2016-06-16, 21:54
Medlem
Sigeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Så då var det klargjort varför de anmälde det hela. Om de riskerar att bli stenade till döds (enligt egen utsago) så finns det inte en chans att de blir hemskickade.
Hela den här grejen luktar ju otroligt skumt.

- det finns kvinnor som är pedofiler, men det är galet ovanligt
- det finns kyska mena-män, men också det är galet ovanligt
- det finns säkert kvinnor som utpressar folk för att ligga, men det lär vara osannolikt på gränsen till fantasyland
- ung-kolonisatörerna däremot har ju antagligen ganska starka skäl att, medelst sextape, försöka utpressa antingen myndighetspersonen (som för all del inte var myndighetsperson men det fattade väl inte de) eller för att vinna samhällets sympati (=asyl), eller som du säger ett DIY-asylskäls-kit..
Citera
2016-06-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_hack
hon lär ju bli kändis nu! tycker bara synd om hennes barn vilken sopa detta är!
hon måste få ett helvete nu

tänk om detta är en bluff? komma bli kul att se hur rätten komma säga

Ja, det blir ju tufft att gå till jobbet imorgon kan jag tro, hon lär ju sjukskriva sig för nervproblem
Citera
2016-06-16, 21:57
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Är från planeten Realismus Maximus. Väl medveten om våra feministiska våldtäktslagar. Dock, vad fan har det med faktumet att många svenska kvinnor släpper till fitta till höger och vänster hela tiden ?...Inte ett svenskt fenomen helt och hållet, utan går igen i de flesta västerländska samhällen skulle jag tro. Dock intar svenskor en topposition inom detta gebit. Borde väl vara uppenbart för de flesta vid det här laget ?

Det jag nämnde och som du även säger rimmar illa med just "lössläppthet"...

Jag tror det är en myt mer eller mindre i alla fall av egen erfarenhet och även din som det verkar (för hade du fått fitta här och där hade du inte klagat (för du är man va?), och nu när du klagar verkar det som du fått för lite fitta helt klart..)

Hur som helst... flyktingar får en skev bild när dom kommer ut efter knullat vänster kvinnor på asylboendet... det måste du väl hålla med om?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag vet inte. Det verkar mer som att hon är mormor till tvillingarna.

Tvillingarna är några år nu (2-3 år eller äldre). De bebisar hon från i år sitter och håller i på bilderna (ofta samtidigt) är hon dock mormor åt.
Citera
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
Man kanske skulle starta ett hvb-hem för flyende thailändska och filippinska kvinnor.
Det är ju motsvarigheten.

Kvinnor är inga änglar i egenskap av att bara vara kvinnor. De har samma drifter som män.
Citera
2016-06-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigea
Hela den här grejen luktar ju otroligt skumt.

- det finns kvinnor som är pedofiler, men det är galet ovanligt
- det finns kyska mena-män, men också det är galet ovanligt
- det finns säkert kvinnor som utpressar folk för att ligga, men det lär vara osannolikt på gränsen till fantasyland
- ung-kolonisatörerna däremot har ju antagligen ganska starka skäl att, medelst sextape, försöka utpressa antingen myndighetspersonen (som för all del inte var myndighetsperson men det fattade väl inte de) eller för att vinna samhällets sympati (=asyl), eller som du säger ett DIY-asylskäls-kit..

Eftersom allting i Sverige fungerar exakt tvärtemot sunt förnuft - så verkar din teori stämma .
Citera
2016-06-16, 21:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hon blev väl fullständigt euforisk över den nya livssituation hon hamnat i: hon gör "gott" med samhällets goda minne när hon tar hand om flyktingar, hon får plötsligt en jävla massa pengar, flera charmiga unga män i närheten, hon blir sedd, det blir flirtigt, det festas och vips så levereras det i alla hål. Det hade blivit likadant om vi stormats av unga kvinnor som inhystes hos män. Det enda offret i detta är skattebetalaren...
Citera
2016-06-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
har förstått av bekant man som jobbat på ett antal olika flyktingboenden att det är många av kvinnorna som jobbar där som tar sig friheter att idka samlag med de stackars flyktingbarnen(läs ,vuxna män) gamla som unga kvinnor faktum är att många av kvinnorna söker sig till det jobbet av just den anledningen.

Jag tror många kvinnor upplever situationen lite grand som när svenska män åker till Thailand. Stort överskott på killar som ställer upp på nästan vad som helst. Tjejerna är i överläge eftersom killarna inte har uppehållstillstånd och inga pengar. Inte alls förvånande att många kvinnor söker sig till branschen. Säkerligen en bidragande anlening till att kvinnor är så positiva till massinvandringen också.
Citera
2016-06-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Vet inte vilken planet du är ifrån... men i vårt Sverige blir du våldtäktsman om kuken råkar stå i sömnen på dig när du skedar med din flickvän/fru...

så är det inte, nyligen någon snubbe som blev friad för att han våldtagit 2 kvinnor i sömnen
Citera
2016-06-16, 22:01
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Det jag nämnde och som du även säger rimmar illa med just "lössläppthet"...

Jag tror det är en myt mer eller mindre i alla fall av egen erfarenhet och även din som det verkar (för hade du fått fitta här och där hade du inte klagat (för du är man va?), och nu när du klagar verkar det som du fått för lite fitta helt klart..)

Hur som helst... flyktingar får en skev bild när dom kommer ut efter knullat vänster kvinnor på asylboendet... det måste du väl hålla med om?

Det är ingen myt, och har inte varit någon myt på bra länge. Hårda våldtäktslagar har inget med en populations lössläppthet att göra. Hur lyckas du få till den slutsatsen.
Jag har fått ganska rejält med fitta i mina dagar, en av anledningarna till varför jag vet att det inte är en myt utan fakta. Inget jag är stolt över, för jag har haft dåliga värderingar som gjort att jag haft massa sex med olika, oftast svenska kvinnor. Dessa kvinnor har heller ingen bra moral.
Citera
2016-06-16, 22:03
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag tror många kvinnor upplever situationen lite grand som när svenska män åker till Thailand. Stort överskott på killar som ställer upp på nästan vad som helst. Tjejerna är i överläge eftersom killarna inte har uppehållstillstånd och inga pengar. Inte alls förvånande att många kvinnor söker sig till branschen. Säkerligen en bidragande anlening till att kvinnor är så positiva till massinvandringen också.
Huvudet på spiken. Kvinnor i ett visst åldersspan kan välja och vraka idag. Svenska män jobbar på som dumbommar och betalar notan för kvinnornas buffe.
Citera
2016-06-16, 22:03
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyash
så är det inte, nyligen någon snubbe som blev friad för att han våldtagit 2 kvinnor i sömnen

I realiteten så är han fortfarande våldtäktsman i allas ögon som känner till fallet eller hur...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in