Som titeln säger hur vet jag om jag har en infektion? körde 1ml av supermans test e i vänstra lår första gången jag sticker där
och har haft pip i 7 dagar nu de första 3 dagarna hade jag svårt att gå sen släppte smärtan och käns bara när jag tar på benet eller anstränger bena stället är varmt att ta på inte överdrivet men varmare än andra benet har ingen det är inte rött/ svullet och har ingen feber.
blev lite orolig idag så stack in en nål för se om det kom blod från låret och det gjorde det är detta ett tecken på att det bara är pip och ingen infektion? börjar ju nojja när det är första kuren
har även kört i höger lår och den smrtan försvann efter 5 dagar och var aldrig varmt att ta på körde även höger skinka och 3 dagars smärta sen borta så orolig för vänster lår
tacksam för de med erfarenhet!