2016-06-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Träffade honom dagen innan det hände på beroendeakuten .

Berätta mera, lite mera utförligt.
Samtala ni?
Hans allmänna tillstånd?

Kanske kan finnas någon pusselbit här?
Citera
2016-06-10, 17:11
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Ja det har jag frågan är om du har läst dem!?

Citat:
"Lotta hade tidigare haft en kortare relation med Martin Jonsson. När hon valde att avsluta den förvandlades hennes liv till ett verkligt helvete enligt anhöriga."

Källa: http://www.expressen.se/tv/nyheter/han-misshandlade-lotta-till-dods---nar-hon-avslutade-forhallandet/

Det finns mängder av artiklar på nätet där Martin benämns som en expojkvän och det står att de haft en relation.

Vidare står det även i dessa artiklar att när Lotta valde att avsluta relationen triggades händelser som slutade med att hon blev mördad.

Nu när jag tänker på det står det faktiskt då i nästan alla artiklar varför det känns märkligt att det är du som frågar mig om jag läst artiklarna.

Om det nu trots det skulle vara som du säger att de aldrig var tillsammans får du hålla med om att det inte är så konstigt om jag tror det!?

Vilka källor har du på att de aldrig varit tillsammans?

Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Hennes syster.

Lotta kanske ville hålla familjen utanför pga rädslan för vad som skulle kunna hända dem? Det är nog vanligt att man håller tyst om misshandel i relationer för att inte belasta andra, oavsett längd på relationen..
Citera
2016-06-10, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Har inget större intresse i olika så kallade "kamphundsraser" nej. Du verkar dock ha det då du gick igång på ett enkelt konstaterat faktum, något som är väldigt uppenbart för de som antingen har fullgod syn eller använder sig av glasögon och/eller linser. Det är en viss typ av människor som äger den typen av hundar.

Gissar på att du äger ett par adidasbrallor, och använder dom ofta.

Så dina påhitt och fantasier är nu ett "konstaterat faktum".
Citera
2016-06-10, 17:13
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Just den kategorin är sjuka kvinnor som har en slags psykisk åkomma av något slag.
De här kvinnorna är inte så vanliga och har väl inte riktigt med detta fallet att göra.
Den här kvinnan har inte ens gått in i något förhållande i den bemärkelsen att man kan säga att hon gick in i något som hon sen inte kunde tygla.

Jag kan räkna upp 251 kvinnor som dödats av sina fd män eller nuvarande man. Många av männen är inte alls kriminella eller tatuerade (precis som det inverkar då) och har tendens att vara våldsamma först långt in i förhållandet/äktenskapet. Sen finns det dom som börjar slå tidigt men som lyckas fortsätta eftersom kvinnorna är så rädda. Dödligt våld i nära relation är ett stort problem men det är inte kvinnornas fel. Det är dom små fega kräken till män. Dom som inte vågar slå på annat än kvinnor och barn. Skjut dom så är vi av med eländet.

Edit: Det blir billigare också !

Finns våld inom relationer där kvinnor misshandlar med, både i normala förhållanden och i lesbiska relationer, så du förenklar.
Citera
2016-06-10, 17:13
Medlem
Det är mycket manifestationer. Det är bra. Jag undrar ifall det skulle ha varit lika mycket demonstrationer ifall GM inte hade varit svensk.
Citera
2016-06-10, 17:15
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Lotta kanske ville hålla familjen utanför pga rädslan för vad som skulle kunna hända dem? Det är nog vanligt att man håller tyst om misshandel i relationer för att inte belasta andra, oavsett längd på relationen..
Förhållandet verkar varit kort dessutom 1-3 månader är ingenting och börjar hon backa efter någon månad så försökte hon verkligen dra så fort hon fattade vidden av hans galenskap.
Citera
2016-06-10, 17:17
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Finns våld inom relationer där kvinnor misshandlar med, både i normala förhållanden och i lesbiska relationer, så du förenklar.

