2016-06-13, 00:32
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.

Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.

Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.

Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?

Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.
Vem är säljaren till detta super kola? Måste testas bara för att.
2016-06-13, 01:49
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
En fråga bara;

Varför skulle någon sälja koks för 650kr/g om det är bra kola som du kan kränga för nästan dubbla priset, om det nu är bra dvs?

Med andra ord, i mina ögon är _ALL_ kola som säljs i sverige för 650kr grammet, riktigt dålig kola. Det är inte direkt ideella verksamheter vi pratar om och som sagt, har man lite koll på hur business overall funkar, supply/demand/quality, så fattar man att 650kr/g itne är något man köper om man vill ha bra kvalle.

Samma logik som gör att jag aldrig kommer förstå mig på folk som hellre köper en "femma" för 500kr (aka 3g) än någon som säljer en "femma" för 600kr (aka 4g), bara för att det är "billigare" med hundra kronor mindre. Som att handla på ICA och inte kolla på jämförelsepriset utan bara den utslagna priset på den luft du köper i det dyrare paketet.

Men men.... intelligenskvoten hos knarkare är kanske inte den högsta alltid
Vem är det som är en hater här och varför kallar du mig för dum för att jag köper kola för 650 av Expressen under dennes uppenbarligen rea.

Hört talas om rea förut? Sänkt pris under en limiterad tid, bara för det är så skall inte kvalitén vara olik från samma vara, nu var det skit men det saluförs som riktigt bra kola.
2016-06-13, 14:57
Medlem
FuGeeLalas avatar
Bäst syra på fs just nu? Tänker inte riskera att beställa av albert pga många som fått utebliven effekt.
2016-06-14, 00:04
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.

Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.

Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.

Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?

Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.
Vem är det som sitter på detta superladd om jag får fråga? De flesta i laddtråden som säger att det är det bästa laddet dom fått tag på har jag tjattrat en del med. Sen på frågan vad deras referens baserar sig på så visar det sig alltid att superladdet de menar baserar sig på nått annat sämre ladd på FS. Gemensamt är att ingen av dom har vart i tex sydamerika eller testat erkänt labbtestat rent ladd. Har man tex vuxit upp med mycket chilenare och peruaner för ett par årtionden sen så fick man alltid ladd hemskickat när dom var på hembesök i sitt ursprungsland. Idag.. Nä, där ställs två påstådda molekyler mot varandra och jämförs av personer som inte ens vet om dom nånsin fått riktigt ladd. Finns säkert nån med ordentliga grejer vad gäller ladd men det är inget jag köper speciellt ofta.

Vad gäller hembesök.. Senast för ca en vecka sen så pm:ade ja en säljare och frågade vad hans problem var? Förklarade att det fick vara slut med massa barnsliga påhopp i forumet annars skulle jag stampa över hela vendornamnet på forumet.

Blev tillsagd att jag ska passa mig för att "hota" (Hota ett abstrakt nick?) då dessa allt hade min (målis) adress sparat i sitt register. En utav de större säljarna dessutom. Kul.

Så jag förklarade att jag meddelat målisen att besök är på väg så det var bara att höra av sig när dom dyker upp så dansar vi.

Passade på att förklara för säljaren att jag hade adresser till hans omgivning dessutom.. Första personen jag fått tag i där hade sjungit ut varenda adress jag bett om innan jag hade vart klar.

Nu svarade visserligen säljaren rätt tillbaka, att målisens adress är nu raderad och strax efter avslutade hen sitt konto på FS. Så slutet gott och iom att hen inte fortsatte utan gjorde det rätta så är det utagerat för min del. Så visst finns risken, men det är en dödssynd att som säljare pyssla med sådana typer av saker på FS.

Det är hela grejen med FS tycker jag, vi som handlar där ska inte behöva oroa oss för den typen av gatubeteenden. Jag ska inte som kund behöva ta en tia på kåken för att jag strypt en säljare som kräver toppbetyg eller inte kan finna sig i att jag med min personliga åsikt tycker det finns bättre sorter än hens.

