2016-06-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Vad olägligt att denna typ av GS ska vara så svår att bevisa va.
Jo men det är mest för andras skull man vill göra det i förhoppning om att få stopp på det på något sätt, även om jag är rätt säker på att det inte går, det drabbar så pass många andra, både ens egen släkt och familj och även andra runt om kring i samhället. Jag förstår faktiskt inte hur man kan göra något sånt här med någon eller ens orka lägga ner så mycket energi och tid på det när det finns andra saker man kan göra som är så mycket lättare och som inte drabbar andra, om det nu är så att man hatar någon så mycket att man är villig att tortera någon på det här sättet. Har man resurser och kontakter till att utföra storskalig GS med e-harassment så har man någon resurser till att göra annat med som inte skulle drabba andra på det sättet som något sånt här gör. Tycker det är jävligt fegt och respektlöst.
Senast redigerad av gangstalked 2016-06-13 kl. 21:31.
Citera
2016-06-13, 22:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstalked
Enda sättet att bevisa det är väl att någon som inte är utsatt möter upp och träffar någon som är utsatt och lever med den personen en tid?

Och vi som har släkt som lider av en sjukdomsbild där de torr att grannar är CIA spioner och dylikt och därmed redan vet om hur det ser ut och därmed vet att man måste vara extremt skeptisk till vad som sägs?
Citera
2016-06-13, 23:09
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Jag förstår faktiskt inte hur man kan göra något sånt här med någon eller ens orka lägga ner så mycket energi och tid på det när det finns andra saker man kan göra som är så mycket lättare och som inte drabbar andra, om det nu är så att man hatar någon så mycket att man är villig att tortera någon på det här sättet. Har man resurser och kontakter till att utföra storskalig GS med e-harassment så har man någon resurser till att göra annat med som inte skulle drabba andra på det sättet som något sånt här gör.

Precis. GS är helt ologiskt. Ett syndikat som tex vill bryta ner och/eller kontrollera en person skulle givetvis välja någon vars inflytande, pengar eller annat minst väger upp för kostnaden att driva syndikatet öht.

Varför skulle man gangstalka en vanlig person som dig och mig? Detta resursstarka och kreativa syndikat skulle ju bara kunna döda oss och får det att se ut som ett självmord eller ett försvinnande.

Istället ska de enligt uppgift beskjuta folk med sci-fi strålningsvapen och fan vet jag. Trams är det.
Citera
2016-06-13, 23:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
det som gör att mycket funkar är att man beamar in röster i huvudet på än

Vad händer med människor i din närhet när du blir "beamad"? Hör de också röster?

Att bevisa voice to skull är inte svårare än att någon precis bredvid dig även hör rösterna. Men det händer aldrig av någon anledning.

Citat:
Det är även ett ringande ljud i öronen på än i mellan åt. vissa gånger starkare och andra bara om man sätter fingret i örat.

Det händer att det ringer i mina öron och inte fan är jag gang-stalked.

Citat:
Jag förstår faktiskt inte hur man kan göra något sånt här med någon eller ens orka lägga ner så mycket energi och tid på det när det finns andra saker man kan göra som är så mycket lättare och som inte drabbar andra

Och det är just därför hela teorin är fullständigt osannolik.
Senast redigerad av madtop 2016-06-13 kl. 23:40.
Citera
2016-06-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Precis. GS är helt ologiskt. Ett syndikat som tex vill bryta ner och/eller kontrollera en person skulle givetvis välja någon vars inflytande, pengar eller annat minst väger upp för kostnaden att driva syndikatet öht.

Varför skulle man gangstalka en vanlig person som dig och mig? Detta resursstarka och kreativa syndikat skulle ju bara kunna döda oss och får det att se ut som ett självmord eller ett försvinnande.

Istället ska de enligt uppgift beskjuta folk med sci-fi strålningsvapen och fan vet jag. Trams är det.
Jag håller med. Det känns helt ologiskt och sadistiskt rent ut sagt. Men ändå så är jag säker på att jag är utsatt. Det finns ingenting annat som skulle kunna göra det som händer med mig, men jag vet att de flesta inte tror på mig och att det är omöjligt att bevisa, men jag kommer försöka ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad händer med människor i din närhet när du blir "beamad"? Hör de också röster?

Att bevisa voice to skull är inte svårare än att någon precis bredvid dig även hör rösterna. Men det händer aldrig av någon anledning.