Nej, jag konstaterar, så du kanske kan ta fram hur många kvinnor/lesbiska kvinnor som dödar sina före detta partners eller nuvarande partners. Dödligt våld i nära relationer pratar jag om.
Citera
2016-06-10, 17:17
Medlem
Vissa kvinnor tänder på Bikers och muskelknuttar, så är det. För spänningens skull antar jag, men man ska fan inte behöva plikta med livet. Kollade in hans facebook och där vimlade det av scandal-beauties.
Denne herr Jonsson har under flera år bevisat sin farlighet, ändå tillåts han få ränna runt på stan när han borde ha varit inlåst. Det är en skandal av stora mått, och ingen myndighets-person kommer att ställas till svars för detta.
Låt nu detta illdåd bli ett varnande exempel till andra kvinnor som söker sig till män av denna sort att ni leker med elden.
Hoppas nu att fanskapet blir inlåst för gott.
Citera
2016-06-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Så dina påhitt och fantasier är nu ett "konstaterat faktum".

Mina, enligt dig, fantasier och påhitt, är baserat på ett observerat urval av hundägare av så kallade kamphundar, fördelningskvoten är inte direkt jämn, och ägarna består inte direkt utav ett tvärsnitt av den svenska befolkningen, utan det finns bland många av dessa ägare gemensamma nämnare, dessa gemensamma nämnare är oftast inte direkt smickrande, åtminstone inte i mina ögon, utan det finns en övervikt bland ägarna som man skulle kunna kalla WT.
Citera
2016-06-10, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Räknar knappt A-lagare som WT, den gamla skolans A-lagare har jag aldrig uppfattat som direkt instabila individer, och det fanns rätt gott om dom där jag växte upp(är generation Y:are, fast jag växte upp i en av villorna på kullen ovanför HR kvarteren), man ser dom inte så ofta längre det kan jag hålla med om, de har la trillat av pinnen, hårt leverne, men när man ser dom, och de har en hund, så är det fortfarande ofta en Schäfer.

A-lagare / ölgubbar var/är hyfsat fredliga och stör egentligen ingen annan, de sitter mest där på parkbänkarna och super bort sina liv, även om det garanterat sker ett och annat bland denna grupp av individer också, de går dock ej att jämföra med den missbrukartyp som väljer någon terrierras som kompanjon, detta är raser som jag förknippar mer med den våldsbenägne instabila blandmissbrukaren som gillar tjack och annat gott och blandat snarare än den "sköna" alkisen som mest gillar att tjöta lite.

Sedan är som sagt terrierraserna favoriten bland alla typer av WT individer, inte bara tjackälskarna, ägarna till dessa hundar är alldeles för ofta olämpliga som hundägare, och en av dessa ouppfostrade bestar gjorde processen kort med min tjejkusins Cocker spaniel för ett par år sedan(hon bor Floragatan, Stockholm), en jävla tragedi att vissa(en hel del om man skall vara ärlig, och rätt stor procentandel av ägarna) människor får ha sådana hundar, och att de dessutom har noll kontroll på dom.

Håller du reda på vad du skriver?
Citera
2016-06-10, 17:47
Medlem
Den första tanke som slog mig efter att ha sett facebooksidan där han visar sin kropp ur alla vinklar är: Anabola steroider. Aggressivitet och en massa skit som kommer av användandet och drabbar oskyldiga fina människor.
Citera
2016-06-10, 17:55
Medlem
Fortunaes avatar
Detta e helt off topic men jag måste uttrycka mig.
Assa jag blir så äcklad. Jag har själv blivit våldtagen och nästan dödad, låg på sjukhus 1 vecka och GM var min sons far.
Denna fina tjej och det jävla rödhåriga aset såklart att ho inte ville ha honom. Killar som tränar och trycker i sig skit vill alltid bevis att det duger. Dö ditt svin.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in