Nu är jag som jag är förvisso men de flesta på FS är där just för att slippa den typen av scenario då dom vill ha sina molekyler, inte behöva lära sig den kriminella gatukoden eller behöva vara rädda för att säga vad dom tycker.

Nu är visserligen denna typen av händelser ovanliga, jag säger precis vad jag vill och skiter fulländat i hur många gäng och raggarklubbar säljare nu påstår sig tillhöra. Så jag retar väl en hel del säljare men aldrig att jag fått sura miner av dom stora seriösa säljarna, snarare tvärtom, de tycker det är skitbra med nån som inte bara säger toppen, dunder HQ++ om precis allt.

Men en svensson som är ovan vid den typen av situationer? Dom sätter hellre toppbetyg än riskerar att hamna i en situation dom inte har en aning om hur dom ska hantera.
Senast redigerad av Skriuw 2016-06-14 kl. 00:21.
2016-06-14, 00:18
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
Är det gröna mario-knapparna du menar? Kanske dum fråga, men har du pulveriserat knapparna innan du testar? Jag är i princip bombsäker på att de innehåller 2c-b, sen om det är 18mg det vette katten. Ruset är mycket likt meskalin men sitter kortare, cirka 6h. Det säger iofs ingenting, bara för att jag fick fungerande knappar kan han/hon/dem likväl selektivt scammat dig.

Vad är problemet med ketaminet?
Hm har käkat båda och har en grön mario kvar på lager. Dom förra gula visade rätt på eztest (bevisar inget igentligen men bättre än inget) var ett tag sen jag käkade dom mario men får väl slänga i mig den och testa. Vill minnas att det inte var nån skillnad på gula franks och marios.. Men var ett tag sen så ska inte påstå mig vara pålitlig i den frågan.. Däremot så har jag sett nån som tyckte det var 2C-I och inte 2C-B. Jag är för novis på den hela 2C-x delen för att avgöra vad jag fått i mig för 2c-x-variant men verkar som om säljarna som ville att dessa skulle bli tillåtna försvann strax efter. Massa roliga hallucinogener som en person kämpade för att Admin skulle tillåta men ingen säljare verkar kunna tillgodose efterfrågan, vilket är riktigt tråkigt

Vasd gället ketaminet, har aldrig tyckt om det så där har jag ingen aning om det är fake eller inte. Jag rör inte sånt. Men, det går att pm:a till LF och hen kommer nog svara ska du se. Dom kollar fortfarande av pm till och från och jag har inget ont att säga om dom vad jag kommer på nu iaf.
2016-06-14, 00:34
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Nog för att du hade några tips som var vettiga för att avgöra huruvida det är fake eller inte. Men att folk inte skulle känna skillnad på oxy och fentanylanaloger kan jag knappast tro. Ruset skiljer ju sig både i rustid, hur pass sederande det är och eufori.

Kollar man omdömena så är det ju uppenbart att det finns saker som är bankade med fentanyl. Men om det endast består av fentanyl så upptäcker kunderna det fort, vilket märktes på en säljare med fake-oxy före.
Gör dom det? Vissa erfarna är lite mer uppmärksammade helt klart, men vet att även gamla oxy och heroinrävar intew ens tänkt tanken att det kan vara fentranyl. Nodd är en nodd liksom. Det är inte bara i nån enstaka månad detta har pågått till och från. Och med tanke på att admim velade till och från om ens fentanyl skulle få vara tillåtna på FS så är det jävligt dålig stil att fiffla med sånt. Vsr en annan person på forumet som skrev just att fentanyl är inte att leka med, men iom att många opiatanvändare finns där och ont om opiater betyder dyrare grejer så tyckte hen att det kunde vara schysst och ha lite överseende med med just rcfentanyler. Det betyder dock inte att det är fritt fram att pressa oxykopior av rcfentanyl och sälja dyrt, men det verkar gå mer och mer åt det hållet. Som kommer sluta med att fentanyl åker ut som tillåten substans.

