2016-06-09, 10:14
Medlem
Kampfwurst: Tighta byxor?
Citera
2016-06-09, 14:03
Medlem
Kastrullen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Exakt hur kan man flika att man har ganska stor kuk till tjejer?

Vadå ganska stor? Sådär pratar bara medelkukar.
Citera
2016-06-09, 17:49
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Exakt hur kan man flika att man har ganska stor kuk till tjejer?

Du har förmodligen inte hört talas om ordspråket som säger: "Ibland är det bättre att vara tyst o låta andra tro att man är dum i huvudet än att öppna munnen o undanröja alla tvivel"
Citera
2016-06-09, 17:58
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Du har förmodligen inte hört talas om ordspråket som säger: "Ibland är det bättre att vara tyst o låta andra tro att man är dum i huvudet än att öppna munnen o undanröja alla tvivel"
Smygbögen har yttrat sig ännu en gång!
Citera
2016-06-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullen666
Vadå ganska stor? Sådär pratar bara medelkukar.

Av dom tjejer som har sett den, och dem som har testat den, har iallafall inte tyckt den var medel
Citera
2016-06-09, 19:33
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Smygbögen har yttrat sig ännu en gång!

Nu har du verkligen visat alla att det hade varit bättre för dig om du varit tyst, men det förstod du inte...
Citera
2016-06-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Kampfwurst: Tighta byxor?

Vet att det "ger resultat" med både jeans eller vanliga svarta träningsbyxor, syns tyyydligt igenom när man väl är på humör men... Tänkte mer via text eller så
Citera
2016-06-11, 01:41
Medlem
Kastrullen666s avatar
Citat:
Vet att det "ger resultat" med både jeans eller vanliga svarta träningsbyxor, syns tyyydligt igenom när man väl är på humör men... Tänkte mer via text eller så

Ärligt talat. En grej jag gör som har funkat väldigt ofta (kan delvis bero på att tjejen är sugen på stor kuk men även på att man är rätt självsäker) Om du har bruden på instagram så kan du länka videos ifrån typ grupper som typ "Hoodclips" som ibland lägt upp bilder / videos som de matchar med en text över, på problem man har stött på tack vare sin stora kuk eller annat som rör sex. Alltså jag skulle bara rekommendera det ifall du tror att hon och inte bomba alla tjejer du pratar med sådant.

Lycka till!
Citera
2016-06-11, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullen666
Ärligt talat. En grej jag gör som har funkat väldigt ofta (kan delvis bero på att tjejen är sugen på stor kuk men även på att man är rätt självsäker) Om du har bruden på instagram så kan du länka videos ifrån typ grupper som typ "Hoodclips" som ibland lägt upp bilder / videos som de matchar med en text över, på problem man har stött på tack vare sin stora kuk eller annat som rör sex. Alltså jag skulle bara rekommendera det ifall du tror att hon och inte bomba alla tjejer du pratar med sådant.

Lycka till!

Hahah fatta först inte vad du mena, men typ texter som "That akward moment when you have to go to a online special store to buy condoms in your size"

Dåligt exempel kanske (kan ju vara åt det mindre hållet med )

Men dock så använder jag inte instagram, och lägga upp på facebook är la sådääär xD
Citera
2016-06-12, 01:19
Medlem
Kastrullen666s avatar
Citat:
Hahah fatta först inte vad du mena, men typ texter som "That akward moment when you have to go to a online special store to buy condoms in your size"

Dåligt exempel kanske (kan ju vara åt det mindre hållet med )

Men dock så använder jag inte instagram, och lägga upp på facebook är la sådääär xD

Hahaha men du förstod tillslut iaf! ;D

Ah, segt om hon tror man ha en minipenis och typ vill förvarna henne så hon inte blir besviken
Citera
2016-06-12, 09:02
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Nu har du verkligen visat alla att det hade varit bättre för dig om du varit tyst, men det förstod du inte...
Och du fortsätter att hänga i kuktrådar... för det har du ju alltid gjort!
Citera
2016-06-12, 12:05
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Och du fortsätter att hänga i kuktrådar... för det har du ju alltid gjort!

Jag kämpar mot enfalden i dessa trådar, medans du letar efter runkobjekt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in