Det händer att det ringer i mina öron och inte fan är jag gang-stalked.

Och det är just därför hela teorin är fullständigt osannolik.
Jag tror inte att någon gör det, om det skulle vara så att andra runt mig även gör det så är det väl ingenting man skulle säga direkt. Det är ingen som vill bli sedd som psyksjuk, men jag är rätt säker på att det inte är så, men jag vet inte.
Citera
2016-06-14, 15:24
Bannlyst
Jag tror att dem gör det i forskning syfte det har varit några gånger jag har varit farlig så då vill de ta livet av mig. Annars vet jag inte varför dem behåller oss vid liv? Och kastar resurser på oss!
Man ska leva som en svensson och inte sticka ut för mycket. De vill att man sköter sig tror jag!
Jag vaknade för ett tag sen så hörde jag "han har fått en spruta" Och vips så kollade kroppen och fan en liten prick som ömmade!
Citera
2016-06-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Jag tror att dem gör det i forskning syfte det har varit några gånger jag har varit farlig så då vill de ta livet av mig. Annars vet jag inte varför dem behåller oss vid liv? Och kastar resurser på oss!
Man ska leva som en svensson och inte sticka ut för mycket. De vill att man sköter sig tror jag!
Jag vaknade för ett tag sen så hörde jag "han har fått en spruta" Och vips så kollade kroppen och fan en liten prick som ömmade!

Det där kan omöjligt stämma.

Om du sover och man ger dig en spruta större anledning till att du vaknar än att du hör vilka det nu är går och ropar.

Sen att leta upp ett nålstick är ju ett mästerverk. Det borde vara enkelt då man tejpar eller sätter för något för den lilla blodspillan som kommer, ja vi har väl alla lämnat blod.

Så denna historia få du bättra på.
Citera
2016-06-14, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Det där kan omöjligt stämma.

Om du sover och man ger dig en spruta större anledning till att du vaknar än att du hör vilka det nu är går och ropar.

Sen att leta upp ett nålstick är ju ett mästerverk. Det borde vara enkelt då man tejpar eller sätter för något för den lilla blodspillan som kommer, ja vi har väl alla lämnat blod.

Så denna historia få du bättra på.
Nej jag vaknade inte! om jag hade vaknat när dem var där så skulle det bli fight!
Jag vaknade och hörde han har fått en spruta!
Varför sätta på ett plåster?
Jag vaknar oftast med ömma punkter som dem get en spruta!
Citera
2016-06-14, 17:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

var det utanför ytterdörren eller var det från ett fönster? (tänker om det kunde ha varit så att du kan ha hört "han fick sig ett sprut" vilket är släng för ett ligg)

Citat:

För att förhindra att du blodar ner sängkläder/kläder?

Citat:

Bara för att eliminera möjligheten till något annat, har du kollat med läkare om det så att du inte bara har muskelvärk eller liknande?

Vaknar du alltid med värk eller är det bara under specifika omständigheter?
Citera
2016-06-14, 17:45
Medlem
Citat:
Det var säkert bara ett myggbett eller nåt som dom utnyttjade för att göra dig paranoid och få dig att inbilla dig att det skulle vara en spruta.
Citera
2016-06-14, 18:25
Medlem
Citat:
Nej jag vaknade inte! om jag hade vaknat när dem var där så skulle det bli fight!

Vad fattar du inte.

Det är större chans att du vaknar om man ger en spruta jämfört om någon ropar längre ifrån.

Plåster sätter man på för det blöderi någon timme men väldigt lit.

PS hur bor du om man kan komma och gå lite som man vill DS
Citera
2016-06-14, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
var det utanför ytterdörren eller var det från ett fönster? (tänker om det kunde ha varit så att du kan ha hört "han fick sig ett sprut" vilket är släng för ett ligg)

Mina grannar är muslimer.

Citat:
För att förhindra att du blodar ner sängkläder/kläder?
Det finns flera blodstoppare

Citat:
Bara för att eliminera möjligheten till något annat, har du kollat med läkare om det så att du inte bara har muskelvärk eller liknande?

Vaknar du alltid med värk eller är det bara under specifika omständigheter?

Nej har inte kollat med någon läkare.
Och brukar ha låst dörr men det har dykt upp extra nycklar ibland som varit borta!
Jag vill byta lås men har inte råd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in