Så det hänger lite på köparna att hålla koll på ogentligheter inom den sektionen. Annars sitter ni där igen och får betala 45kr/mg för oxy och inget annat att välja på.
2016-06-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Ketaminet är någon form av dissociativ drog men det ger inte utslag som varesig ketamin eller någonting annat som är med på listorna på mandelin, mecke och marquis-testen. Misstänker att det är någon dissociativ RC.
Okej, tråkigt att höra.
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Hm har käkat båda och har en grön mario kvar på lager. Dom förra gula visade rätt på eztest (bevisar inget igentligen men bättre än inget) var ett tag sen jag käkade dom mario men får väl slänga i mig den och testa. Vill minnas att det inte var nån skillnad på gula franks och marios.. Men var ett tag sen så ska inte påstå mig vara pålitlig i den frågan.. Däremot så har jag sett nån som tyckte det var 2C-I och inte 2C-B. Jag är för novis på den hela 2C-x delen för att avgöra vad jag fått i mig för 2c-x-variant men verkar som om säljarna som ville att dessa skulle bli tillåtna försvann strax efter. Massa roliga hallucinogener som en person kämpade för att Admin skulle tillåta men ingen säljare verkar kunna tillgodose efterfrågan, vilket är riktigt tråkigt.
Tänker som så att det nog inte finns några jättebra anledningar att ljuga om vilken 2c-x det är i pillerna. Det verkar dock vara en 2c-x, så jag utgår från att det är just 2c-b. Varför synta 2c-i och sen påstå att det är 2c-b när man lika gärna kan synta 2c-b från början? Det verkar bara så krångligt. Jag tycker om dem i alla fall, det är det enda jag kan säga med säkerhet. Önskar det kunde komma in mer meskalin dock :/
2016-06-14, 13:54
Medlem
FuGeeLalas avatar
Hur kan det komma sig att en vendor släpper 500 st Rivotril betydligt billigare än 500 st Bensedin? Klonazepam är väl både mer prisvärt och rent generellt mer eftertraktat?
2016-06-14, 18:06
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
Okej, tråkigt att höra.
Tänker som så att det nog inte finns några jättebra anledningar att ljuga om vilken 2c-x det är i pillerna. Det verkar dock vara en 2c-x, så jag utgår från att det är just 2c-b. Varför synta 2c-i och sen påstå att det är 2c-b när man lika gärna kan synta 2c-b från början? Det verkar bara så krångligt. Jag tycker om dem i alla fall, det är det enda jag kan säga med säkerhet. Önskar det kunde komma in mer meskalin dock :/
Nu är det iofs ingen som har sagt att nån syntat 2C-I och kallat det 2C-B. Men det är knappast kemisten själv som sitter och säljer på FS direkt. Men någonstans mellan alla 20 händer från labbet ut till FS kan nån förväxlat det hela. LF hade nog skrivit 2C-I om hen fått den infon, nu skrev jag att en person hade skrivit så och det ger samma utslag på EZ, inte att det gått ut ett kungligt nemo om att det var 2C-I.
2016-06-14, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Men någonstans mellan alla 20 händer från labbet ut till FS kan nån förväxlat det hela.
Det är sant.
Citat:
[...]inte att det gått ut ett kungligt memo om att det var 2C-I.
Nej jag tolkade dig heller inte så. Jag tänkte bara högt.
2016-06-15, 18:16
Medlem
Köp inte Expressens blotters.. Jag köpte 50 dom funka bra som dom skulle 2.5 mg..
Så jag köpte 100 st till, helt verkningslösa.. kunde ta 10 lappar inte det minsta benzad.. han nekar
vägrar ge någon form av kompensation. tyvärr släppte jag deponi innan jag provat. nån rad ned ser jag en snubbe beskriva exaktsamma sak, skrev det knappt va 1 mg i dom om ens det.. Värdelöst skit,

Akta er om ni tänkt köpa blotters från den kuksugaren..

EXPRESSEN ÄR EN SCAMMER
2016-06-16, 00:05
Medlem
Om en produkt på FS har 80 omdömen varför visas bara ca. 10 st? Värdelöst då man gärna vill läsa så många som möjligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in