Citat:
Ursprungligen postat av
RonJeremyClarks
1g bra kola är bättre än 100g dålig kola enligt mig. Har nästan gett upp med kola själv. Vill man ha tag på något bra så får man punga ut med 1400 kr/g, men inte ens det är någon garanti för att det är bra grejer.
Edit: Och för att tala om recensionerna på FS. Helt värdelösa, går inte att lita på för fem öre. Tror att folk skriver bra om produkterna enbart för att de är rädda för repressalier, man vill inte ha ett dåligt omdöme från en säljare i sin statistik, och sen vill man ju inte gärna göra sig ovän med någon som har ens adress och vet att man sysslar med olagligheter.
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.
Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.
Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.
Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?
Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.