2016-06-10, 22:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Förgården är det mest obehagliga stället att bli rörd på. Det är allt annat än lustfylld. Om du försöker något där kommer kvinnan sannolikt att slå dig. Det är som att någon kör ner en tops i ditt urinrör.

2) Om du stöter hårt i livmodertappen känns det som att någon kör in en kniv i magen på dig.

3) Så go ahead och testa de här sakerna med en kvinna och berätta hur det gick sen.
Rfsu har bättre koll än vad du har. Vi kan ju fråga övriga kvinnor i tråden.
Citera
2016-06-10, 22:38
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Sorry, det blev så för att folk började ställa en massa följdfrågor.

Åter till ämnet.
On topic. Också du kan få en massa sex och relation om du har självörtroende.
Citera
2016-06-10, 22:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
On topic. Också du kan få en massa sex och relation om du har självörtroende.
Ja. Det är i alla fall det som funkar för mig.
Citera
2016-06-10, 22:43
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja. Det är i alla fall det som funkar för mig.
Så är det. Ett utseende håller inte i längden om inte personligheten och viljan att ge allt i sängen finns från båda parter.
Då blir sex nåt både män och kvinnor vill ha.

Edit: Enbart ett utseende håller inte alls.
Citera
2016-06-10, 22:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2) Och hur stor är den här urvalsgruppen?

3) Och av dessa 85% som dessutom är i ett förhållande så har hela 50 procentenheter sex oftare än snittet.

4) Nej, det är det inte. Det är en indikation på att människor prioriterar annat än sex. Sex är faktiskt inte det viktigaste i världen ens för människor som verkligen älskar sex.

Se nedan.

Det är exakt så jag menade.

2) Det är kanske 20 personer.

3) Men snittet är 1/månad. Så om du har sex 2/månad har du sex dubbelt så ofta som snittet men det är fortfarande dåligt.

4) 1/månad är sorgligt det vet vi alla. De flesta kvinnor blir kåta oftare än det så det handlar om att de vägrar bara för att vara elaka.
Citera
2016-06-10, 22:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
De allra flesta tar illa upp om någon kallar dem hora.
Vanliga heteromän har inte bögsex. En livstidsintern eller sjöman som inte sett en kvinna på länge som våldtar en annan man är inte vad jag skulle kalla "en normal heteroman".

1) Jag känner att det är en komplimang.

2) Men tänk om hetero män var tvugna att ha relationer med bögar för att klara sig i samhället? Ungefär så känner kvinnor inför relationer med män.
Citera
2016-06-10, 22:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
2) Det är kanske 20 personer.

3) Men snittet är 1/månad. Så om du har sex 2/månad har du sex dubbelt så ofta som snittet men det är fortfarande dåligt.

4) 1/månad är sorgligt det vet vi alla. De flesta kvinnor blir kåta oftare än det så det handlar om att de vägrar bara för att vara elaka.

1) Jag tror faktiskt inte att du har några vänner. Även om du skulle ha det så är 20 personer inte statistiskt relevant.

2) Att det inte är särskilt mycket kan vi vara överens om. Två gånger i månaden alltså. Det hör dock inte till saken.

3) Ja, om man behöver intala sig det för att må lite bättre så ska man så klart fortsätta med det.
Citera
2016-06-10, 22:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Ja det har varit det. Framför allt har jag varit deprimerad under perioder.
Det som jag tänkt mest på då har varit hur ensam jag är, att jag inte har någon flickvän och att min utbildning gick ganska dåligt under några år, så jag funderade på att hoppa av.

Det var ju tur att jag inte gjorde det.

Men det är klart att, när jag är attraherad av en person så pendlar det ganska mycket mellan att jag är klängig till att jag skjuter dem ifrån mig. Och det är väl något som jag tyvärr får erkänna, är en väldigt dålig egenskap hos mig, men jag verkar alltid trilla tillbaka i det där mönstret. Det kanske är för att det är så viktigt för mig med en relation att jag dejtar tjejer som jag inte är intresserad av egentligen, bara för att få bekräftelse av dem att jag inte är helt värdelös och odejtbar typ.

Men sen är det ju också så att brudarna jag varit med har varit arbetslösa och haft väldigt mycket psykiska problem. Jag har ju tänkt att de kanske kunde vara fina personer ändå, men sen när man stöter på deras problem så, då blir det ju lätt att man drar öronen åt sig och funderar lite över vad man håller på med.
Där har du svaret. Du är klängig, nedstämd, släpper inte in kvinnorna i ditt liv, har dålig självkänsla. Då blir det väldigt mycket svårare att attrahera kvinnor. Du bör INTE satsa på psykiskt sjuka kvinnor..
Citera
2016-06-10, 22:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jag känner att det är en komplimang.

2) Men tänk om hetero män var tvugna att ha relationer med bögar för att klara sig i samhället? Ungefär så känner kvinnor inför relationer med män.
Sluta tjata om bögar hela tiden. Du är fanimig besatt.
Citera
2016-06-10, 23:01
Medlem
Citat:
1) Det är kanske så för dig som transa men för riktiga kvinnor är sex lika intimt som att hålla handen.

2) Det är som att säga att man är intresserad av mat men bara vill äta på 1 restaurang resten av livet. Tror du att någon går på det?

1) Jag är sjukt mycket mer kvinna än du. Har fött ett barn. Det är mer än du gjort, eller hur? Du är nog ganska ensam om att tycka att sex är som att hålla handen med någon. För de flesta är det väldigt intimt att vara naken med någon och byta kroppsvätskor.

2) Hittar man en restaurang som har allt man gillar på menyn, och är grymt skickliga i köket så är det inte så långsökt. Lägg därtill att om du skulle äta någon annanstans så skulle du riskera matförgiftning, och att dra med dig matförgiftning hem till din restaurang. Och om man skulle äta någon annanstans skulle man bli portad från den där underbara restaurangen man älskar. Då är det kanske inte så svårt att hålla sig till en restaurang för resten av livet.
Citera
2016-06-10, 23:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jag tror faktiskt inte att du har några vänner. Även om du skulle ha det så är 20 personer inte statistiskt relevant.

2) Att det inte är särskilt mycket kan vi vara överens om. Två gånger i månaden alltså. Det hör dock inte till saken.

3) Ja, om man behöver intala sig det för att må lite bättre så ska man så klart fortsätta med det.

1) Du menar kanske ett socialt liv? Jag är snygg, smal, och trevlig vad tror du själv? Det händer regelbundet att människor som jag inte känner bjuder in mig på saker. Dessutom har jag barn och det är omöjligt att inte ha kvinnliga vänner när man har barn. Poängen är att bland folk som jag känner är det ingen som säger något om andras sex-liv men det är säkert olika beroende på vem man umgås med.

2) Det hör till saken att 1/månad är snittet för kvinnor med barn. Tror du inte att kvinnor blir sugna oftare än så? Tror du att de inte kan ha en snabbis på 15 minuter i vardagen?
Citera
2016-06-10, 23:08
Medlem
Citat:

Många kvinnor blir ganska skadade i samband med sina förlossningar. Det kan göra sexlivet svårare och mindre intressant efter att man har fått barn. Lägg därtill att barnen tar väldigt mycket tid och energi, samt manlig åldrrsimpotens. Det där snittet på 1/månad är kanske inte så konstigt. Det betyder inte att paret har det dåligt. Den där enda gången kanske är helt magisk och fullt tillräcklig. Har man haft mycket sex innan man fick barn kanske man känner att man vill ägna tid även åt annat när livet går in i nästa fas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in