Citat:
Ursprungligen postat av
EddieCabot
Precis. GS är helt ologiskt. Ett syndikat som tex vill bryta ner och/eller kontrollera en person skulle givetvis välja någon vars inflytande, pengar eller annat minst väger upp för kostnaden att driva syndikatet öht.
Varför skulle man gangstalka en vanlig person som dig och mig? Detta resursstarka och kreativa syndikat skulle ju bara kunna döda oss och får det att se ut som ett självmord eller ett försvinnande.
Istället ska de enligt uppgift beskjuta folk med sci-fi strålningsvapen och fan vet jag. Trams är det.
Jag håller med. Det känns helt ologiskt och sadistiskt rent ut sagt. Men ändå så är jag säker på att jag är utsatt. Det finns ingenting annat som skulle kunna göra det som händer med mig, men jag vet att de flesta inte tror på mig och att det är omöjligt att bevisa, men jag kommer försöka ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Vad händer med människor i din närhet när du blir "beamad"? Hör de också röster?
Att bevisa voice to skull är inte svårare än att någon precis bredvid dig även hör rösterna. Men det händer aldrig av någon anledning.
Det händer att det ringer i mina öron och inte fan är jag gang-stalked.
Och det är just därför hela teorin är fullständigt osannolik.
Jag tror inte att någon gör det, om det skulle vara så att andra runt mig även gör det så är det väl ingenting man skulle säga direkt. Det är ingen som vill bli sedd som psyksjuk, men jag är rätt säker på att det inte är så, men jag vet inte.