2017-02-22, 19:07
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nej de är inte skilda vad jag vet, var fick du det ifrån? Har det stått någonstans? Har jag helt missat i så fall.

Kan tänka mig att det är så att eftersom Mona har skyddad identitet, men inte Bo, så är det tvetydiga uppgifter om hur deras relation är. Beror på vilka nätsidor man tittar på.
Citera
2017-02-22, 21:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Har Mona skaffat hemlig identitet? Hon finns inte bokförd nånstans vad jag kan se. Konstigt att det står på wiki att Bo Sahlin är gift med Mona. Dom har väl skilt sig ?

Hon har skyddad identitet sen många år. Inte konstigt med den hotbild hon har.
Citera
2017-02-22, 22:31
Medlem
rex144s avatar
Denne vakt måste varit en djävel på att knulla , säkert utrustad med en rejäl påle som Sahiln har älskat att sätta sig gränsle över, he fucked her Brains out

och då skulle hon göra vad som helst för honom
Citera
2017-02-22, 22:41
Medlem
JonasFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Mona Sahlin får förvånande nog cred av Carl Bildt
https://twitter.com/CBildt/status/833944487307141120?ref_src=twsrc%5Etfw
Ja, eller så bara bekräftar han att hon är slut. "... önskar ... nya möjligheter i livet ... "
Citera
2017-02-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Denne vakt måste varit en djävel på att knulla , säkert utrustad med en rejäl påle som Sahiln har älskat att sätta sig gränsle över, he fucked her Brains out

och då skulle hon göra vad som helst för honom

Och själv är han så korkad att han tror MS om att vara kapabel att ge honom en lön på 60.000:-/månad, med ett löneintyg där detta är inkluderat går han sedan till banken och ber om lån. Hur kittlande det än må vara för din fantasi så är det helt enkelt för bra för att vara sant.
Citera
2017-02-22, 22:59
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Mona Sahlin får förvånande nog cred av Carl Bildt
https://twitter.com/CBildt/status/833944487307141120?ref_src=twsrc%5Etfw

Är det bara jag som ser den spydiga ironin?
Citera
2017-02-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Är nog ingen ironi där. Bildt var ju dessutom del i regeringen som tillsatte henne.
Citera
2017-02-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

CB och MS framställer sig som gamla kompisar som regelbundet håller kontakt och bl.a. skvallrar. MS har ju knappast genomgått en personlighetsförändring utan visat ett homogent beteende genom alla år, hon skulle inte fått vara med i stugvärmen om hennes sätt inte varit uppskattat hos etablissemanget. CBs tweet kanske signalerar att hon är på väg ut i kylan? Måhända är hela etablissemanget föremål för ett snabbt sönderfall?
Citera
2017-02-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nej de är inte skilda vad jag vet, var fick du det ifrån? Har det stått någonstans? Har jag helt missat i så fall.
Citat:
Personinformation

Bo Rune Sahlin (19520425-xxxx)

Bo är ogift/ej i partnerskap och äger 1 fastighet.

Spara kontakt
Från merinfo´s sida. Men som nån annan skrev så står det gift på Ratsit, så då är dom nog det då fortfarande.
Citera
2017-02-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Från merinfo´s sida. Men som nån annan skrev så står det gift på Ratsit, så då är dom nog det då fortfarande.
Om de skilde sig så gick det nog inte att missa, skulle ju bli rubriker.
Citera
2017-02-23, 15:13
Medlem
Baborskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/nyheter/mona-sahlin-erkanner-brott/

När nu Mona oxå erkände, så leder det väl inte till åtal..eller? Inget åtal, ingen FUP, att ta del av.
Finns säkerligen mycket "plockgodis" att gotta sig åt där kan jag tänka mig.

Denna gång fattade såsMona att hon nu hade kommit till en återvändsgränd som
hon inte kunde ta till flykten ifrån och fann det bäst att erkänna och slippa åtal och därmed
slippa tvätta sin byk i offentligheten.

Får hon bara dagsböter till en symbolisk straffsumma så är det fan stor jävla skandal
Det heter ju att inför lagen är vi alla lika...
Hon skall ha minst 6 månaders fängelse för den sveda och värk hon har åsamkat Svenska
folket och har förfarat vårdslöst med våra skattepengar under
många år, med sina jävla långfingrade händer
Senast redigerad av Baborska 2017-02-23 kl. 15:16.
Citera
2017-02-23, 15:34
Medlem
Smegmas avatar
Svetsar-Nyllet lyser fortfarande med sin frånvaro angående detta allvarliga, patetiskt! Tänk om det hade varit en SDare som betett sig så här, ja då jävlar hade det tryckts löpsedlar och förbannats på löpande band.

Alla(h) är vi inte lika inför lagen. Bara i Svärje...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in