2016-06-16, 15:32
Medlem
NirvanAs avatar
Måste vara nån ful batikhäxa.. vem sjunker så lågt att utpressa fula hazar-afghaner till samlag... om nu historien stämmer...
Citera
2016-06-16, 15:40
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Knappast tvång. Johanna Möller gav tillfällig uppehållstillstånd i hennes fitta till dom! Och dom tog det.
Tidsbestämda uppehållstillstånd är verkligen ett helsicke! ^^
Citera
2016-06-16, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
"Den kvinnliga chefen nekar till anklagelserna som hon kallar för ett ”jävla hopkok”. När Eskilstuna-Kuriren konfronterar henne med uppgifterna menar hon att det rör sig om smutskastning mot henne och mot företaget.

– Först är man guld värd, men kan man inte hjälpa dem blir man huggen i ryggen. Det finns så mycket pengar i den här branschen att man är beredd att gå över lik, säger hon."

Detta låter ganska trovärdigt.

Borde hon inte med den vetskapen sökt sig till en mer seriös verksamhet då?
Citera
2016-06-16, 15:43
Medlem
VassleProteins avatar
Nu har jag läst tråden lite. Jag kan hålla med om att hon ser väl okej ut. Det som gör mig äcklad är att hon ska ha många barn och på en av bilderna från hennes FB sitter en av hennes knullkompisar med dottern i famnen. Vi alla vet hur afghaner gärna knullar barn och vi alla vet hur svagsinta kvinnor som är med invandrare är, lätta att övertala osv så min rädsla är att hon låtit dom pilla på barnen hennes, dom små då.

Hänt tidigare att kvinnor låtit sina män utnyttja deras barn. Sen kanske dom inte ens frågat hennes om "lov", utan bara gjort det. Varför skulle dom bry sig? I deras huvud så är barn något man knullar (googla bachi bazi) och dom vet hur mesiga svenska straff är, om dom ens blir tagna.

Om hon vore en singel kvinna utan barn så skulle jag inte bry mig så mycket att hon gökade afghaner, visst, lite oproffsigt då hon jobbar med dom, men att hon har barn och tydligen tagit med dom hem till sig många gånger gör mig orolig.
Citera
2016-06-16, 15:47
Medlem
carass avatar
Så Omid och Tariq heter egentligen Nasser och Sammie (Abdul), den ene bosatt i Uppsala. Hur lyckas Eskilstunakuriren samla båda till gemensamt möte i Eskilstuna?
Senast redigerad av caras 2016-06-16 kl. 15:50.
Citera
2016-06-16, 15:48
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Johanna Möllers företag startades 2015 och hamnade under lupp redan efter ett halvår. Ska vara ett av landets dyraste företag inom den härliga asylindustrin.

Minst fem barn placerades hos samma familjepappa, trots att han hade stora skulder. Det upptäckts först efter att ett barn larmat sin kommun. Socialtjänsten kontrollerade aldrig mannen före placeringen. Fem barn innebär en statlig ersättning på 90 000 kronor i månaden.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/familjehem-tj%C3%A4nar-miljoner-trots-brister-1.7432
http://www.svd.se/svd-granskar-skuldsatt-tjanade-90-000-i-manaden-pa-familjehemsbarn

Helt jävla sjukt! Vad fan matar dom "barnen" med? diamanter? Samtidigt får en knegare 20 papp för hårt arbete varje månad. Vidriga jävla asylboenden och socialtjänst.

Borde mejl-bomba kärringen och tala om för henne att det inte är okej att pissa på svenska systemet, svenskarna och hela vårt land utan repressalier.

Hennes facebook för de som inte vet: https://www.facebook.com/johanna.blomsterlund
Citera
2016-06-16, 15:50
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
E-kuriren sitter på filmen och har antagligen identifierat henne. Några stillbilder från videon i artikeln i TS (det är även stillbilder i videon): http://imgur.com/a/RVsVK

Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Borde hon inte med den vetskapen sökt sig till en mer seriös verksamhet då?
Högmod går före fall brukar det heta...
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2016-06-16 kl. 15:52.
Citera
2016-06-16, 15:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Så Omid och Tariq heter egentligen Nasser och Sammie (Abdul), den ene bosatt i Uppsala. Hur lyckas Eskilstunakuriren samla båda till gemensamt möte i Eskilstuna?
Troligen för att Flashback har hängt ut fel personer --- är min gissning.
Citera
2016-06-16, 15:54
Medlem
VassleProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
E-kuriren sitter på filmen och har antagligen identifierat henne. Några stillbilder från videon i artikeln i TS (de är även stillbilder i videon): http://imgur.com/a/RVsVK

Högmod går före fall brukar det heta...

HAHAHAHAH! Jävlar vad synd om hennes son, svär på gud att folk kommer ladda ner filmen när den blir tillgänglig och spela på rasterna för han. Nej fy fan alltså, denna kvinna verkar vara en jävla nymfoman ju. 6 (?) barn, gruppknullar med afghaner, har säkert massa sex med svenskar också. Hoppas bara hon inte vart så kåt på afghan dase att hon lät dom pilla på barnen, som jag tidigare skrev om.
Citera
2016-06-16, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Helt jävla sjukt! Vad fan matar dom "barnen" med? diamanter? Samtidigt får en knegare 20 papp för hårt arbete varje månad. Vidriga jävla asylboenden och socialtjänst.

Borde mejl-bomba kärringen och tala om för henne att det inte är okej att pissa på svenska systemet, svenskarna och hela vårt land utan repressalier.

Hennes facebook för de som inte vet: https://www.facebook.com/johanna.blomsterlund

Är det klarlagt att det är hon?
om hon har en grön sänggavel så är det väl hon. bilder från videon har en grön sänggavel.

Att hon har hotat om utvisning köper jag inte riktigt. Jag skulle gissa att den sexuella attraktionen gick tvåväga. Hon ser ju inte ful ut, tvärtom skulle hon kunna gå ut på nån dejtingsida och kunna välja och vraka över alla överkåta 20-åriga killar som är sugna på milf! så nåt maktspel tror jag inte hon utövat.
Senast redigerad av goderian2 2016-06-16 kl. 16:00.
Citera
2016-06-16, 15:59
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Är det klarlagt att det är hon?
om hon har en grön sänggavel så är det väl hon. bilder från videon har en grön sänggavel

Kolla hennes Facebook flöde. Hon har länkat Pangeius, som nämndes i artikeln och hon har massa bilder med kommentarer från invandrarpojkar.
Citera
2016-06-16, 16:00
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Troligen för att Flashback har hängt ut fel personer --- är min gissning.
ja det vore ju sannerligen inte första gången men lite synd. Det vore väldigt underhållande om det var Nasser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in