Citat:
Hmm, inte för jag har särskilt många gemensamma vänner kanske men är säker på att samma äckelkänslor skulle komma även då, alltså även om man är mer vänner först.
Citat:
Att äckla av sig själv går ju åt flera håll, bara snabbtläst va du har skrivit till andra i tråden men det är ditt utseende som spökar dig? I dagens samhälle och med all press att se perfekt ut å det förstår man ju och har lite sånt själv, Är extremt kritisk över mitt utseende fast man har ju fått höra av folk att man ser bra ut. Så jävla komiskt att man får höra av tjejen att man ser bra ut och tackar för komplimangen fast i ens huvud låter det som ''Hon säger bara så för att vara snäll, du är ful som stryk, hon bara hånglar upp dig för hon tycker synd om dig äckel!'' osv osv. Men så är mitt självförtroende inte det bästa.
Ja, det är utseendet som är den största faktorn, men eftersom jag känt såhär länge så har det även lämnat spår i personligheten om du förstår vad jag menar? Ja exakt! Liknande tankar har jag, liksom att de tycker synd om en eller så. Är liksom alltid osäker och misstänksam vad de än säger eller gör eftersom jag tänker att de skulle kunna få någon mycket bättre. Det slutar alltid med att jag blir den som stöter bort den andre vilket också är komiskt och väldigt sorgligt.
Citat:
Well för mig så har man ju hamnat i säng med folk man inte skulle vilja ta med tång, Händer mest på fyllan när man vill ha närhet och blir något desperat av sig. Råkat leka med känslor för vissa tjejer man har varit med för man var ju så patetiskt av sig och ville bara ha närhet helt enkelt. Typ envisas med att man ska bara vara KK med varandra fast dom ville mera av en medan man själv var inte så sugen på dom som partners.
Inget jag gör nu för tiden utan var väl nåt år äldre än dig vid dessa tillfällen. Har själv fått smakat den sleven tillbaka av vissa tjejer man trodde det var nånting speciellt mellan oss. Men så var man bara en plan B så att säga i deras ögon.
Inget jag gör nu för tiden utan var väl nåt år äldre än dig vid dessa tillfällen. Har själv fått smakat den sleven tillbaka av vissa tjejer man trodde det var nånting speciellt mellan oss. Men så var man bara en plan B så att säga i deras ögon.
Aha, inte något jag kan relatera till direkt. Eller ja, kanske verkar som jag leker med andras känslor eftersom jag stöter bort dem efteråt, fastän det inte är något fel på dem utan jag själv som typ tänker att det är för bra för att vara sant.