2016-06-16, 16:04
Medlem
Är det någon som har tagit tempen på dom här pojkarna så dom egentligen inte är män ?
Citera
2016-06-16, 16:09
Medlem
Jellohs avatar
Man kan också anmäla hennes minderåriga barns nakna rumpor på facebook om man vill. Jag tycker hon verkar väldigt omdömeslös.
Citera
2016-06-16, 16:11
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Nu har jag läst tråden lite. Jag kan hålla med om att hon ser väl okej ut. Det som gör mig äcklad är att hon ska ha många barn och på en av bilderna från hennes FB sitter en av hennes knullkompisar med dottern i famnen. Vi alla vet hur afghaner gärna knullar barn och vi alla vet hur svagsinta kvinnor som är med invandrare är, lätta att övertala osv så min rädsla är att hon låtit dom pilla på barnen hennes, dom små då.

Hänt tidigare att kvinnor låtit sina män utnyttja deras barn. Sen kanske dom inte ens frågat hennes om "lov", utan bara gjort det. Varför skulle dom bry sig? I deras huvud så är barn något man knullar (googla bachi bazi) och dom vet hur mesiga svenska straff är, om dom ens blir tagna.

Om hon vore en singel kvinna utan barn så skulle jag inte bry mig så mycket att hon gökade afghaner, visst, lite oproffsigt då hon jobbar med dom, men att hon har barn och tydligen tagit med dom hem till sig många gånger gör mig orolig.

Exakt! Detta borde utredas av socialtjänsten.
Citera
2016-06-16, 16:15
Avslutad
På knullfilmen är hennes ansikte pixlat, tidningen skulle aldrig gå ut med med historien om det inte var hon, troligen finns det mer filmmaterial att tillgå.
Att ligga med sina klienter är en utsökt dålig ide, speciell när hon själv säger att hon jobbar i en genomrutten bransch där folk är beredda att gå över lik.
Omdömet hos kvinnan måste vara obefintligt.
Citera
2016-06-16, 16:16
Medlem
Isnatts avatar
Facebooken är borta
Citera
2016-06-16, 16:17
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Facebooksida på misstänkt GM nu borttagen alt. Spärrad.
Citera
2016-06-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skattejurist
Vem är kvinnan som inte kan hålla fingrarna i styr.... eller kanske sexbehovet....
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4141846-har-har-chefen-for-boendet-sex-med-flyktingpojkar-hotade-att-fa-oss-utvisade-
Eller är hon utsatt för en konspiration?

En konstig historia!
Citera
2016-06-16, 16:21
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Facebooken är borta

BINGO. Är man oskyldig så proklamerar man ofta det högljutt.
Citera
2016-06-16, 16:23
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Är det någon som har tagit tempen på dom här pojkarna så dom egentligen inte är män ?

de kom i november 2015 - så det blir rättsmedicinalverket som ska faställa ålder.... i höst
här är motivet att de pratar om "bli dödade hemma" nu när de knullat ogifta - typ 21 år gamla då

bedragare som först knullar , smygfilmar o sen ska ha det som bevis för att dödsdom väntar i Afghanistan - jävla svin
Senast redigerad av envackerblomma 2016-06-16 kl. 16:27.
Citera
2016-06-16, 16:24
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Ett axplock från hennes fb:
http://imgur.com/a/DRktU

Då var det klart då.

Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig rent juridiskt

.
Citera
2016-06-16, 16:28
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
Då var det klart då.

Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig rent juridiskt

.
Vad skulle brottet vara ? - de hade ingen beroenderelation vid knullandet
Citera
2016-06-16, 16:31
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
I själva verket kan det vara kvinnan som blivit utsatt för utpressning, media och många härinne har redan ställt sig på skäggbarnens sida.

Finns ingen sida.

Pedofilkvinnan skall utredas och förhöras och dömas om hon finnes skyldig.

"Barnen" ska ålderstestas och sedan skickas hem när det visar sig att de är 25 och inte 15 år.

Någon jävla ordning får det vara.

.
Senast redigerad av Iseld 2016-06-16 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in