Citat:
Ursprungligen postat av
caralhos
All skuld ligger på honom men en sak som man inte kan komma ifrån är att kvinnor dras till starka män, annars kan män inte attrahera kvinnor. Det ligger liksom i deras biologi, vissa mer än andra och vissa mindre, men det finns där.
Skulle kvinnor uppskatta män som var fattiga, smala, snälla, mesiga och så vidare så hade männen sinsemellan "tävlat" om att vara så fattiga, smala snälla osv som man kan bli. Förstår du?
Nu är det inte så och kvinnor verkar inte förstå baksidan med att vara stark, nämligen att det finns större risker. Men men, kalla mig kvinnohatare och bitter för att jag själv inte får knulla så mycket som jag skulle vilja. Dessa tankar är dock mer eller mindre identiska som dem som schopenhauer, Platon, Aristoteles och andra stora filosofer hade, men att kalla de för bittra småpojkar känns lite väl ansträngt.
Det finns otaliga exempel på stora tänkare och filosofer genom historien som inte fått ligga i tillräcklig, enligt dem själva, utsträckning. Då tänker jag att man får prioritera om sina begär.
I min omgivning, har alla fattiga, smala, snälla män en trevlig, omtänksam, trogen kvinna. Det beror väl för fan på var man söker och hur man prioriterar!
Lotta gjorde ett misstag som hon snabbt försökte reparera. Snubben, vägrade acceptera detta, trots att de bara dejtat i 3 veckor. Med tanke på alla andra våldsbrott han gjort sig skyldig till så borde han åka in på livstid. Det måste vi väl vara överens om?