Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det fetade är pudelns kärna. Många kvinnor vill helt enkelt inte bara ha sex, det är inte alls samma sak som att dom inte är intresserad av sex alls.
Åh, jag skulle inget hellre än vilja ha ett förhållande just nu.
Är så jäkla trött på att jaga. Jag har aldrig varit ute efter något annat än ett förhållande egentligen, men kvinnorna som jag pratar med verkar anta att jag bara vill ha sex med dem. Varför vet jag inte.
Men de jag har träffat i verkligheten har jag ofta snabbt laggt fram förslag om att vi borde bli tillsammans, men det har inte uppskattats av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Hur ser det ut för dom som inte bara dejtar på nätet då?
Jag vet inte hur man inte dejtar på nätet. Sätter man in kontaktannonser i tidningen då eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Så kan det vara. Jag tackar i alla fall allt som är heligt och oheligt att kvinnan jag träffar just nu både älskar sex, är mer än ett pretty face och dessutom vill ha något seriöst. Men. Henne träffade jag inte på en dejtingsida utan någon helt annanstans.
Det är ju bra att du har hittat en tjej som gillar att ha sex med dig. Det säger ändå ingenting om kvinnor i allmänhet.
För mig har det varit långa processer att få till detta. De gånger det har hänt har vi pratat online i månader eller år innan vi träffats.
Hade de varit intresserade av sex hade de väl föreslagit det ganska snabbt?
Det handlar ju inte om sex för kvinnor, utan det handlar om något annat, den "högre kännslan" eller vad det nu är. Det är väl det som du ger din tjej, och hon ger dig sex i något slags utbyte för den kännslan.