare för. Måste vara en desperat kvinna.
Citera
2016-06-16, 22:41
Medlem
Citat:
Jag har lite svårt att förstå den här tanken att det är killarna som har lurat henne i en fälla. Man kan naturligtvis tänka sig att de har haft någon smart plan att om de hade sex med en äldre svenska kvinna så skulle de riskera stening i Afghanistan och därför skulle de få stanna i Sverige. Men det låter lite långsökt och jag undrar om de här killarna verkligen är så smarta.

Man skall komma ihåg att den som har anmält händelsen är en tredje person. En före detta anställd på boendet. det kan ha varit den personen som har filmat utan att varken kvinnan eller killarna har vetat om det till exempel.

Källa

Nej, jag tror helt enkelt att de sexade först och spontant, filmandet var för att kunna titta på sexet sedan och dra en handtralla till minnet.

Ingen tvekan om att hon var poppis bland invandrarna, de öste ju ut hjärtan och beröm på hennes Facebook. Sedan kanske de blev besvikna på att de inte fick mer sex? Och då kom det väldigt lägligt: att i sin besvikelse använda sexfilmen för att försöka få PUT. De hade inget att förlora på det! Hmmm....tänker vi så kan vi fundera över VEM som är "psykopat".....

Edit: Annat alternativ är att de skrutit om sexet och att tredje part fått nys om det och i ren indignation "krävt" polisanmälan.
Senast redigerad av Potifar2 2016-06-16 kl. 22:44.
Citera
2016-06-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Vilken tur att vi vet hur det gick till!

För då behöver vi inte spekulera, så som du gör. Nu var det ingen blöt fest och tappat omdöme, det var på hennes initiativ, vid upprepade tillfällen och i hennes hem.

Vad bekommer hennes omdöme så tycks det vara tappat sedan länge, hon har en högst osmaklig relation till de människor hon hanterar i sitt företag och det syns tydligt i socialamedier samt i riksmedia för stunden..
Citera
2016-06-16, 22:44
Medlem
Citat:
Det är väl en 41-åring det handlar om? En kvinna på 41 år har inga som helst problem att hitta kuk. Det lättaste som finns i denna värld att hitta för en kvinna är just kuk. Det är inte någon 70-åring vi pratar om. Att hon ville ha sex med dessa asylsökande beror säkerligen på att hon blir upphetsad av att känna makt och utnyttja dem. Psykopatvarning alltså!

Jodå de kan säkert hitta kuk. Men de vill kanske inte ha vilken kuk som helst. Är man en kvinna på 41 så är det inte jätteenkelt att få ligga med en kille som är under 25. Det kan också vara så att dessa killar helt enkelt attraherar en del kvinnor.
Citera
2016-06-16, 22:45
Medlem
Citat:
Varför måste det ha varit på killarnas initiativ? Kan ju lika gärna varit hennes initiativ och hon kan mycket väl ha hotat dem för att de skulle gå med på det. Killarna gillar inte blöta fester, det är det hon som gör enligt det jag hörde på intervjun. Hon ville de skulle dricka, men de ville inte.

Det har framkommit att det var en person som jobbat på boendet som gjorde anmälan. Jag har svårt att tro på killarnas berättelse. Exempelvis har de sagt att de själva kontaktade polisen och socialen som avfärdade dem. Det kan inte stämma, särskilt om de hade filmen redan då. Att de säger att de inte gillar blöta fester behöver inte heller vara sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in