Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
Lol. Finns superbra kola för strax över tusenlappen nu, men du vill väl hellre sitta o hatea här.
Haters gonna hate. Såklart tar ni bara dunder koks, straight from Colombia 99% pure +a la Pablo Escobar style. Synd att vi andra tattarknarkare nöjer oss med den totalkassa kolan som gör att man mår riktigt jävla bra på ett halvt g på en kväll och kan sova utan problem och ger bättre rus än tidigare sorter.
Hands down bästa kolan jag tagit på länge och nej jag är ingen säljare. Fattar inte varför jag orkar svara ens egentligen, men är väl trött på folk som dig som är så sjukt jävla negativa och inte bidrar ett piss till nåt, sitter på sina jävla foliehattsteorier utan något som helst konkret bakom att backa det.
Varför skulle man bli "rädd" för en säljare och därav skriva en dunder recension? En tom 5/5 lär inte direkt vara något en säljare kommer hem till dig och dödar dig för. Vad tror du att det här är, en actionfilm?
Verkligheten funkar inte riktigt så, skulle förvåna mig om det ens är en enda svensk som någonsin fått hembesök av en säljare, just why the fuck would they? Tänk till innan du uttalar dig.
Vem är det som sitter på detta superladd om jag får fråga? De flesta i laddtråden som säger att det är det bästa laddet dom fått tag på har jag tjattrat en del med. Sen på frågan vad deras referens baserar sig på så visar det sig alltid att superladdet de menar baserar sig på nått annat sämre ladd på FS. Gemensamt är att ingen av dom har vart i tex sydamerika eller testat erkänt labbtestat rent ladd. Har man tex vuxit upp med mycket chilenare och peruaner för ett par årtionden sen så fick man alltid ladd hemskickat när dom var på hembesök i sitt ursprungsland. Idag.. Nä, där ställs två påstådda molekyler mot varandra och jämförs av personer som inte ens vet om dom nånsin fått riktigt ladd. Finns säkert nån med ordentliga grejer vad gäller ladd men det är inget jag köper speciellt ofta.
Vad gäller hembesök.. Senast för ca en vecka sen så pm:ade ja en säljare och frågade vad hans problem var? Förklarade att det fick vara slut med massa barnsliga påhopp i forumet annars skulle jag stampa över hela vendornamnet på forumet.
Blev tillsagd att jag ska passa mig för att "hota" (Hota ett abstrakt nick?) då dessa allt hade min (målis) adress sparat i sitt register. En utav de större säljarna dessutom. Kul.
Så jag förklarade att jag meddelat målisen att besök är på väg så det var bara att höra av sig när dom dyker upp så dansar vi.
Passade på att förklara för säljaren att jag hade adresser till hans omgivning dessutom.. Första personen jag fått tag i där hade sjungit ut varenda adress jag bett om innan jag hade vart klar.
Nu svarade visserligen säljaren rätt tillbaka, att målisens adress är nu raderad och strax efter avslutade hen sitt konto på FS. Så slutet gott och iom att hen inte fortsatte utan gjorde det rätta så är det utagerat för min del. Så visst finns risken, men det är en dödssynd att som säljare pyssla med sådana typer av saker på FS.
Det är hela grejen med FS tycker jag, vi som handlar där ska inte behöva oroa oss för den typen av gatubeteenden. Jag ska inte som kund behöva ta en tia på kåken för att jag strypt en säljare som kräver toppbetyg eller inte kan finna sig i att jag med min personliga åsikt tycker det finns bättre sorter än hens.
Nu är jag som jag är förvisso men de flesta på FS är där just för att slippa den typen av scenario då dom vill ha sina molekyler, inte behöva lära sig den kriminella gatukoden eller behöva vara rädda för att säga vad dom tycker.
Nu är visserligen denna typen av händelser ovanliga, jag säger precis vad jag vill och skiter fulländat i hur många gäng och raggarklubbar säljare nu påstår sig tillhöra. Så jag retar väl en hel del säljare men aldrig att jag fått sura miner av dom stora seriösa säljarna, snarare tvärtom, de tycker det är skitbra med nån som inte bara säger toppen, dunder HQ++ om precis allt.
Men en svensson som är ovan vid den typen av situationer? Dom sätter hellre toppbetyg än riskerar att hamna i en situation dom inte har en aning om hur dom ska hantera.