2016-06-12, 18:02
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Plus allt hon vet om alla och vad dom gör och gjort med varandra....

Och vad hon själv gjort, med livvakter och andra.
Jag hoppas att Bosse Sahlin skriver sina memoarer snart.
Citera
2016-06-12, 18:16
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Såg att Mona hoppat av styrelsen i Iris också. Nåt företag som pysslar med vård av missbrukare.
Undrar om de tar sig an maktmissbrukare också?
I så fall kunde Mona kliva direkt från styrelse till patient.
Citera
2016-06-12, 18:31
Medlem
Driver82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Såg att Mona hoppat av styrelsen i Iris också. Nåt företag som pysslar med vård av missbrukare.
Undrar om de tar sig an maktmissbrukare också?
I så fall kunde Mona kliva direkt från styrelse till patient.

Klart hon hoppade av. Hon trodde väl det stod ISIS och inte Iris, ungefär som då hon reste till Mauritius med familj på skattebetalarnas pengar och trodde det låg i Västindien.

On topic: Man kan ju undra var alla hennes anhängare tagit vägen också, sett minimalt med folk som står upp på hennes sida nu. Kanske folk äntligen kommit till insikt?
Citera
2016-06-12, 18:38
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driver82
Klart hon hoppade av. Hon trodde väl det stod ISIS och inte Iris, ungefär som då hon reste till Mauritius med familj på skattebetalarnas pengar och trodde det låg i Västindien.

On topic: Man kan ju undra var alla hennes anhängare tagit vägen också, sett minimalt med folk som står upp på hennes sida nu. Kanske folk äntligen kommit till insikt?

Håller med om anhängarna. I min bekantskapskrets har det tidigare funnits en massa Monakramare, men idag vill de märkligt nog inte prata om henne.
Nu går det ju inte att ljuga med klyschan "det var ju bara en Toblerone"...
Citera
2016-06-13, 09:06
Medlem
Jourhavandes avatar
Citat:
Och vad hon själv gjort, med livvakter och andra.
Jag hoppas att Bosse Sahlin skriver sina memoarer snart.

Någon som kan förklara hur ett falskt intyg på lönen kan göra så han köper lyxhus och bil för lönen är ju vad den är.
Citera
2016-06-13, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Någon som kan förklara hur ett falskt intyg på lönen kan göra så han köper lyxhus och bil för lönen är ju vad den är.

Ett falskt intyg ger dig möjlighet att köpa en lägenhet du inte egentligen har råd med. Det troliga är väl att han har 'sidoinkomster' som gör det möjligt att bo där !!
Citera
2016-06-13, 13:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Håller med om anhängarna. I min bekantskapskrets har det tidigare funnits en massa Monakramare, men idag vill de märkligt nog inte prata om henne.
Nu går det ju inte att ljuga med klyschan "det var ju bara en Toblerone"...
Det är ju så stört. Det var aldrig bara en Toblerone, det var ju privata inköp med jobbkreditkortet (skattebetalarpengar) för nästan hundra tusen kronor.
Citera
2016-06-13, 13:41
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Ett falskt intyg ger dig möjlighet att köpa en lägenhet du inte egentligen har råd med. Det troliga är väl att han har 'sidoinkomster' som gör det möjligt att bo där !!

Jo men vilka? Säljer han knark? Har han vunnit på Lotto?
Citera
2016-06-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är ju så stört. Det var aldrig bara en Toblerone, det var ju privata inköp med jobbkreditkortet (skattebetalarpengar) för nästan hundra tusen kronor.

Trippla den summan så kommer du nära.
Citera
2016-06-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jo men vilka? Säljer han knark? Har han vunnit på Lotto?

Som ex polis och Säpo med en bakgrund som hans är kontakter inom buset värdefullt. Information av klass betalas bra. Inte för jag vet om HAN gör sånt, men det är ju en möjlighet av många.
Citera
2016-06-13, 15:38
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Trippla den summan så kommer du nära.
Jag trodde att det handlade om 40'-50' kronor totalt. Har du en bra källa som visar att det skulle handla om flera hundratusentals kronor?
Citera
2016-06-13, 15:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Jag trodde att det handlade om 40'-50' kronor totalt. Har du en bra källa som visar att det skulle handla om flera hundratusentals kronor?
Jag har läst 90.000 men det var länge sen och jag har ingen källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in