2016-06-16, 22:05
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Hur som helst... flyktingar får en skev bild när dom kommer ut efter knullat vänster kvinnor på asylboendet... det måste du väl hålla med om?

Bilden är inte skev, utan korrekt. Många svenska kvinnor knullar runt, ofta på första dejten.
Citera
2016-06-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag tror många kvinnor upplever situationen lite grand som när svenska män åker till Thailand. Stort överskott på killar som ställer upp på nästan vad som helst. Tjejerna är i överläge eftersom killarna inte har uppehållstillstånd och inga pengar. Inte alls förvånande att många kvinnor söker sig till branschen. Säkerligen en bidragande anlening till att kvinnor är så positiva till massinvandringen också.

Är det så svårt för svenska kvinnor att få ligga? Jag har aldrig upplevt att det är så. Den här kvinnan ser skaplig ut. Jag inte tänka mig att hennes enda chans att få sex var att tvinga/utpressa asylsökande.
Citera
2016-06-16, 22:08
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Det är ingen myt, och har inte varit någon myt på bra länge. Hårda våldtäktslagar har inget med en populations lössläppthet att göra. Hur lyckas du få till den slutsatsen.
Jag har fått ganska rejält med fitta i mina dagar, en av anledningarna till varför jag vet att det inte är en myt utan fakta. Inget jag är stolt över, för jag har haft dåliga värderingar som gjort att jag haft massa sex med olika, oftast svenska kvinnor. Dessa kvinnor har heller ingen bra moral.

Så du är också rätt lössläppt då alltså... men du vill att kvinnor inte skall vara det... vilket skulle göra dig mindre lössläppt... är det din logik?

Vad min logik ang hårda våldtäktslagar... är det inte rätt enkelt? titta men inte röra, det är Sverige idag... hur du får det till "lössläppthet" är för mig en gåta...

Jag har också haft många sexpartners... men jag har fått jobba för det också...
Citera
2016-06-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Är det så svårt för svenska kvinnor att få ligga? Jag har aldrig upplevt att det är så. Den här kvinnan ser skaplig ut. Jag inte tänka mig att hennes enda chans att få sex var att tvinga/utpressa asylsökande.

Själva upphetsningen hos henne för dessa asylsökande berodde med största sannolikhet på att hon hade makt över dem och kunde utnyttja dem. Troligen det som var syftet och njutningen med att ligga med dessa istället för random snubbe hon raggat upp på en krog.
Citera
2016-06-16, 22:19
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Så du är också rätt lössläppt då alltså... men du vill att kvinnor inte skall vara det... vilket skulle göra dig mindre lössläppt... är det din logik?

Vad min logik ang hårda våldtäktslagar... är det inte rätt enkelt? titta men inte röra, det är Sverige idag... hur du får det till "lössläppthet" är för mig en gåta...

Jag har också haft många sexpartners... men jag har fått jobba för det också...

Skrev ju att min lössläppthet berodde på dåliga värderingar, inte på kvinnor med dåliga värderingar. Dock, personer med dåliga värderingar dras ju till varandra.

Din logik gällande våldtäktslagar har inget med svenska kvinnors allmänna lössläppthet att göra, lika lite som t ex spritförbudet lyckades rå på alkoholkonsumtionen runt om i västvärlden för 100 år sen. Just våldtäktslagarna gäller ju främst för svenska män också. Svenska män är bättre än deras kvinnor på det planet är min upplevelse. Inte jättemycket bättre. Men något.
Citera
2016-06-16, 22:20
Medlem
Att Flashback fortfarande inte vet vilka "brottsoffren" är, ja, det är beklämmande. Vi vet inget om deras hemländer, om deras ålder eller dyl

Här snackas de om Afghaner, men ja, de flesta ensamkommande idag kommer väl ändå ifrån Syrien? Och syrier kan se lite grann ut som greker eller iranier, dvs vissa kvinnor tycker de är attraktiva. Afghaner däremot eller afrikaner, ja, de har nog generellt lite svårare att fånga en vit kvinna. Att ligga med en svart man är fortfarande tabu gällande vita kvinnor (därför de gömmer sig i Ghambia).
Citera
2016-06-16, 22:21
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Vilket påverkar honom hur? Här i verkligheten är han en fri man man att göra vad han vill. Fortsätta "gå i sömnen" tex.

Hur skall jag kunna veta hur det påverkar honom?

Det hade påverkat mig att sitta i rätten anklagad för våldtäkt om jag hade sovit sked med flickvännen och kuken hade rest sig...

Du menar att det inte hade påverkat dig eller dina vänner eller vänners vänner eller släkt eller bekanta om du blivit anklagad för våldtäkt? även om du blir friad?
Skumt... du verkar ha en live and let go attityd... önskar jag också hade en sådan ibland...
Citera
2016-06-16, 22:22
Avslutad
De bakomliggande orsakerna till svenska kvinnors positiva inställning till "flyktingar" behöver i många fall inte diskuteras vidare.
Citera
2016-06-16, 22:23
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
I realiteten så är han fortfarande våldtäktsman i allas ögon som känner till fallet eller hur...
Vilket påverkar honom hur? Han är en fri man att spendera sina dagar var och hur han vill. Fortsätta "gå i sömnen", tex.

Men den här tråden verkar mer ha gått över i samhällsproblemet att killar inte får knulla...
Citera
2016-06-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Nej kanske inte så, men det finns andra aspekter. Åldern är en mycket viktig faktor. En kvinna som börjar komma upp lite i åren har inte längre så lätt att hitta killar, men många har ändå stark sexualdrift. En del åker till exempel till Afrika för att knulla.

Men många äldre kvinnor gillar unga killar och vad är då bättre än dessa flyktingbarn som ställer upp på allt helt kravlöst. Hon har kontroll och tillfredsställer sina behov samtidigt som killarna säkert också får ut något av det.
Citera
2016-06-16, 22:28
Medlem
nobbenss avatar
Någon undrade i tråden om hon tar den i tvåan - tycker denna bild och kommentarerna till den svarar på den frågan Som dom har utnyttjat den dumma kärringen och visst är det hela med filmen en i afghanernas tycke listig plan för att få ett asyl-ja https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153332096766106&set=a.10151267347 256106.1073741825.519236105&type=3&theater
Citera
2016-06-16, 22:29
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Skrev ju att min lössläppthet berodde på dåliga värderingar, inte på kvinnor med dåliga värderingar. Dock, personer med dåliga värderingar dras ju till varandra.

Din logik gällande våldtäktslagar har inget med svenska kvinnors allmänna lössläppthet att göra, lika lite som t ex spritförbudet lyckades rå på alkoholkonsumtionen runt om i västvärlden för 100 år sen. Just våldtäktslagarna gäller ju främst för svenska män också. Svenska män är bättre än deras kvinnor på det planet är min upplevelse. Inte jättemycket bättre. Men något.

Skulle nog påstå att det har med saken att göra... dit exempel är inte relevant dock...

Svenska kvinnor är inte mer lössläppta en någon annan västlig kultur... du kan liksom inte jämföra med MENA kulturer som faktiskt föder mycket mer barn än oss... och egentligen mer "lössläppta" om dom inte blir konstant våldtagna dock... iofs inte en omöjlighet...

Och om man för någon form av statistik av "lössläppthet" återigen så tror jag inte svenska kvinnor ligger i topp i väst... dvs det du anser vara lössläppthet är från din utgångspunkt och de kvinnor du haft sex med... vilket också antyder att du har varit lika lössläppt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in