Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Hur snabbt då? Innan ni ens har fått in notan på första daten? Har dom ens visat några som helst tecken på att vilja ha något romantiskt med dig att göra?
Jag vet inte hur det där funkar, men de dejter jag haft har varit ganska meckiga, ofta i andra städer än jag själv bor. Så det har ju inte bara varit att "komma över" lixom. Och jag vet inte vad de har velat, jag tror inte de alltid har vetat det själva.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Har du inga kollegor, vänner, bekanta? Har du inga sociala aktiviter där man träffar folk?
Mina kollegor.. asså, alla har fru och barn och dom sitter i sina hörn och gör sin grej. Jag känner inte att vi är ett team alls, men vi jobbar mot olika kunder också.
Mina bekanta är mångt och mycket från högskolan och gymnasitet. Vi umgås sällan, men man kanske träffas någon nån gång i månaden. Jag skall ha inflyttningsfest t.ex. och då kommer folk hit.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Yeah. Det där med att prata i flera månader har aldrig funkat för mig. Dom få som jag har fått tag i via renodlade kontaktsidor så har det varit ganska omgående. Internet är bara internet och talk is cheap.
Okej, jag har aldrig varit med om det. Första tjejen jag var med bodde iof i USA och var oskuld, men jag åkte naturligvis dit efter ett år av pratande. Jag har ju inget bättre för mig.
Men att få folk att träffa mig direkt, det har aldrig funkat. Försökte mycket med tjejer på högskolan, de bara sköt upp och sköt upp och sen insåg jag att de inte ville träffa mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Eller så är det så att dom likt många andra kvinnor vill i alla fall känna sig lite speciella och uppvaktade och att du ska visa lite framfötter.
Jag vet inte. Det känns som att de flesta inte vill bli uppvaktade av mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Njae. Det är snarare så att hon är trött på att bara ligga runt. Vi hade säkert kunnat bara ligga om det var det hon sökte. Det slumpade helt enkelt sig så att vi sökte ungefär samma sak och det hon ville ha i en partner finns hos mig och det jag söker hos henne. Jävla lotto helt enkelt för jag har en del krav och förväntningar på någon jag ska försöka mig på ett seriöst förhållande med.
Ibland har man tur, så är det ju. Jag har haft tur i mina bostadsaffärer i stället, villket gjort mig mer förmögen än vad jag förtjänat. Sånt är livet.