2016-06-11, 20:48
Medlem
Truffs avatar
Dragit i mig 2st DUTCHXTAL blue av AlbertsGrona lappar för cirkus 2h sedan..
Känner inget desto mer faktiskt.
Är det ngn annan som har tagit samma & inte känt ngt ?
2016-06-11, 21:39
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truff
Dragit i mig 2st DUTCHXTAL blue av AlbertsGrona lappar för cirkus 2h sedan..
Känner inget desto mer faktiskt.
Är det ngn annan som har tagit samma & inte känt ngt ?

Inte av dessa, men har upplevt uteblivet rus av Alberts lappar tidigare.
2016-06-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.

Även jag har varit med om samma sak gällande alberts syra..helt utebliven effekt.
Rekommenderar inte någon att handla utav honom!
2016-06-11, 22:46
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.

Jävla trist att det ska vara så där...
Saknar LittleFingers dom hade bra lappar !
2016-06-11, 22:53
Medlem
Vet någon om Flugsvamp är nere?
Det har varken funkat idag eller igår för mig...
2016-06-11, 23:28
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Vet någon om Flugsvamp är nere?
Det har varken funkat idag eller igår för mig...

Kör du med rätt adress ?
För mig funkar den utmärkt !
2016-06-12, 00:18
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
1g bra kola hade varit bättre än 2g dåligt kola, förstår inte vilka som har recenserat det? Luktar tandläkarmottagning och fejset är domnat i över 1h.
1g bra kola är bättre än 100g dålig kola enligt mig. Har nästan gett upp med kola själv. Vill man ha tag på något bra så får man punga ut med 1400 kr/g, men inte ens det är någon garanti för att det är bra grejer.

Edit: Och för att tala om recensionerna på FS. Helt värdelösa, går inte att lita på för fem öre. Tror att folk skriver bra om produkterna enbart för att de är rädda för repressalier, man vill inte ha ett dåligt omdöme från en säljare i sin statistik, och sen vill man ju inte gärna göra sig ovän med någon som har ens adress och vet att man sysslar med olagligheter.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2016-06-12 kl. 00:25.
2016-06-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
1g bra kola är bättre än 100g dålig kola enligt mig. Har nästan gett upp med kola själv. Vill man ha tag på något bra så får man punga ut med 1400 kr/g, men inte ens det är någon garanti för att det är bra grejer.

Edit: Och för att tala om recensionerna på FS. Helt värdelösa, går inte att lita på för fem öre. Tror att folk skriver bra om produkterna enbart för att de är rädda för repressalier, man vill inte ha ett dåligt omdöme från en säljare i sin statistik, och sen vill man ju inte gärna göra sig ovän med någon som har ens adress och vet att man sysslar med olagligheter.
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.

Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.

Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.

Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?

Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.
2016-06-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
La en beställning på Expressens kola, 2g för 1300 var väldigt bra pris.

Testat?
En fråga bara;

Varför skulle någon sälja koks för 650kr/g om det är bra kola som du kan kränga för nästan dubbla priset, om det nu är bra dvs?

Med andra ord, i mina ögon är _ALL_ kola som säljs i sverige för 650kr grammet, riktigt dålig kola. Det är inte direkt ideella verksamheter vi pratar om och som sagt, har man lite koll på hur business overall funkar, supply/demand/quality, så fattar man att 650kr/g itne är något man köper om man vill ha bra kvalle.

Samma logik som gör att jag aldrig kommer förstå mig på folk som hellre köper en "femma" för 500kr (aka 3g) än någon som säljer en "femma" för 600kr (aka 4g), bara för att det är "billigare" med hundra kronor mindre. Som att handla på ICA och inte kolla på jämförelsepriset utan bara den utslagna priset på den luft du köper i det dyrare paketet.

Men men.... intelligenskvoten hos knarkare är kanske inte den högsta alltid
2016-06-12, 12:17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
En fråga bara;

Varför skulle någon sälja koks för 650kr/g om det är bra kola som du kan kränga för nästan dubbla priset, om det nu är bra dvs?

Med andra ord, i mina ögon är _ALL_ kola som säljs i sverige för 650kr grammet, riktigt dålig kola. Det är inte direkt ideella verksamheter vi pratar om och som sagt, har man lite koll på hur business overall funkar, supply/demand/quality, så fattar man att 650kr/g itne är något man köper om man vill ha bra kvalle.

Samma logik som gör att jag aldrig kommer förstå mig på folk som hellre köper en "femma" för 500kr (aka 3g) än någon som säljer en "femma" för 600kr (aka 4g), bara för att det är "billigare" med hundra kronor mindre. Som att handla på ICA och inte kolla på jämförelsepriset utan bara den utslagna priset på den luft du köper i det dyrare paketet.

Men men.... intelligenskvoten hos knarkare är kanske inte den högsta alltid
Med tanke på att du tar upp jämförelsepris så borde du ju inse att det kan löna sig med två gram billigt kokain även om det inte är lika potent. Såvida det inte är utbankat med andra droger. Kokainet är riktigt dåligt även om det kostar 1000-1500kr/g. Givetvis är det bättre än det som säljs för 650kr/g, men frågan är vad man får mest för pengarna av.

I övrigt så är ju kvalitén faktiskt väldigt dåligt vad det gäller de flesta drogerna på FS. Det mesta haschet och gräset är ju inte mer än standard trots att det ofta är bra mycket dyrare än vanligtvis. Enda som brukar vara prisvärt är de flesta droger som säljs i pillerform.
2016-06-12, 15:16
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.

Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.

Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.

Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?

Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.
Självklart skulle aldrig en säljare åka hem till en kund pga en dålig recension, däremot skulle säljaren kunna be någon att tipsa polisen om denna kund. Och hur fan kan du få en tom 5/5 till att vara en dålig recension?
2016-06-12, 15:21
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
Är det gröna mario-knapparna du menar? Kanske dum fråga, men har du pulveriserat knapparna innan du testar? Jag är i princip bombsäker på att de innehåller 2c-b, sen om det är 18mg det vette katten. Ruset är mycket likt meskalin men sitter kortare, cirka 6h. Det säger iofs ingenting, bara för att jag fick fungerande knappar kan han/hon/dem likväl selektivt scammat dig.

Vad är problemet med ketaminet?
Jo, det är mario-knapparna. Antar att jag inte pulveriserat dem tillräckligt för testet, ska prova igen vid tillfälle.
Ketaminet är någon form av dissociativ drog men det ger inte utslag som varesig ketamin eller någonting annat som är med på listorna på mandelin, mecke och marquis-testen. Misstänker att det är någon dissociativ RC.
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
http://i.imgsafe.org/498ae79.jpg den 2C-B du menar?
Nope, de gröna mario.
Senast redigerad av Thubbe 2016-06-12 kl. 15:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in